"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ottaa kupoliin topic

Tänne kaikki mikä ei liity aiheeseen, hyvän maun rajoissa sitten...
qaw
Legendaarinen!
Viesti:

Re: Ottaa kupoliin topic

Viesti Kirjoittaja qaw »

qaw kirjoitti: Nyt ottaa kupoliin eräs uusi käyttäjä jonka on pakko suoltaa epämääräistä tekstiä joka hiton topicciin, eikä sillä oikeasti ole mitään asiaa.
Korjaan: ottaa kupoliin uuDET käyttäjäT... muu sama kuin edellä. Kantsisko ihan oikeesti miettiä millä foorumilla ollaan ja oliko sitä asiaa lainkaan.
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
R1pp3r T
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja R1pp3r T »

Ei tullut Assasins Creed 3:sta tänään vaikka ennakkotilasin = Ketuttaa.   :'(
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa.
Henkka
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Henkka »

R1pp3r T kirjoitti: Ei tullut Assasins Creed 3:sta tänään vaikka ennakkotilasin = Ketuttaa.   :'(
Digital download ftw.
Crawling since 2008.
Blaze
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Blaze »

Sovittiin yhden rc10.fi foorumilaisen kanssa vaihto kaupat. Nyt paketti sieltä päin on postissa ja sanoi että perutaan kaupat,vaikka olen paketoinut ja säätänyt kaikki osat autooni (sc auto) kiinni. Nyt en tiedä sit että haenko paketin postista ja lähetän oman auton vai annanko olla siellä että menee takasippäen.
Scrap
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Scrap »

No jos sen paketti tulee ja se on perunut kaupat, niin ei sun omaa sinne tartte lähettää. Pidät molemmat  8)

No ei vaineskaan. Pistä sille viestiä ja kysy miten toimitaan. duh
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Blaze
Täysi jäsen

Scrap kirjoitti: No jos sen paketti tulee ja se on perunut kaupat, niin ei sun omaa sinne tartte lähettää. Pidät molemmat   8)

No ei vaineskaan. Pistä sille viestiä ja kysy miten toimitaan. duh
Hän sanoi : Maksa 60e siitä ja autosi lähetät ni voit pitää muulloin lähetät omilla rahoillasi sen takasin. Teen nyt niin etten hae enkä käy postissa sanomassa että lähettää...
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

@ Blaze: Vaikuttaa oikealta ratkaisulta.
R2
Moderator

Viesti Kirjoittaja R2 »

Samaa mieltä, jotenkin toi nyt hiukan haiskahtaa vedätykseltä jos tossa vaiheessa aletaan kauppoja perumaan ja lisähinnalla homma hoituisikin...
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"

"Dude, where`s my shovel!?!"

3x KON👑
Scrap
Legendaarinen!

Mikä oli alkuperäinen sopimus?
Jos oli päittäin ilman välirahaa, niin kerrot että saa itse maksaa pakettinsa jos on sen kerran lähettänyt.
Jos sun piti maksaa jotain etkä sitten maksanutkaan, niin sitten kyllä saisit maksaa kulut.

Kannattaa ilmoittaa kauppakumppanille mitä tekee, niin ei tule ihme hämminkejä jälkikäteen.
Jos et itse halua maksaa postimaksuja, pistä paketti postiennakolla takaisin. Kaiffari saa romunsa postista vain maksamalla postit (plus ennakkolisän) näin minä tekisin. Jos siis kyseinen kauppakumppani rupeaa muuttelemaan jo sovittuja juttuja. Tässäkin on riskinsä sillä jos se ei suostu maksamaan ennakkoa postille paketti palaa sinulle. Jos se tähän menisi niin kävisin hakemassa paketin itselleni, koska olen sen yrittänyt palauttaa eikä kauppakumppanille kelvannut. Lisäksi tekisin ison postauksen bisnes palautteisiin jossa kertoisin koko jupakan.
[06.10.2014 21:26:03] Macce:ja luulin että vinssi oli hajonnu ku ei se jaksanu vinnssata takas pystyyn, mutta turvakaari oli juuttunu jonnekki mustikkapensaaseen
Tomy
Legendaarinen!

