Blaze on kauppamies ;) Anna odotella tai tee kaupat loppuun niin kuin alkujaan sovitte.Blaze kirjoitti:Sanon että oottaa 2 viikkoa tai laitan sille paketissa ton sc autoni.Scrap kirjoitti: No jos sulle tulossa parempaa kamaa, eikä se suostu maksamaan palautus posteja, niin lähetät sille vain sen rojun mitä sovittu. Ei sovittuja juttuja jälkikäteen muutella kele! Ottaa pannuun tommoiset ihme hiipparit, jotka rupee kitisee kun kaupat jo tehty.
Jos haluat olla ihana ihminen, niin jätät noutamatta sen paketin ja ilmoitat hepulle että odottelee paluupostia.
Ottaa kupoliin topic
Re: Ottaa kupoliin topic
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Blaze kirjoitti:
En usko että alkaa räyhäämään kun sen äitikin jo soitti
Mitäs hän kertoi?
Stupid is as stupid does.
pastirolli kirjoitti:Blaze kirjoitti:
En usko että alkaa räyhäämään kun sen äitikin jo soitti
Mitäs hän kertoi?
En tiedä en kerenny vastata
Uhkaili soittaa huomenna isälleni.
sanoi myös näin : minä perun kaupat. Hpii kottiin ja äkkiä! Se ei ole sinun.
Soitan sun isälle huomenna.
ja : Jaaha. Et pistänykkää hpiitä kotia tulemaan vaikka pyysin. ----> eipä ollu paikka auki ja sen sanoin sille jo monesti.
sanoi myös näin : minä perun kaupat. Hpii kottiin ja äkkiä! Se ei ole sinun.
Soitan sun isälle huomenna.
ja : Jaaha. Et pistänykkää hpiitä kotia tulemaan vaikka pyysin. ----> eipä ollu paikka auki ja sen sanoin sille jo monesti.
-
Eagle-no1
Anna törkyläjän soitella, kerrot ensin isällesi kuinka asiat ovat HUOM: kerro heti kun mahdollista ja rehellisesti. Harvassa on sellaiset isät jotka eivät omia puolusta tiikerin lailla.
Eikös tuossa nyt kirjallista sopimusta rikota moisella vaatimuksella palauttaa auto takas?? Mun mielestä sulla on oikeus hakea se auto ja postittaa oma. Kaveri kusi omiin muroihin urakalla tollasella kaupankäynnillä. Vai että 16-kesäinen pistää mutsin soittelee rc-kauppojen perään..
Hän selittää joka viestissä että auto on hänen. Miksi se sit on mun nimillä postissa?TimiK kirjoitti: Eikös tuossa nyt kirjallista sopimusta rikota moisella vaatimuksella palauttaa auto takas?? Mun mielestä sulla on oikeus hakea se auto ja postittaa oma. Kaveri kusi omiin muroihin urakalla tollasella kaupankäynnillä. Vai että 16-kesäinen pistää mutsin soittelee rc-kauppojen perään..
Jos se on hänen niin miksi joku tuntematon tyyppi (minä) pitäisi postittaa se?
Voisi olla viisasta antaa teidän molempien vanhempien sopia tämä asia. Varmasti auton lähettäneen äiti pystyy maksamaan paluupostin, jos näin haluaa.
Uhkailu ja uhoaminen puolin ja toisin on aivan turhaa.l
Joo soitti isälle ja asia taisi ratketa. Kiitos kaikille vinekistä... Pastirolli ei päässy kylään käymään se vähän harmittaa mutta ei voi mitää 8)Tomy kirjoitti: Voisi olla viisasta antaa teidän molempien vanhempien sopia tämä asia. Varmasti auton lähettäneen äiti pystyy maksamaan paluupostin, jos näin haluaa.
Kumman auton sait?Blaze kirjoitti: Joo soitti isälle ja asia taisi ratketa. Kiitos kaikille vinekistä.
Oman. Se vähä jäi harmittaa mutta sainpa ainakin kirjoitettua isot miinukset.jph-74 kirjoitti:Kumman auton sait?Blaze kirjoitti: Joo soitti isälle ja asia taisi ratketa. Kiitos kaikille vinekistä.
Selvä. En tunne tyyppiä, mut jos näen/hoksaan kuka OUSAn radalla niin piruilen ;)Blaze kirjoitti: Oman. Se vähä jäi harmittaa mutta sainpa ainakin kirjoitettua isot miinukset.
No miten kävi? Kuka maksaa postit.
Laita sinne miinuksiin se, että vaati rahaa sovitun lisäksi jos et suostu maksamaan sen oman auton palautusta, vaikka on itse perunut kaupat.
Tollaset pelleilijät kannattaa ihan oikeasti paljastaa kaikille.
Laita sinne miinuksiin se, että vaati rahaa sovitun lisäksi jos et suostu maksamaan sen oman auton palautusta, vaikka on itse perunut kaupat.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
sen tyypin nimi on ainakin rc10 puolella [font=Tahoma]veltsu1[/font]
hinnat nousee ja verot kukuistaa
Ei mennä käymään postissa että se lähtee 2 viikon päästä takasin. Jos sen toiset kaupat menee sen takia pilalle ni voivoi. Eli ei tartte maksaa posteja.Scrap kirjoitti: No miten kävi? Kuka maksaa postit.
Nyt laitoin Risuja!
Hyvin hoidettu.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
http://www.findance.com/uutiset/19148/o ... ei-onnistu
Taitaa olla kunnon kauppamies veltsu 1 tommosen huomasin rc10 puolella:
Risuja käyttäjälle veltsu1,koska perunut jo kaupat kahdesti. ;D
Taitaa olla kunnon kauppamies veltsu 1 tommosen huomasin rc10 puolella:
Risuja käyttäjälle veltsu1,koska perunut jo kaupat kahdesti. ;D
Viimeksi muokannut Joni m, Ti 06.11.2012 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pojan (9v.) puhelinlasku 127.50€, tais kilahtaa estot ja rajoitukset päälle :)
No iskä oli niin kyllästäny sen valitukseen että laitettiin paketti takas postiennakolla takas. 12.80e tuli sille maksettavaa kun ei jaksanu viikkoa odotella vielBlaze kirjoitti:Ei mennä käymään postissa että se lähtee 2 viikon päästä takasin. Jos sen toiset kaupat menee sen takia pilalle ni voivoi. Eli ei tartte maksaa posteja.Scrap kirjoitti: No miten kävi? Kuka maksaa postit.
Nyt laitoin Risuja!
Siskonpoika 6v oli tilaillu 50 euron edestä pelejä kännykkään. Sisko vaan tuumas että pitää varmaan opetella sit pelaamaan helvetisti autopelejä.. :Djph-74 kirjoitti: Pojan (9v.) puhelinlasku 127.50€, tais kilahtaa estot ja rajoitukset päälle :)
Crawling since 2008.