Turun tienoo
Re: Turun tienoo
Iltavuoro pilaa kaiken :'( Olis kiva lähteä kyllä taas vähän ajelemaan.
Käytiin Anpullin kanssa vähän ulkoiluttamassa Axialeja Vätin kaupunginosassa olevilla kallioilla.
Siellä on todella laaja alue kömmittävää maastoa scalelle ja muutama otollisen näköinen louhikko kaiketi ihan crawlereillekin.
Siellä oli myös jotain hassuja bunkkereita/tykkitorneja tms. sekä kallioon louhittuja väestönsuojan tapaisia onkaloita, joista en ollut tiennyt mitään.
Tuossa vielä karttalinkki Streetviewin kautta.
Vetelee melkein vertoja sille Ruskon mestalle vaikka sekin on kyllä ihan hauska. Kannattaa käydä tsekkaamassa mikäli ei kyseinen paikka ole vielä tiedossa.
Hienot näköalatkin sieltä on. Näkyy jopa mm. Turun telakan pukkinosturi.
edittiä: Mattihan oli jo heti ekan sivun alkupuolella kertonut kuvin kyseisestä mestasta :D
Siellä on todella laaja alue kömmittävää maastoa scalelle ja muutama otollisen näköinen louhikko kaiketi ihan crawlereillekin.
Siellä oli myös jotain hassuja bunkkereita/tykkitorneja tms. sekä kallioon louhittuja väestönsuojan tapaisia onkaloita, joista en ollut tiennyt mitään.
Tuossa vielä karttalinkki Streetviewin kautta.
Vetelee melkein vertoja sille Ruskon mestalle vaikka sekin on kyllä ihan hauska. Kannattaa käydä tsekkaamassa mikäli ei kyseinen paikka ole vielä tiedossa.
Hienot näköalatkin sieltä on. Näkyy jopa mm. Turun telakan pukkinosturi.
edittiä: Mattihan oli jo heti ekan sivun alkupuolella kertonut kuvin kyseisestä mestasta :D
Viimeksi muokannut Lehtila, To 30.09.2010 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Vs: Turun tienoo
Kenties sama paikka josta olen laittanut viestin ensimmäiselle sivulle ;)
Koskas vapaata jollain että pääsee ajelemaan?matti kirjoitti: Viikolla kävin tarkastamassa uuden ajopaikan Turusta. Pirunmäen kalliot näkyy autotielle asti, useasti miettinyt oiskohan ajopaikkaa. Olihan siellä, aika paljonkin kalliota. Mäen päällä myös bunkkereita, joita luonnollisesti nuoriso maalannut, lisäkivana rikkinäisiä kaljapulloja, aika tarkkaan sai katsella mistä ajeli ettei renkaat puhkea ;D Kalliota, nousua yms. löytyy. Myös yksi irtokivikko.
![]()
Lauantaina (huomenna) puolilta päivin voisin kenties ehtiä johonkin tunniksi pariksi. Riippuu päivän ohjelmasta.. En ole vielä varma. Pikkulikan joudun ottamaan mukaan kun emännys on töissä.
Lauantai sopii kyllä meikäläiselle, ellei nyt yllättäen ala satamaan tai jotain. Mihis päin haluja?
Mä en taida ehtiä, ku lupasin mennä huomenna ja su 1/5 radalle talkoilemaan.
Itellä vielä pikkasen auki se huominen, mutta näillä näkymin voisin joskus puolen päivän maissa päästä siirtymään johonkin Turkuun päin. Vaikka sinne Ruskon mestalle.
Voitais vaikka Matin kanssa vaihtaa puhelinnumeroita privalla niin voin vaikka soitella että mihin aikaan ehtisin tai jos tulee joku este etten pystykään tulemaan.
Voitais vaikka Matin kanssa vaihtaa puhelinnumeroita privalla niin voin vaikka soitella että mihin aikaan ehtisin tai jos tulee joku este etten pystykään tulemaan.
Selkee. Mulla on axiali hiukan palasina pöydällä niin pitää ottaa Jeeppi alle, eli sitymaasturointia luvassa ;D
Koitin Matti sulle soitella jostain klo 12-14 mutta kokoajan valitti että puhelimeen ei saada yhteyttä. Olihoan mulla ihan oikea numero vai olitko jossain katveessa? :)
[quote="Lehtila"]
Koitin Matti sulle soitella jostain klo 12-14 mutta kokoajan valitti että puhelimeen ei saada yhteyttä. Olihoan mulla ihan oikea numero vai olitko jossain katveessa? :)
[/quote]
Katoin lähetetyistä yksityisviesteistä että ihan oikean numeron olin laittanut ja puhelin oli päällä. On kotona ainakin ennen ollut kenttää, ilmeisesti taas jotain korkeamman tahon juttuja ???