Toki jos on itse sopimuksen rikkovanan osapuolena on pidemmän päälle aina parempi hoitaa asiat kunnolla loppuun.
R2
Moderator

Viesti Kirjoittaja R2 »

Tomy kirjoitti: Toki jos on itse sopimuksen rikkovanan osapuolena on pidemmän päälle aina parempi hoitaa asiat kunnolla loppuun.
Juuri näin, jos blaze haluaa valottaa että millainen diili teillä oli alunperin niin meidän ei tarvi spekuloida vajavaisilla tiedoilla :)
"Real stupidity beats artificial intelligence every time"

"Dude, where`s my shovel!?!"

3x KON👑
Blaze
Täysi jäsen

R2 kirjoitti:
Tomy kirjoitti: Toki jos on itse sopimuksen rikkovanan osapuolena on pidemmän päälle aina parempi hoitaa asiat kunnolla loppuun.
Juuri näin, jos blaze haluaa valottaa että millainen diili teillä oli alunperin niin meidän ei tarvi spekuloida vajavaisilla tiedoilla :)
Alunperin oli sopimus vaihtaa päikseen ja molemmat maksaisi omat postit. Sitten tänä aamuna laittoi viestiä että laitan paketin takasin sille,koska joku on ostamassa sitä.
Ja nyt olen ajatellut että paketti on postissa 2 viikkoa ja sitten lähtee takasin lähettäjälle,eikös se niin ole ?
jph-74
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja jph-74 »

Blaze kirjoitti: Hän sanoi : Maksa 60e siitä ja autosi lähetät ni voit pitää muulloin lähetät omilla rahoillasi sen takasin. Teen nyt niin etten hae enkä käy postissa sanomassa että lähettää...
Blaze kirjoitti: Alunperin oli sopimus vaihtaa päikseen ja molemmat maksaisi omat postit. Sitten tänä aamuna laittoi viestiä että laitan paketin takasin sille,koska joku on ostamassa sitä.
Ja nyt olen ajatellut että paketti on postissa 2 viikkoa ja sitten lähtee takasin lähettäjälle,eikös se niin ole ?
Jos oikeen ymmärsin, sun auto on sinulla ittellä ja vaihdossa tuleva postissa? jos näin niin hyvä, pidä oma auto ja odotat vain että posti lähettää paketin takas [font=Tahoma]veltsu1:lle [/font] ;)   ei tule sinulle turhia kuluja, saattavat soittaa postista (jos niillä on sun numero) kerrot mikä tilanne niin pistävät menemään sen takasi lähettäjälle. Mutta jos olet omas lähettänyt niin pidä huolta että saat etes jonkun auton :)
Tomy
Legendaarinen!

Jos tämä pitää paikkansa, että teillä on sopimus päittäin vaihtamisesta, ei sinulla ole mitään velvollisuutta maksaa tavaran palautuksen postikuluja.

Mutta jos toinen osapuoli on nyt myymässä tuotettaan toisaalle, voit mielestäni tarjota hänelle vaihtoehtoa, jossa lähetät paketin takaisin hänen kustannuksellaan. Vaikka niin, että hän maksaa sinulle postikulut etukäteen tilille. Näin hän pääsee nopeammin päättämään kaupat viime tipassa ilmaantuneen ostajan kanssa.

Näin toimit itse täysin moitteettomasti ja käyttäydyt kohteliaasti sopimustanne rikkovaa osapuolta kohtaan. Ellei tarjouksesi hänelle kelpaa, annat tavaran jäädä postiin.
Blaze
Täysi jäsen

jph-74 kirjoitti:
Blaze kirjoitti: Hän sanoi : Maksa 60e siitä ja autosi lähetät ni voit pitää muulloin lähetät omilla rahoillasi sen takasin. Teen nyt niin etten hae enkä käy postissa sanomassa että lähettää...
Blaze kirjoitti: Alunperin oli sopimus vaihtaa päikseen ja molemmat maksaisi omat postit. Sitten tänä aamuna laittoi viestiä että laitan paketin takasin sille,koska joku on ostamassa sitä.
Jos oikeen ymmärsin, sun auto on sinulla ittellä ja vaihdossa tuleva postissa? jos näin niin hyvä, pidä oma auto ja odotat vain että posti lähettää paketin takas [font=tahoma]veltsu1:lle [/font] ;)   ei tule sinulle turhia kuluja, saattavat soittaa postista (jos niillä on sun numero) kerrot mikä tilanne niin pistävät menemään sen takasi lähettäjälle. Mutta jos olet omas lähettänyt niin pidä huolta että saat etes jonkun auton :)
En oo lähettänyt,koska sattuneesta syystä halusin tarkistaa että auto on kunnossa ja kaikki onnistuu, niinkuin meidänkin jphn kanssa tehdyissä vaihdoissa. Mutta annan sen olla siellä postissa vain
LaaLaa
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja LaaLaa »

