Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
Vs: Jyväskylän/Keski-Suomen yhteisajot
[quote="markkinn"]
Hö, oishan tuota voinut käydä rypemässä.
Jos monsterirenkainen, ei-itse-rakennettu-perintökaappikellosta-tahikka-hauen-leukaluusta oleva auto kelpaa seuraksi niin ilmoitelkaa seuraavia ajoja..varsinkin jos keljolla ajatte.
[/quote]
Voishan sitä neuvotella jos pääsisit mukaan .....
Mutta mitenkä viikonloppuna, oisko innostusta ajella porukalla scaletusta jossain esim. keljo tai se puomin takana oleva paikka....?
Hö, oishan tuota voinut käydä rypemässä.
Jos monsterirenkainen, ei-itse-rakennettu-perintökaappikellosta-tahikka-hauen-leukaluusta oleva auto kelpaa seuraksi niin ilmoitelkaa seuraavia ajoja..varsinkin jos keljolla ajatte.
[/quote]
Voishan sitä neuvotella jos pääsisit mukaan .....
Mutta mitenkä viikonloppuna, oisko innostusta ajella porukalla scaletusta jossain esim. keljo tai se puomin takana oleva paikka....?
Itselläni oli juuri mielessä Muurame puomitien päässä. Launtaina olen luvannut itselleni hoitaa erään pitkittyneen asian kuntoon, joten sopisiko teille sunnuntai (tietysti sillä varauksella, että hallitus myöntää ajoluvan)?pnm kirjoitti:Voishan sitä neuvotella jos pääsisit mukaan .....markkinn kirjoitti: Hö, oishan tuota voinut käydä rypemässä.
Tomi
Kuhan ei nyt ihan aamusta eli iltapäivä ois hyvä ja tais tomikin silloin päästä ?
Iltapäivä sopii hyvin. Aamukin saattaa onnistua. Soitellaan tai kirjoitellaan tänne aamulla?
Minulle käy aamusta klo 9 alkaen. 12 jälkeen täytyy lähteä. Vaihtoehtoisesti iltapäivällä klo 13 jälkeen ehdin paikalle.markkinn kirjoitti:Ois hurjan fantsua tietää vähän kellonaikaa jo tässä vaiheessa..Tomy kirjoitti: Iltapäivä sopii hyvin. Aamukin saattaa onnistua. Soitellaan tai kirjoitellaan tänne aamulla?
Aamu sopii mulle erittäin hyvin. Iltapäiväkin kunhan tietäisi vähän mihinkähän aikaan.
Onko Pekan iltaohjelma jo selvillä? Siitä vissiin riippuu ukon aamukunto.
No eiköhän sitä aamullakin voi lähteä jos kyytiin pääsee, nykyistä aikaa klo 10 ?
Totta tosiaan kelloja siirretään. Minun kyydilläni pääset. Jos Pekan viestin oikein tulkitsin niin huomenna Muuramen portilla klo 9.00 uutta aikaa? Jukka voisi tulla lennättämään jotain scale-lennokkia oikein isolla moottorilla!pnm kirjoitti: No eiköhän sitä aamullakin voi lähteä jos kyytiin pääsee, nykyistä aikaa klo 10 ?
Nettijakeluun ihan riittävä kuvanlaatu. Näppärä pieni kamera tosiaan.
Nyt meni kuvakulmat uusiksi....
Ajattelin, että lähtisin tutustumaan Jämsän uusiin crawler-harrastajiin lähiviikkoina, mikäli sää on vielä näin kesäinen. Kiinnostaisiko Jämsän porukkaa crawling-tapaaminen esimerkiksi 12. tai 13.12? Aamusta pitäisi olla liikkeellä. Teillä on kuulemma mainio ajopaikka jonkun lennokkikentän lähistöllä. Täältä mahdollisesti tulossa 3-4 ukkoa.
Olisiko mahdollista, jos mentäs jo tänä viikonloppuna ajelemaan? Ei swx:sän kanssa päästä tuollon 12. tai 13. päivä.
Minulle ei valitettavasti sovi tuleva viikonloppu, pitäisi harrastaa kodinkunnostustöitä. Taisi Pekkakin olla töissä. Ehkä meillä on onnea sään kanssa ja voidaan yrittää sitten kahden viikon päästä tai sitten käytte kahdestaan ajelemassa jämsäläisten kanssa.
morjensta!
mulle kävis 13 päivä näin alustavasti,jos kelit vaan sen sallii.
jämsän krawlerimiehistä on pulaa,tai kalusto on monella kiinnostuneella vielä hankinnassa :)
mulle kävis 13 päivä näin alustavasti,jos kelit vaan sen sallii.
jämsän krawlerimiehistä on pulaa,tai kalusto on monella kiinnostuneella vielä hankinnassa :)
Katotaan jos sillon kahen viikon päästä olis keliä, niin meki micron kanssa päästäs ajaa porukalla ;)Tomy kirjoitti: Minulle ei valitettavasti sovi tuleva viikonloppu, pitäisi harrastaa kodinkunnostustöitä. Taisi Pekkakin olla töissä. Ehkä meillä on onnea sään kanssa ja voidaan yrittää sitten kahden viikon päästä tai sitten käytte kahdestaan ajelemassa jämsäläisten kanssa.
Moonbully
Juu hankinnassa on edelleen. Nyt varmaan hakkaisin jo tilaus nappulaa, mutkun mutkun torppasin extrani sitten viikonloppuna ja uus bensa jätti pitää saada tilalle. Ensi kesäks ostan kumminkin jonkinlaisen möyriän se on varma.
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1
x4
Scale Class 2
x2
2xKON
Scale Class 1
Scale Class 2
2xKON
13 päivä voisi käydä, ennen puoltapäivää pitää tosin jo lopettaa.
Minulla ja Pnm:llä on vähän sama tilanne, 12 aikoihin pitäisi lähteä kohti Jyväskylää. Jos me tultais sitten kahden hengen voimin täältä heti aamusta niin, että olisimme viimeistään klo 10 siellä. Muuramesta voidaan ottaa väkeä kyytiin, jos kiinnostusta on. Yritetään sitten vaikka toisen kerran Korpilahden poikien kanssa, jos säät vielä sallivat.rmake kirjoitti: 13 päivä voisi käydä, ennen puoltapäivää pitää tosin jo lopettaa.
Nyt saatiin sovittua asiat sillain, että päästään tona viikon loppuna ajamaan micron kanssa :).
Moonbully
Sepä kiva! Otetaan teidät ohikulkumatkalla kyytiin.
Viimeksi muokannut Tomy, Ke 02.12.2009 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy meilleTomy kirjoitti: Sepä kiva! Otetaan teidän ohikulkumatkalla kyytiin.
Moonbully