pistäkää kuvia losi mini rock crawlerista.
-
miksukallio
- Täysi jäsen
Re: pistäkää kuvia losi mini rock crawlerista.
saakos näillä ajaa sitten 1.9 crawler sarjassa ?
-Miksu-
Näillä nimen omaan, Losi Mini Crawler on käytännössä lähes ainoa vaihtoehti 1.9 crawler luokkaan. 1.9 scalea ajetaan sitten muillakin...miksukallio kirjoitti: saakos näillä ajaa sitten 1.9 crawler sarjassa ?
Nordics champion 2017
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
WORLDS #2 2016
2.2 Pro Champion 2015
Scale C2 Champion 2015
Nordic #2 2015
2.2 Champion 2012
1.9 Champion 2012
Nordic Champion 2013
LRCC team driver
-
miksukallio
- Täysi jäsen
täytyy sitten isekkin laittaa saman tein tilaukseen ;)
-Miksu-
loikkis kirjoitti: mallailin tossa moottoripukkia niin sais olla leveempi. täytynee varmaan ite väkerrellä uusi.
kaverilla on CG-3 runko missä on kanssa toi sama kapea pohjalevy kuin pro rollerissa(on hiukan ahtaan oloinen)
Omani on tällä hetkellä 40mm levee. Ainoa downside on et renkaat ottaa hiukan kiinni iskareihin täydessä joustossa.
RaumRC
niinhän se kyllä on ::) no pikkuvikoja ;DLaaLaa kirjoitti: Ihmettelinkin mietteissäni mikä tuo moottoripukki on mutta nyt selvisi ;D
Yleensä tuosta osasta käytetään esim pohjalevy nimitystä ;)
mulla toi mitä oon väkertäny niin 45mm mutta jos on liian levee niin teen uuden tai kavennan tota.macman kirjoitti:loikkis kirjoitti: mallailin tossa moottoripukkia niin sais olla leveempi. täytynee varmaan ite väkerrellä uusi.
kaverilla on CG-3 runko missä on kanssa toi sama kapea pohjalevy kuin pro rollerissa(on hiukan ahtaan oloinen)
Omani on tällä hetkellä 40mm levee. Ainoa downside on et renkaat ottaa hiukan kiinni iskareihin täydessä joustossa.
tein dremelille sellasen telineen että voi käyttää yläjyrsimenä rumahan se on mutta toimii erinomaisesti.
loikkis kirjoitti:mulla toi mitä oon väkertäny niin 45mm mutta jos on liian levee niin teen uuden tai kavennan tota.macman kirjoitti:loikkis kirjoitti: mallailin tossa moottoripukkia niin sais olla leveempi. täytynee varmaan ite väkerrellä uusi.
40mm on vähän liikaakin tilaa ;)

RaumRC
pitää huomenna kaventaa sitä vielä.
tänään kusti polki castle linkin.
mitkä ylemmät linkit teillä on kun pitäs varmaan nekii ostella. niin ja kiinnitys?
ja iso kiitos tomylle levystä.
ja iso kiitos tomylle levystä.
Mun on kaikki linkit tehty 4mm hydrauliikkaputkesta ja 3mm kierteet päihin. Pieni pätkä kierretankoo ja traxxassin linkin päät akselin päässä alkuperäiset.
Pelkkää kierretankoo olen käyttänyt kun olen etsinyt sopivia linkin pituuksia. Sopiva alumiini putki ja kierretanko läpi on yksi helppo vaihtoehto.
Pelkkää kierretankoo olen käyttänyt kun olen etsinyt sopivia linkin pituuksia. Sopiva alumiini putki ja kierretanko läpi on yksi helppo vaihtoehto.
RaumRC
Hämmennetään vielä vähän. :)
Jos Traxxasin 3mm reiällä olevat linkinpäät ovat ok, tekisin linkit 3mm umpinaisesta rosteritangosta.. Sen hinta on luokkaa 1e/metri. Päihin vaan M3 kierteet.
Jos Traxxasin 3mm reiällä olevat linkinpäät ovat ok, tekisin linkit 3mm umpinaisesta rosteritangosta.. Sen hinta on luokkaa 1e/metri. Päihin vaan M3 kierteet.
pitää rueta siinnittelemaan.macman kirjoitti: Mun on kaikki linkit tehty 4mm hydrauliikkaputkesta ja 3mm kierteet päihin. Pieni pätkä kierretankoo ja traxxassin linkin päät akselin päässä alkuperäiset.
osaakohan kukaan sanoo noista minkä kokoset on? http://www.hobbylinna.com/ends-long-sho ... 25496.html
Nuo ovat juuri Traxxasin linkinpäät, joissa 3mm kierteelle sopiva reikä.
meinasin tilata tuolta mutta en kyllä tilaakkaan kun puolet lisää postikulja.
Kokeile löytyykö Sabesta. Siellä järkevät postikulut.
tänään kusti polki noi

vieläku sais rungon valmiiks niin pääsis testaamaan

vieläku sais rungon valmiiks niin pääsis testaamaan
kertokaas onko mulla joku asetus perseelleen kun laitoin noparin kiinni ja niin eteenpäin kulkee ihan hyvin mutta matelee pakilla?