pitäis viel kehitellä noihin katkasijoita et sais osan poijjes kun ei niit tarviis. nyt pitäs keksii miten saisin toisen vinssin mahtuun tohon autoon. ja silleen et toimis yhdellä ohjaus yksiköllä molemmat vuorotellen.
Ohjausyksiköltä miinus suoraan kummallekin vinssille ja plussa ON-OFF-ON -kytkimeen, josta vedot kummallekin vinssille. Kytkimellä valitaan käytettävä vinssi ja sitten ohjausyksikön kautta vinssaillaan. Näin mulla :)
nyt on poistettu se joitakin häirinnyt alempi puskuri hiluxista ja odtellaan uutta osaa tilalle. ja vinssin asennuskin hieman vielä kesken, mut kyll se pitää ennen kisoja siihen laittaa kiinni.
Onko noi vanteet niitä RC4WD:n peltivanteita? Näyttää ainakin samanlaisilta kuin omani. Jos ovat, niin miten sait noi Mud Slingerit taiteiltua niihin kiinni?
0lli kirjoitti:
Onko noi vanteet niitä RC4WD:n peltivanteita? Näyttää ainakin samanlaisilta kuin omani. Jos ovat, niin miten sait noi Mud Slingerit taiteiltua niihin kiinni?
juu on ne. eikä siin ollu mitään ongelmaa, senkun vaan kietas ne vanteelle.
Onkohan mulla sitten jotain vähän eri mallia? Se kumin sisään tuleva rengas on just saman kokoinen kuin Mud Slingerissä se yleensä beadlock-vanteen uraan tuleva osa niin että renkaan sisäreuna pitäisi jotankin väkivalloin sulloa sen rinkulan sisään ja samalla ruuvata vanteen etu- ja takapuolet paikalleen. Tai saisihan sen renkaan kiristettyä varmaan ruuveilla vanteenpuolikkaiden ja sen sisärinkulan väliin, mutta ei välttämättä pysyisi paikallaan. Siksipä piti laittaa vanteille Flashpointit, kun niissä oli se liepuke paljon ohuempi.
voihan noissakin olla valmistus virheitä noissa renkaissa, onhan kyse kuitenkin rc4wd "laadusta" joten ei olisi suurikaan ihme jos olisi reunanauhassa paksuus eroja. mutta todellakin nuo meni vanteelle ihan heittämällä, mutta on yksi gummit kyllä irronnutkin vanteelta.
jaahas nyt tuli taasen todettua että slingeri toimii paremmin kun stompperi, ainakin minun autossa. siispä en muita enää alle laitakkaan. jostain kun löytäs yhden slingerin viel valkoisella vanteella ni sais sen varapyöräks tohon.
umpiot on tamiyan, mut itse valosarjat on 3racing/omaatuotantoa sit noi ledien osalta. pitäs viel kehitellä hiukan noiden työvalojen osalta tuota systeemiä eteenpäin.
no ne häiritsee itseänikin, mut en keksiny nyt muutakaan nopeasti toimivaa ratkaisua siihen joten olkoon sit sokilla. mut valoja pitää hieman suunata katolt ainakin ennenkun lähtee pimeään ajeleen ;)