mitä muita harrastuksia kuin rc?
-
Snakepoison
Vs: mitä muita harrastuksia kuin rc?
Salibandya,futista,kaukalopalloa,musiikkia ( rummut ) ja aikidoa tulee harrastettua silloin, kun ei RC-autoilua harrasteta
-
MSR94
Motocrossi, ja sit kaikki mikä toimii moottorilla ja kulkee ;)
Kartingia harrastan kanssa ja mönkijöllä ajoa.
-
erkka
Motocross, Jäärataralli, ja offroad. ;D
Motocrossia ajettu vasta 4vuotta, Tillolassa käyty pari kertaa.
Rallia ajettu -86 1.3 fx corollalla 8v:stä asti.
Offroadin aloitin kun aloitin projektin 8.6 -09. ;)
Sähkökitaralla soittelu: metallica, mokoma, Stam1na, Kotiteollisuus etc etc... Isoveikalla nuori bändi...
Pyörien valmistus Hydrauliikkaputkesta, choppereita lähinnä joissa on stereot.
Kaikennäköinen puuhastelu ja entisöinti.
Motocrossia ajettu vasta 4vuotta, Tillolassa käyty pari kertaa.
Rallia ajettu -86 1.3 fx corollalla 8v:stä asti.
Offroadin aloitin kun aloitin projektin 8.6 -09. ;)
Sähkökitaralla soittelu: metallica, mokoma, Stam1na, Kotiteollisuus etc etc... Isoveikalla nuori bändi...
Pyörien valmistus Hydrauliikkaputkesta, choppereita lähinnä joissa on stereot.
Kaikennäköinen puuhastelu ja entisöinti.
Viimeksi muokannut erkka, Ke 15.07.2009 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Audiko
Kaikenlaisten moottoriajoneuvojen kanssa on tullut pyörittyä viiden vanhasta lähtien, puutyöt kuuluu myös harrastuksiin.
Tällä hetkellä ei harrasteautoja löydy, mutta vielä se jonkulainen jenkki on hommattava pihaa koristamaan.
Tällä hetkellä ei harrasteautoja löydy, mutta vielä se jonkulainen jenkki on hommattava pihaa koristamaan.
-
Audiko
[quote="Bluebeetle"]
Täysin offtopiccia, mutta Audikolle: ei kai veljesi laske telemarkia? :)
[/quote]
Tätä kysyttiin tuolla toisaalla, tuli mieleen että olen minä itse viettänyt aikas pitkän siivun elämästäni suksien päällä.
Hurjimpina kausina +3500km suksilla liikkuen, minun lajissa piti vaan lisäksi lykkiä sauvoilla.
Tuli harrastettua/kilpailtua maastohiihdon parissa kymmenisen vuotta.
Täysin offtopiccia, mutta Audikolle: ei kai veljesi laske telemarkia? :)
[/quote]
Tätä kysyttiin tuolla toisaalla, tuli mieleen että olen minä itse viettänyt aikas pitkän siivun elämästäni suksien päällä.
Hurjimpina kausina +3500km suksilla liikkuen, minun lajissa piti vaan lisäksi lykkiä sauvoilla.
Tuli harrastettua/kilpailtua maastohiihdon parissa kymmenisen vuotta.
Hmmm....Audiko kirjoitti: Kaikenlaisten moottoriajoneuvojen kanssa on tullut pyörittyä viiden vanhasta lähtien, puutyöt kuuluu myös harrastuksiin.
Käviskö -75 Firebird makuusi vai minkä tyyppistä jenkkiä oot ajatellu?
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
Audiko
Vani tai joku lankkukylki farmari molempia ollut ennenkin, meillä on kaksi Bernhardinkoiraa niin autot on valittu aika pitkälti koiria ajatellen, tuossa sivussa tuo koiran nuppi on meidän vanhempi pikku poju jolla on painoa 100kg.
Siinä vanhempi hoikkana poikana :)

Siinä vanhempi hoikkana poikana :)

Viimeksi muokannut Audiko, Su 30.08.2009 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tollanen itelläkin makaa pihalla.Audiko kirjoitti: Vani tai joku lankkukylki farmari molempia ollut ennenkin

DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
Audiko
Hieno on auto sulla :)
Tollanen oli yks vani itellä.

Tuollane vajaa pyttynen oli yhdessä autossa, MB Brabus 300 BI-Turbo 0.4 ahdoilla 300hv.

Tollanen oli yks vani itellä.

Tuollane vajaa pyttynen oli yhdessä autossa, MB Brabus 300 BI-Turbo 0.4 ahdoilla 300hv.