Itse muistin koko asian joskus yhden aikoihin, ajattelin sitten että homma on peruuntunut kun ei puhelua kuulunut. Harmi homma koska itselläkin olisi ollut yhden jälkeen luppoaikaa :( Mutta otetaan uusiksi kun on taas aikaa.
[/quote]
Katoin lähetetyistä yksityisviesteistä että ihan oikean numeron olin laittanut ja puhelin oli päällä. On kotona ainakin ennen ollut kenttää, ilmeisesti taas jotain korkeamman tahon juttuja ???
Itse muistin koko asian joskus yhden aikoihin, ajattelin sitten että homma on peruuntunut kun ei puhelua kuulunut. Harmi homma koska itselläkin olisi ollut yhden jälkeen luppoaikaa :( Mutta otetaan uusiksi kun on taas aikaa.
Outoa. Katsoin vielä puhelimestakin soitetut puhelut ja tarkistin numeron että oikein on.
Noh, tänäänkin voisin ehkä lähteä johonkin offailemaan.
Noh, tänäänkin voisin ehkä lähteä johonkin offailemaan.
Kumma juttu, kyllä porukka on mulle soitellu eli liittymäkin toimii ::)
Mä en ehdi tänään kun tulee vieraita, mut ens viikolla saattais ehtiä joku iltapäivä/ilta.
Mä en ehdi tänään kun tulee vieraita, mut ens viikolla saattais ehtiä joku iltapäivä/ilta.
Mahtaisko joku keretä ajelemaan tällä viikolla?
On ollut KalleT:n kanssa puhetta että mentäisi keskiviikkona tarkastamaan Kohmon maastot.
On ollut KalleT:n kanssa puhetta että mentäisi keskiviikkona tarkastamaan Kohmon maastot.
Varmaksi en osaa sanoa mutta voisin lähteäkin jos ei muuta ohjelmaa satu samaan aikaan ilmenemään.
Viimeviikon tiistaina tilasin Sidewinderinkin joten jos se tällä viikolla vaikka sattuis tulemaan niin pääsisin sitäkin koeponnistamaan samalla.
Viimeviikon tiistaina tilasin Sidewinderinkin joten jos se tällä viikolla vaikka sattuis tulemaan niin pääsisin sitäkin koeponnistamaan samalla.
Eli huomenna olisi tarkoitus noin klo 17 aikoihin mennä Kohmoon pyörimään. Pääsekös joku muukin paikalle?
Ite en varmaan ehdi huomenna mutta raportoi siitä Kohmon paikasta tännekin..
Edellisellä sivulla on juttua Kohmosta.
Pitää kyllä joksikin viikonlopuksi sopia ajelua, vielä kun jotenkin pärjää ton kylmyyden kanssa.
Pitää kyllä joksikin viikonlopuksi sopia ajelua, vielä kun jotenkin pärjää ton kylmyyden kanssa.
-
Slugi
Täälläki olis yks ketä vois tulla kallioille rullailemaan kuhan vaan saadaan jotain aikaa sovituksi... Tylsää yksin ryömiä.
AX10 on mutta SCX10 konversiokitti tuloillaan
-
wilmo
[quote="Slugi"]
Täälläki olis yks ketä vois tulla kallioille rullailemaan kuhan vaan saadaan jotain aikaa sovituksi... Tylsää yksin ryömiä.
[/quote]
Missäs päin olet huristellut? Ite asun Piikkiössä ja ajelut ollut todellakin "jäissä" pitkän aikaa. 3 akullista ajettu SCX10 Honcho tuolla hyllyssä makaa :) Vois yrittää ennen ensilumia huristella vielä.
[/quote]
Missäs päin olet huristellut? Ite asun Piikkiössä ja ajelut ollut todellakin "jäissä" pitkän aikaa. 3 akullista ajettu SCX10 Honcho tuolla hyllyssä makaa :) Vois yrittää ennen ensilumia huristella vielä.
Itsekin pääsin taas foorumille säätämään, kiitos soneralle parin viikon nettitauosta >:(
Onkos joku käynyt jossain ajelemassa? Itse en ole autoon koskenutkaan pitkään aikaan, nyt alkaa muuttohommat olemaan sen verran kuosissa että saattais ehtiä ajelemaankin.
Onkos joku käynyt jossain ajelemassa? Itse en ole autoon koskenutkaan pitkään aikaan, nyt alkaa muuttohommat olemaan sen verran kuosissa että saattais ehtiä ajelemaankin.