Jos tuosta on mustaa valkoisella eli viestit sun muut todisteet tallessa, niin eipä sinun tarvitse muuta tehdä kuin jättää paketti noutamatta. Tietysti vastapuolelle kannattaa inffota tilanteesta rehellisesti, että tietää missä mennään. Jos taas olet mielestäsi tekemässä hyvät vaihtokaupat, niin lähetä vaan se oma sc sille ja nouda vaihdokki postista. Olette sopineen päittäin vaihdosta ja vastapuoli jopa lähettänyt tavaran sillä sopimuksella, niin ei enää siinä vaiheessa hintaa voi muuttaa. Hänellä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin ottaa sinun auto vaihdossa päikseen.
Onko tiedossa, minkä ikäinen "kauppias" siellä alkaa jälkikäteen sopimusehtoja muuttamaan?
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Blaze
Täysi jäsen

LaaLaa kirjoitti:
Jos tuosta on mustaa valkoisella eli viestit sun muut todisteet tallessa, niin eipä sinun tarvitse muuta tehdä kuin jättää paketti noutamatta. Tietysti vastapuolelle kannattaa inffota tilanteesta rehellisesti, että tietää missä mennään. Jos taas olet mielestäsi tekemässä hyvät vaihtokaupat, niin lähetä vaan se oma sc sille ja nouda vaihdokki postista. Olette sopineen päittäin vaihdosta ja vastapuoli jopa lähettänyt tavaran sillä sopimuksella, niin ei enää siinä vaiheessa hintaa voi muuttaa. Hänellä ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin ottaa sinun auto vaihdossa päikseen.
Onko tiedossa, minkä ikäinen "kauppias" siellä alkaa jälkikäteen sopimusehtoja muuttamaan?
16v on muistaakseni ikää sillä, ammattikoulussa tällä hetkellä. Sanoi minulle että sillä on niin huono rahatilanne että ei voi maksaa postituksia edes... Ja minun kannalta olisis olleet hyvät vaihdot
pastirolli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja pastirolli »

Ikäviä tälläiset tilanteet. Kerro jos tämä toinen osapuoli alkaa räyhäämään niin ojennetaan häntä vaikka porukalla. Ainakin minä voin pikkuisen mainita asiasta.
Stupid is as stupid does.
Scrap
Legendaarinen!

No jos sulle tulossa parempaa kamaa, eikä se suostu maksamaan palautus posteja, niin lähetät sille vain sen rojun mitä sovittu. Ei sovittuja juttuja jälkikäteen muutella kele! Ottaa pannuun tommoiset ihme hiipparit, jotka rupee kitisee kun kaupat jo tehty.

Jos haluat olla ihana ihminen, niin jätät noutamatta sen paketin ja ilmoitat hepulle että odottelee paluupostia.

Muista ainakin kirjoittaa palautetta moisesta kauppakumppanista.
Blaze
Täysi jäsen

Scrap kirjoitti: No jos sulle tulossa parempaa kamaa, eikä se suostu maksamaan palautus posteja, niin lähetät sille vain sen rojun mitä sovittu. Ei sovittuja juttuja jälkikäteen muutella kele! Ottaa pannuun tommoiset ihme hiipparit, jotka rupee kitisee kun kaupat jo tehty.

Jos haluat olla ihana ihminen, niin jätät noutamatta sen paketin ja ilmoitat hepulle että odottelee paluupostia.

Muista ainakin kirjoittaa palautetta moisesta kauppakumppanista.
Joo. Sanoi että minun pitää heti tänään tai huomenna käyä postissa laittaa takasi että ehtisi tiistaiksi, mutta sanoin että minun on vaikea lähteä tästä tonne "kaupungille" kun ei ole kyytiä muuta kuin jalan. Ja ei viitsisi pakkasessa kävellä 10 kilsaa. Sanon että oottaa 2 viikkoa tai laitan sille paketissa ton sc autoni. Kyllä vähän vit****aa tommonen kauppaaminen.

pastirolli kirjoitti: Ikäviä tälläiset tilanteet. Kerro jos tämä toinen osapuoli alkaa räyhäämään niin ojennetaan häntä vaikka porukalla. Ainakin minä voin pikkuisen mainita asiasta.
En usko että alkaa räyhäämään kun sen äitikin jo soitti
Vastaa Viestiin