Viimeksi muokannut Audiko, Su 30.08.2009 18:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitos.Audiko kirjoitti: Hieno on auto sulla :)
Vaikka itäautista (=kaikki mitkä valmistettu Detroitin itäpuolella) en perustakkaan niin tollane Brabus merkintä antaa kyllä 'respectiä' Mersun mallimerkinnässä.
Eikä toi 300hp:kaan kuulosta huonolta ton painosessa autossa. :)
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
-
Audiko
[quote="kenne"]
Vaikka itäautista (=kaikki mitkä valmistettu Detroitin itäpuolella) en perustakkaan
[/quote]
Itse olen ollut Mersumies pikkupojasta asti ja sillä mennään tälläkin hetkellä, Maailma tarvitsee esikuvia :D
Vaikka itäautista (=kaikki mitkä valmistettu Detroitin itäpuolella) en perustakkaan
[/quote]
Itse olen ollut Mersumies pikkupojasta asti ja sillä mennään tälläkin hetkellä, Maailma tarvitsee esikuvia :D
-
toytoy junior
- Täysi jäsen
itte harrastan futista, salibandyy, rc:tä ajan ja offissa on tullut käytyä pihalta löytyy TOYTOY:n Gummer
Viimeksi muokannut toytoy junior, To 18.03.2010 19:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kylä lähtee!!
-
rc-hammer
offroad,keihäänheitto ja käytiinhä samiksen kutos vitosen pojat voittaa pohjois savon koulujen jalisturnaus ::) ,hiihto ym.... ;)
-
MSR94
Kelkkailu,motocrossi ja kaikki moottori vehkeil toimivat vempeleet :P
Kennen pisteet nousi entistä ylemmäs ;D tuossa oma harraste peli.kenne kirjoitti:Tollanen itelläkin makaa pihalla.Audiko kirjoitti: Vani tai joku lankkukylki farmari molempia ollut ennenkin
![]()
Euro tuningia edustaa fiat Bumba -03 jonka tuning aste on vielä suunittelu pöydällä.
Valokuvaus tällä hetkellä "kuumin harrastus"
Viimeksi muokannut Hedgehog, Ti 12.01.2010 03:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
Ettei liikaa menis vaneiluksi ja puukylkifarmailuksi niin oma eurokippo harraste/käyttöauto:
Pesussa snowfoamit pinnassa (ei ikinä uskoisi miten monimutkaista touhua auton pesu on kun oikein harrastaa):

Pesun jälkeen:

Kesäisenä:

Eli pikkasen piristetty 2l gt Mondeo
Kantta koneistettu eli kanavia parannettu puristuksia nostettu
Vapaavirta suodattimelle rakennettu kaukalo ja raittiinilman ottoa parannettu
Hyllyssä odottaa paremmin virtaavat imusarja + pakosarja + kisakatti sopivaa asennusmotivaatioa. Eli varmaan lumien sulettua.
Autoa myös laskettu hieman. Vielä menee laillisista hidasteista ajamalla yli.
Lisäksi kesällä maalausta ohjelmassa kiveniskemien ja muiden pikkujälkien korjailun muodossa sekä defa pistkokkeen paremmin asentelua rikottuani sitä ja puskuria hieman tänään ajettuani johto kiinni. Onneksi mitään vakaa ei rikkonut mutta kun tietää että puuttuu maalia parista kohtaa ja on ylimääräinen pikku reikä niin ei sitä voi sillain jättää. Vaikka eihän sitä muut edes huomais
Tämä auto osto lisännyt harrastuslistalle auton tuunausta, stylingia ja detailingia eli suomeksi suorituskyvyn ja ulkonäön parantamista sekä auton pesua yms. muuta huoltoa.
Pesussa snowfoamit pinnassa (ei ikinä uskoisi miten monimutkaista touhua auton pesu on kun oikein harrastaa):

Pesun jälkeen:

Kesäisenä:

Eli pikkasen piristetty 2l gt Mondeo
Kantta koneistettu eli kanavia parannettu puristuksia nostettu
Vapaavirta suodattimelle rakennettu kaukalo ja raittiinilman ottoa parannettu
Hyllyssä odottaa paremmin virtaavat imusarja + pakosarja + kisakatti sopivaa asennusmotivaatioa. Eli varmaan lumien sulettua.
Autoa myös laskettu hieman. Vielä menee laillisista hidasteista ajamalla yli.
Lisäksi kesällä maalausta ohjelmassa kiveniskemien ja muiden pikkujälkien korjailun muodossa sekä defa pistkokkeen paremmin asentelua rikottuani sitä ja puskuria hieman tänään ajettuani johto kiinni. Onneksi mitään vakaa ei rikkonut mutta kun tietää että puuttuu maalia parista kohtaa ja on ylimääräinen pikku reikä niin ei sitä voi sillain jättää. Vaikka eihän sitä muut edes huomais
Tämä auto osto lisännyt harrastuslistalle auton tuunausta, stylingia ja detailingia eli suomeksi suorituskyvyn ja ulkonäön parantamista sekä auton pesua yms. muuta huoltoa.
Viimeksi muokannut Osgard, Ti 12.01.2010 02:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
>Osgard>
Asillinen farkku ;) Joo auton pesu on oikeasti yksi taiteen laji suorastaan.
Asillinen farkku ;) Joo auton pesu on oikeasti yksi taiteen laji suorastaan.
2010 Scale 6
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
Call of duty sniper serverillä memberinä.
Ja sitte nämä musan ja leffojen ällistelyt vielä.
Niin ja nyt kun olen vakaasti harkinnu luopua osasta
elopainoani niin sitte ku jaksaa ni alko lenkkeily. :'(
Ja sitte nämä musan ja leffojen ällistelyt vielä.
Niin ja nyt kun olen vakaasti harkinnu luopua osasta
elopainoani niin sitte ku jaksaa ni alko lenkkeily. :'(
uɐ1d ʎʇɹɐd oɟoɯ ʇɟı1dn 053ɟ pɹoɟ ɐʎıɯɐʇ
-
matti1983
Rc autojen ja rc veneiden lisäksi tulee salilla käytyä melko ahkerasti ja sali reenien välissä lenkkeilyä.