"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Land Rover D90 SW

1,9" tai 1,55" renkailla varustetut skaala-autot
Audiko

Vs: Land Rover Defender (Ex Unimog)

Viesti Kirjoittaja Audiko »

Laitoin postia RC4WD:n pojille, toivottavasti tulee vastausta.

Olisin laittanut tännekkin kuvaa mutta Kuvat.fi ei hyväksy kuviani, se kyllä lataa ne mutta sitten niihin tulee punainen raksi.   ???

Audiko

Oli joku vika tuolla Kuvat.fi palvelussa ja nyt toimii.

Kuva
Penguin
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Penguin »

Taitaa olla samanlaista räkää tuo ruuvi, kun mun RC4WD Punisherit. On muka rosteria ja varmaan se jotain sellaista seosta on joka ei ruostu, mutta aivan tolkuttoman pehmeää myös. Kyselin, että kuuluko noiden olla noin pehmeät ja lupasivat uuden lähettää jos poikki menee käytössä ja hyvin on kestänyt.
Audiko

Muut kolme näyttää kierteen osalta ihan erilaiselta kuin tuo katkennut, katkenneessa puuttu kierteestä osa ja kynnellä sai tehty jäljen akseliin.   :o
Audiko

Hyvin näkyy takuu toimivan RC4WD:llä, lähettävät uuden osan.   :)
Tomy
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Tomy »

Audiko kirjoitti: Hyvin näkyy takuu toimivan RC4WD:llä, lähettävät uuden osan.   :)
Hieno juttu! RC4WD:ssä on paljon hyviäkin puolia.
Audiko

Tomy kirjoitti:
Audiko kirjoitti: Hyvin näkyy takuu toimivan RC4WD:llä, lähettävät uuden osan.   :)
Hieno juttu! RC4WD:ssä on paljon hyviäkin puolia.
Muutamia tilauksia olen sieltä tehnyt ja ei ole pahaa sanottavaa, tämä oli ensimmäinen kerta kun tuote oli kuraa mutta hienosti hoitivat homman ja asiakaspalvelu toimii hyvin.
Audiko

Audiko kirjoitti:
Ledejä pistin 200kpl tilaukseen joten valoja tulee tähänkin autoon reilusti, ei kuitenkaan mitään yliampuvaa. ;D
Tuli tehtyä lisäyksiä tilaukseen ledien määrä kasvoi "hieman" ja samalla tuli vähän muutakin tarvikkeita , huomenna alkaa valojen rakennus.   ;D

Kuva
matti
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja matti »

Pärjääköhän noilla nyt ihan varmasti? ::)
Olisit nyt varmuuden vuoksi tilannut muutaman tuhat lisää. ;D
Audiko

Eiköhän noilla just pärjäile, lähemmäs tuhat kappaletta yhteensä.   ;D

Olen rakennellut myös kotiin uusia valoja, siitä syystä toi määrä on hieman isohko.
Penguin
Täysi jäsen

Audiko kirjoitti: Hommasitko mustalla värillä? Harmittaa kun silloin kun itse ostin ei ollut saatavana kuin punaisena.
Taas yksi defenderin koppa maailmassa vähemmän. Tuli tänään postista kirje, että ovat lajittelussa rikkoneet minulle tulevan postilähetyksen. Kyse oli tietty mun Defender-kopasta, joka oli survottu pannukakuksi. Kyselin korvauksista ja saa nähdä mitä sieltä saa vai saako mitään. Projekti on nyt entistä enemmän jäissä.
Audiko

No voi hittolainen.   >:(

Minun koppa oli pakattu ihan älyttömän hyvin, joten on se sinun paketti saanut tosiaan kovan kohtelun.Mikäli pitää jutut mitä olen kuullut paikkansa niin et saa minkäänlaista korvausta.
Penguin
Täysi jäsen

Itseasiassa uskon kyllä jotain tulevan, kun ihan suoraan myöntävät itse sen hajottaneensa. Ainakin siltä kuulosti puhelimessa. Se ei silti projektia paljon auta, jos ja kun uusia koreja ole kaupan. Ei ole kahta viikkoa, kun olivat yhden mulle lähtetyn kirjeen repineet pieneksi silpuksi lajittelussa. Pakettia en ole vielä nähnyt, mutta ymmärsin, että sen yli on rutattu trukilla tai jollain muulla kulkuvälineellä.
Audiko

No sitten asia on varmasti toisin, eivät voi väittää että oli huonosti pakattu.

