No niin, tämäkin vähä edistynyt.
Pieni viivästys tuossa oli kun, tuumasin tehdä konepellin 0.2mm pellistä. Kylkipaneelit oli jo tehty 0.3mm. Peltiä kun sain niin tuumasinkin tehdä koko romun 0.2 pellistä. Joten ei kun alusta alottamaan, no ei siinä iso homma ollu.
Paneelirajat on saatu näkyviin. Ovet sun muut oon leikelly irti ja juottanut takapuolelle n 5mm soiron peltiä ja tämän jälkeen juottanut osan takasin. Tähän ei ole nyt aukeevia ovia tahi konepeltiä tulossa, sori siitä. Mut rajat on sentäs näkyvillä.
Konepeltiä vähän jännitin kuinka tuon saan taiteltua ja vielä sopivan mittaseks, mut onnistu loppujen lopuks ihan ok...tai no... no joo
Aloitin homman styreenistä tehdystä muotista
Parilla rautapalikalla koitin eka vain painaa reunoilta. Kapeampaan testi suiruun onnistu, mut ei leveempään. Vasaralla joutu palikoita hakkaan, sillä onnistu
Tuumailua tuumailua
Passelilla putkenpätkällä ja sormilla sain kokolailla taipumaan mitenkä halusin, sit vain turhat pois pikkuhiljaa leikellen. On muuten paljon helpompi tuota ohkasempaa peltiä muokkailla.
Lähellä jo
Siinäpä se on nyt kokolailla nyky tilassaan. Konepelti on juotettu kiinni.
Keula oikeesti kepenee paljon enempi, kuin kuvasta näyttäs, mut ei tarpeeks
Näyttää vähän karulta jäljeltä, kun en ole vielä kerennyt siistimään. Seuraavaks meinasin lokasuojan jämät väännellä. Persaus on vielä auki, sanan kolmessa eri merkityksessä... hehheh. En oo siis tehny sille mitään, enkä tarkalleen ottaen vielä tiedä mitä teen, ja raha, no se on aina lopussa.
Pieni mittavirhe tullu mulle tuon maskin kanssa, se perk.. on himpun liian iso. Minun moka, ei koneistajan. Huomasin vasta eilen. Noo, varmaan mitat kusee muutenkin niin ehkä voin elää tuon kanssa. Toivottavasti joku edes tämän valmistuttua nopealla vilkaisulla totee tämän jeepiks :)
Mites pokkaanko tuon perä osan laidat vaan 90 asteen kulmaan vai ( tuos on kauttaaltaan n.5mm extraa) vai juotellaanko messinki putkesta reunat?