Päijät-Häme Crawling -topicci
-
foursquare
Re: Päijät-Häme Crawling -topicci
Vielläkös tähän aikaan vuodesta porukkaa käy ajelemassa jossain ulkona? Itse olisin intoa täynnä, uusi honcho (ensimmäinen scale offari) ois kalustona.
?
?
Eipä taida olla enää kukaan käynyt ajelemassa vähään aikaan, mutta kyllähän tuolla vielä ajamaan pääsee.foursquare kirjoitti: Vielläkös tähän aikaan vuodesta porukkaa käy ajelemassa jossain ulkona? Itse olisin intoa täynnä, uusi honcho (ensimmäinen scale offari) ois kalustona.
?
Kiveriön koululla on tunnetusti hyvät maastot myös scalelle, mutta iltaisella ei taida juuri enää ehtiä eli viikonloppuna sinne kannattaa mennä. Scalekuskeja on hieman niukasti Lahden seudulla ollut, mutta voisihan tuolla 1.9 mini losilla koittaa vaikka tullakin ajelemaan.
Vesisateessa ajaminen ei kiinnosta eli säistä riippuen voisi ajelua harkita.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Ota ja lähde tännepäin ajelemaan. Täällä on paljon korkkaamattomia paikkoja. :)foursquare kirjoitti: Vielläkös tähän aikaan vuodesta porukkaa käy ajelemassa jossain ulkona? Itse olisin intoa täynnä, uusi honcho (ensimmäinen scale offari) ois kalustona.
?
Stupid is as stupid does.
-
foursquare
[quote="pastirolli"]
[quote="foursquare"]
Vielläkös tähän aikaan vuodesta porukkaa käy ajelemassa jossain ulkona? Itse olisin intoa täynnä, uusi honcho (ensimmäinen scale offari) ois kalustona.
?
[/quote]
Ota ja lähde tännepäin ajelemaan. Täällä on paljon korkkaamattomia paikkoja. :)
[/quote]Minne tännepäin? Olen itse Lahdesta, ja siksi tässä topikissa ajoseuraa kyselinkin :o
[quote="foursquare"]
?
[/quote]
Ota ja lähde tännepäin ajelemaan. Täällä on paljon korkkaamattomia paikkoja. :)
[/quote]Minne tännepäin? Olen itse Lahdesta, ja siksi tässä topikissa ajoseuraa kyselinkin :o
-
pastirolli
- Legendaarinen!
Joo unohtui ilmoittaa suunta. Kurikkaan. On vähän matkaa mutta jos tänne asti tulet niin minä tarjoan notskilla poltetut makkarat ajon päätteeksi. ;D
Stupid is as stupid does.
Oiskos porukalla intoa joku vkl vielä pitää ajoja jos saatas ihan isompaakin porukkaa tulemaan?
-
foursquare
[quote="Joni m"]
Oiskos porukalla intoa joku vkl vielä pitää ajoja jos saatas ihan isompaakin porukkaa tulemaan?
[/quote]Täältä kannatus ainakin, saa kyllä säkä käydä viikonlopun kanssa kun teen kolmivuoro työtä, niin useimmin olen ne töissä..
[/quote]Täältä kannatus ainakin, saa kyllä säkä käydä viikonlopun kanssa kun teen kolmivuoro työtä, niin useimmin olen ne töissä..
Tuli vaan tossa mieleen että jos saatas puhuttua noi etelä miehetki mukaa paikkana vois toimia juuri se kiveriön koulu.
Kyllä kiinnostusta löytyy
Joku pv vois vaikka lähteekkin ajelee (nuorempi scale kuski) :)
Kyllä se tosta menee vai meneekö
Laitetaas tähän, kun ei taida olla tarpeen tehdä uutta topiccia.
Kävin katsastamassa pitkään askarruttaneen paikan neljällä akullisella pro-autoilua.
Paikka siis Luhtikylän oikoratasilta tai paremminkin sen alunen. Auton saa vanhan hesan tien toiselle puolelle parkkiin.

Etummainen kallio on osin pystysuora ja melko hiekkainen eli ei muutamaa porttia enempää ajettavaa.

Sillan toisella puolella on hieman enemmän ajettavaa proolle ja muutama tosi hieno kohta, mutta tuskin tuolla kannattaa enempää kuin 1-2 kertaa/kesä käydä kiipeilemässä.

Kävin katsastamassa pitkään askarruttaneen paikan neljällä akullisella pro-autoilua.
Paikka siis Luhtikylän oikoratasilta tai paremminkin sen alunen. Auton saa vanhan hesan tien toiselle puolelle parkkiin.
Etummainen kallio on osin pystysuora ja melko hiekkainen eli ei muutamaa porttia enempää ajettavaa.
Sillan toisella puolella on hieman enemmän ajettavaa proolle ja muutama tosi hieno kohta, mutta tuskin tuolla kannattaa enempää kuin 1-2 kertaa/kesä käydä kiipeilemässä.
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
Seuraako tätä osiota vielä joku?😁
Juu seuraa vaikka ei metelöidä kauheasti 😁👍
Aattelin et vois käydä ajelee joskus jos joku sellasta mietiskelee kans.🚗
Joo mikä ettei jos aikataulut saadaan sopimaan
Joku viikonloppu varmaan ois hyvä? Seuraavana vklna on kyllä menoja jo
Viikonloppuna käy melkein parhaiten mäkin ens vkl töissä.tänään kävin pirunpesällä ajelee parituntia.
Ihan uteliaisuuttani kysäisen että minkälaisella kalustolla olette liikkeellä 😁
TRX-4 Bronco malli, ohjaus servo piti vaihtaa heti kättelyssä , muutama muu osa vaihdeltu kanssa. Suht perus nakkikattila, jossain vaiheessa lisää muutoksia.