scx-10 1.9 scale hilux project
Re: scx-10 1.9 scale hilux project
nyt ei mene hommat putkeen. sain uuden moottorin kiinni ni aski sano itsensä irti. mistähän nyt laatikon keksii ennenkisoja. jos jollain on ni ilmotelkaa. kyll nyt on vaikeeta tää touhu taas.
Team Savon Mafia (axial cj7)
Elä masennu, lauantaina illalla tulee mukana pari varaosalaatikkoa, josko noista löytyis tarvittavat osat?Mikko T. kirjoitti: jos jollain on ni ilmotelkaa.
Onneksi meitä Old School-Axial kuskeja vielä löytyy (Samulia lainatakseni)... ;)
EDIT: Niin voinhan minä tuosta tarvittaessa kasata valmiiksi yhden myyntikuntoisen askinkin. Laita vaikka YV, jos kaipaat.
Viimeksi muokannut TomiKoo, Ti 06.07.2010 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
graupner speed600 ja 3slipo ei ollu hyvä yhdistelmä laatikon rattaille. löi idleri rattaasta 3hammasta sileeks kerrasta. no toivottavasti sellain ratas löytyy ni pääsee kisaan mukaan.
Viimeksi muokannut Mikko T., Ke 07.07.2010 00:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ongelma ratkennut ja laatikko lainassa kisoja varten. kyllä helpotti nyt paineet, kun sai auton iskuun. kiitos henkalle laatikon lainasta.
nyt ois auto taas paria liitintä vaille valmis lappalan kisoihin. uudet sähköt tuli nopeesti ja muutama palanut komponentti vaihdettu. muuten auton pitäs kyll olla iskussaan.
Muistuta mua että otan varanoparin mukaan Lappalaan.. ;)
Crawling since 2008.
2liitintä vaille valmiina kisaan. eiköhän nekin huomenna tule psotin matkassa. jos nyt ei mitään uusia ylläreitä ilmene sit auton suhteen.
nt olisi muutokset tehty ja auto kisa kunnossa lappalaa varten. yksi vinssi eksyi lisää autoon, eli lisää scale pisteitä. muuten aika sama kokoon pano kun ennenkin.
laskin tossa scale pisteet ja niitähän on -32 tällä hetkellä. eli siis ihan kohtuullisesti.
Nythän ei enää auta kisoissa vaikka ajais täysin virheettömän ajon ja keräis kaikki boonuksetkin että sun ja Ollin scalepisteitä vastaan pärjäis.
Kilpailu kovenee......
Kilpailu kovenee......
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
tässä muutama kuva takavinssistä ja muitakin kuvia.

ja sit niit muita kuvia

ja sit niit muita kuvia

no en minä kuitenkaan sijoitustani saa parannettua enää kun olette niin kaukana karussa jo ollin kans.
jep, ja nyt enää yksi kisa tuolla autolla edessä ja sit se pääsee huolto autoksi. ens kaudelle uusi auto rakennettava kuitenkin.
Onko tuo kori Tamiyan high liftin koppa?
Tuleeko korin mukana nuo kaikki puskurit sun muut kilkkeet vai mitä kaikkea pitää erikseen tilata?
Korikin on ilmeisesti kahdessa palassa: Etu ja taka?
Pitikö SCX:n akseliväliä muuttaa johonkin suuntaan vai meneekö tuo kori "heittämällä"?
Tuleeko korin mukana nuo kaikki puskurit sun muut kilkkeet vai mitä kaikkea pitää erikseen tilata?
Korikin on ilmeisesti kahdessa palassa: Etu ja taka?
Pitikö SCX:n akseliväliä muuttaa johonkin suuntaan vai meneekö tuo kori "heittämällä"?
siis akseli väli on ihan vakio ja osiahan tuohon korin joutuu tilaileen aika monta eri pussia. eli pussit d, k, n, p, t, w, ja sit noi 2peruskori osaa siihen viel päälle. noilla saa korin kasattua tuohon uskoon kun mulla on. eli siis aikas monta säkkiä tulee osia siihen. mut on se kyll hienoin kori mitä ite tiedän. noit kovia koreja kun on kovin suppea valikoima kuitenkin.
Itselläkin tekee mieli hommata tuo hiluxi. Joko uudempi tai tuo vanhempi. Tahtoo vaan hinnat olla melko suolaisia eikä käytettyjä löydä mistään :(
Mikko: Missä hinnoissa tuo koko setti pyörii ja mistä olet tuon tilannut?
Tuo kori on kyllä törkeän hieno. Vaikka mulla on autokin vasta tilauksessa niin olen jo miettinyt pääni puhki tuon Hiluxin ja 40-sarjalaisen Land cruiserin välillä.
Tuo kori on kyllä törkeän hieno. Vaikka mulla on autokin vasta tilauksessa niin olen jo miettinyt pääni puhki tuon Hiluxin ja 40-sarjalaisen Land cruiserin välillä.