King of the Näkkimäki 2020
Re: King of the Näkkimäki 2020
Mukana C1 safarilla ja 2.2 U4. Mahdollisesti myös valosafarilla.
Viimeksi muokannut EEELO, To 10.09.2020 14:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mukana Safarilla C1 autolla ja mahdollisesti valosafarilla
Mukana safarilla, jossain luokassa.
Safarille mukaan poika ehkä myös lähtee,hieno tapahtuma tulossa taas ei voi jättää väliin
Ja yritetään saada uusia harrastajia myös mukaan
Ja yritetään saada uusia harrastajia myös mukaan
Pari kuvaa alkuosuuden uudelta nopealta siirtymältä.

Taustalla Vesijärvi vasemmalla ja Päijänne oikealla.

Taustalla Vesijärvi vasemmalla ja Päijänne oikealla.
Radan merkkaaminenkin on jo aloitettu ja testiajoa suoritettu lisää. Reitti vaati jo ensimmäisen uhrinsa, kun Trail Quaken vaihdelootaan iski äänestä päätellen hammaspeikko...

Ja vielä mahtuu porukkaa mukaan, joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan, vaikka olisit ekakertalainen!
Ja vielä mahtuu porukkaa mukaan, joten rohkeasti vaan ilmoittautumaan, vaikka olisit ekakertalainen!
-
Zarizi Tech
- Moderator
- Viesti:
Se oli niin valtava ehkä, että ei pelimerkit riitä tällä kertaa. Ottakaahan paljon kuvia ja videoita! 😎
Tulossa safaroimaan junioreiden kanssa.
Tavoitteena kiertää edes kerran :)
Eli 3kpl ilmoittautuu - allekirjoittanut + Junior1 + Junior2
Tavoitteena kiertää edes kerran :)
Eli 3kpl ilmoittautuu - allekirjoittanut + Junior1 + Junior2
-
patrolgr90
- Täysi jäsen
Valitan mutta nämä jääkin osaltani väliin sittenkin....... Tuli menoa juuri samalle päivälle joten ei vaan ehdi valitettavasti... Mutta muistakaa pitää minunkin osalta hyvä safari!!
IG:scale_crawling
YouTube:https://www.youtube.com/channel/UCJ13vj ... jwWa-QeMVA
YouTube:https://www.youtube.com/channel/UCJ13vj ... jwWa-QeMVA
Tulossa safaroimaan.
Yritetäämpä taas päästä paikalle, vasta siitä edellisestä on pari vuotta.
Koitetaan päästä paikalle kahdella autolla jos vain saan molemmat kuntoon.
Eli minä ja juniori Kosmo safarissa mukana
Eli minä ja juniori Kosmo safarissa mukana
Mukana ainakin safarilla ja ehkä 2.2 U4 ja valosafari.
Safarille tulossa
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Joudun perumaan osallistumiseni, sorry...
Nyt tehdään rataa isolla kädellä.
Aamulla 7.30 alkaa viimeinen rutistus radan teossa.
Kevytväylän avajaiset lähialueella samoihin aikoihin. Varovaisuutta kun tulette Vääksystä tai Vehkoontieltä päin
Muistakaa sopivat kynät ja nauhalenkit mukaan.
Tutustukaa sääntöihin.
Lähtö pareittain minuutin välein. Merkitkää saamanne lähtöaika kilpailukorttiin. Sekä nimenne, ei nimimerkkiä.
Korttiin merkitään virhepisteet portti/reittimerkeistä 1 min. Jumalankäsi 10 min. Kortissa muitakin rivejä, niistä ei tarvi välittää.
Toisen kilpailijan saa ja pitää ohittaa jos mahdollista jos toinen ei pyydä apua. Jonossa voi seistä muuallakin, täällä kannattaa ajaa.
Kuljettajakokous pidetään ennen lähtöä jossa kerrataan säännöt ja muut asiat.
Nyt akkuja lataamaan.
Aivan mahtavaa keliä luvassa! Nähdään huomenna!
Muistakaahan sitten että suattaapi yks sun toinen pyytää siirtymään kauemmaksi, tai pyytämään tilaa jotta pääsee itse pois kuskisumpusta.
Voisi olla ihan järkevää laittaa (tällä kertaa) kovaa ajoa tahtovat heti kärkeen, jotta kertaa vältyttäisiin pahimmista sumpuista heti alussa?
-------------------------
Mulla on autonperällä sitten jo pakattuna muutama myyntiartikkeli josta voi kysellä mulla paikanpäällä tai YV:llä.
Kuva: https://imgur.com/4X8f5TG
- Hobbywing QuicRun 1080WP, liittimiä on kai vaihdettu, mutta aika uuden oloinen. Tuli jossain vaihdossa, 30e
- SENSE INNOVATIONS ESS DUAL Plus Real Engine Sound Simulator, tästä puuttuu yks JST jatkokaapeli muistaakseni, muuten pari kertaa ajettu, 60e
- AR44 kiinaosista, Xtra Speediä, ajamattomat, fast eddy laakerit 150e
- Yota II akselit, ajetut, shimmatut, ei näy kuvassa (höh) mutta banjon pohjat kuluneet 60e
Mutta ei tässä sen enempää. Kuhan pluggasin viestini lopussa vähän.
Muistakaahan sitten että suattaapi yks sun toinen pyytää siirtymään kauemmaksi, tai pyytämään tilaa jotta pääsee itse pois kuskisumpusta.
Voisi olla ihan järkevää laittaa (tällä kertaa) kovaa ajoa tahtovat heti kärkeen, jotta kertaa vältyttäisiin pahimmista sumpuista heti alussa?
-------------------------
Mulla on autonperällä sitten jo pakattuna muutama myyntiartikkeli josta voi kysellä mulla paikanpäällä tai YV:llä.
Kuva: https://imgur.com/4X8f5TG
- Hobbywing QuicRun 1080WP, liittimiä on kai vaihdettu, mutta aika uuden oloinen. Tuli jossain vaihdossa, 30e
- SENSE INNOVATIONS ESS DUAL Plus Real Engine Sound Simulator, tästä puuttuu yks JST jatkokaapeli muistaakseni, muuten pari kertaa ajettu, 60e
- AR44 kiinaosista, Xtra Speediä, ajamattomat, fast eddy laakerit 150e
- Yota II akselit, ajetut, shimmatut, ei näy kuvassa (höh) mutta banjon pohjat kuluneet 60e
Mutta ei tässä sen enempää. Kuhan pluggasin viestini lopussa vähän.
Logististen ongelmien takia mun ja MattiV:n osallistuminen peruuntui viimehetkellä :(
Kiitokset Näkkimäen tapahtuman järjestäjille, hyvin hoidettu taas kerran, olette loistoporukkaa!
Kyllä tuntee naamassa olleensa ulkona ja reippailtua kivillä ja polkenut hiekassa ylös/alas. :)
Kyllä tuntee naamassa olleensa ulkona ja reippailtua kivillä ja polkenut hiekassa ylös/alas. :)
Thanks for a great day.