Ei näköjään taida löytyä koria tällä hetkellä, pikaisesti tosin etsin.
Penguin
Täysi jäsen

Tässähän joutuu kieliä opettelemaan kun näitä lantikan koreja metsästää :)

Lähti sitten Tsekistä kori tilaukseen. On ollut 110-kokoisiakin, mutta ovat loppu, samoin auton voisi ostaa vaikka valmiina kittinä. Kovasti olisi myös himoinnut tätä Lantikan korille tehtyä runkoa, mutta jos nyt kuitenkin tekisi itse.
SlidSlide
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja SlidSlide »

Penguin kirjoitti: Tässähän joutuu kieliä opettelemaan kun näitä lantikan koreja metsästää :)

Lähti sitten Tsekistä kori tilaukseen. On ollut 110-kokoisiakin, mutta ovat loppu, samoin auton voisi ostaa vaikka valmiina kittinä. Kovasti olisi myös himoinnut tätä Lantikan korille tehtyä runkoa, mutta jos nyt kuitenkin tekisi itse.
Kauhee lantikka fetissi ;). Meinaatko oikeen kisailemaan lähteä? Olisi ilo nähdä Penguinia myös 2,2 autojen puikoissa ensi kaudella.
Audiko

Penguin kirjoitti: Kovasti olisi myös himoinnut tätä Lantikan korille tehtyä runkoa, mutta jos nyt kuitenkin tekisi itse.
Runko näyttää hyvältä, olisimpa tiennyt tuosta aiemmin niin olisi ollut apua alustan suunnittelussa, toisaalta en ole pettynyt tuohon omaankaan ratkaisuun.

Seuraavaa projektia olen suunnitellut ja keräillyt osia kasaan, tämän näköinen kori tulee siihen.   8)
Penguin
Täysi jäsen

Tutun näköiset on sulla korit. Tuo on mun mielestä kyllä 1/8-kokoinen, on se sen verran massiivinen. Tuohon ei sitten mitään jäykkää akselia, vaan esikuvan mukaisesti erillisjousitus ja korkeuden säädöllä. Lisäksi kannattaa muistaa, että vaikka tuo auto (siis 1:1) on itsekantavalla korilla, niin siinä on myös tikapuurunko.

1/14-kokoisena myytävä LR3 olisi muistaakseni vähän sopivampi tehtäväksi yleisesti saatavilla scale-osilla. Osien koko passaisi autoon paremmin, kuin tuohon jättiläiseen. Niin tai se mikään jättiläinen ole, kun samalta valmistajalta on olemassa vielä 1/6-kokoinen, joka todellisuudessa on jo lähemmäs 1/5.
Audiko

Juurikin noita asioita olen miettinyt jo valmiiksi, täytyy tuota kori asiaa miettiä vielä lisää.

Muuttu tämän auton osalta hieman suunnitelmat, nykyisen vaihteiston laitan putkirunkoon ja laitan tilaukseen samanlaiset voimansiirron osat kuin tuossa laittamasi linkin rungossa.
Penguin
Täysi jäsen

Piti oikein tarkistusmittailla. Se 1/14 on vähän turhan pieni ja tuo 1/10 taas vähän turhan suuri että menisi heittämällä 1/10-scaleosilla. Toki tuo suurempi menee, mutta tuleeko siitä myös raskaampi ja miten ne osat kestävät. Toki se riippuu siitä ajaako sillä autolla vai ei ja missä ja miten.
Vastaa Viestiin