[quote="Tomy"]
Taitaa Jyvässeudun aktiivinen 2.2-porukka olla enää te kaksi ja minä. :(
Itse en osaa vielä sanoa, pääsenkö lauantaina. Aika huonot mahdollisuudet taitaa olla. Ilmoittelen, jos näyttää siltä, että pääsisin hetkeksi ajamaan.
[/quote]
Niin kyllähän mun olis tarkoitus ajella kanssa....
Tosin siitä kisaamisesta en oo koskaan ollu innostunu, et jos näihin aktiiveihin lasketaan kisaaminen (leikkimielinen tai tosissaan) niin sitten en kuulu joukkoon.
Ja varmaan pääsisin aamulla ajamaan, tosin eikös se oo luvannu vähän huonoa keliä lauantaille?
Joo sadetta on ilta päivälle vähän luvattu, mutta sen takia laitoinkin, että sää varauksella ;). Jos siellä vaikka olisi joku sopiva rako pikku crawling sessiolle.
Varmaan just saattaisin keretä puoleen päivään.
Tosin pari päivää sitten kun ajelin niin ei päässyt mihinkään, en tiedä onko auto vai kuski väsähtänyt talvella, joten into ei ole hirveän korkealla.
Ajelis vaikka rangella sitten...
rmake kirjoitti:
Varmaan just saattaisin keretä puoleen päivään.
Tosin pari päivää sitten kun ajelin niin ei päässyt mihinkään, en tiedä onko auto vai kuski väsähtänyt talvella, joten into ei ole hirveän korkealla.
Ajelis vaikka rangella sitten...
Fillarimies kirjoitti:
Lähden opiskelemaan Kokkolaan tuossa syksyllä ja mietin tässä että mistähän mahtaa löytyä lähimpää ajokaverit kunnon safarointi sessioihin? :D
Tule vielä vähän etelämpään oppia hakemaan. Sitten alkaa löytyä mukavaa ajoseuraa.
Ollaan huomenna menossa kristerin kanssa ajamaan korpilahen koulun taakse, sää pitäisi olla aurinkoinen. Ajasta ei oo tarkempaa tietoa, mutta jos joku tulee niin voidaan sopia aikataulu.
Onko kukaan menossa keskiviikkona ajamaan? Meinasin koittaa löytää tuonne Keljon kalliolle ajamaan. Onko sinne jossain tarkempia ajo-ohjeita? Joskus 16 aikaan olen Jyväskylässä ja korkeintaan 19 asti ajelen, vähän keleistä ja fiiliksistä riippuen. Sateella saa jäädä ajot väliin.
Minä voisin yrittää tulla paikalle. Klo 16 on todennäköisesti itselleni aika passeli ajankohta ja tunnin pari pystyn olemaan. Mutta hallituksella on tällä hetkellä veto-oikeus viikonlopun rientojen jälkeen, joten sen mukaan on mentävä.
Tomi
TomiKoo kirjoitti:
Onko kukaan menossa keskiviikkona ajamaan? Meinasin koittaa löytää tuonne Keljon kalliolle ajamaan. Onko sinne jossain tarkempia ajo-ohjeita? Joskus 16 aikaan olen Jyväskylässä ja korkeintaan 19 asti ajelen, vähän keleistä ja fiiliksistä riippuen. Sateella saa jäädä ajot väliin.
TomiKoo kirjoitti: