Ralliautosi
Re: Ralliautosi
Talvi on ollut vaihteeksi sysipaska niin jääneet rallit ajamatta.
Parempaa odotellessa sain kuitenkin värkättyä uuden korin. Hieman paksumpaa tavaraa niin kestää ottaa jäiseen penkkaan osumaa.
Parempaa odotellessa sain kuitenkin värkättyä uuden korin. Hieman paksumpaa tavaraa niin kestää ottaa jäiseen penkkaan osumaa.
Tuo Skodan kori on kyllä hieno, mutta minkälainen tuo takaspoileri on, kestääkö yhtään kaatoa?
Spoileri on 1,5mm lexania, tuntuu jämyltä mutta hajoaahan tuo varmasti jos kulmittain lähtee pyörimään... Mietinnässä on vielä kiinnitysruuvien vaihto muovisiin.
Vannekauppaan joutuu sora/asfalttirenkaiden osalta, kori on 194mm leveä pyöränkaarista.
Vannekauppaan joutuu sora/asfalttirenkaiden osalta, kori on 194mm leveä pyöränkaarista.
Minulla on sama kori, tai siitä se "kevyt" versio. En kyllä epäile yhtään, etteikö tuo spoileri tuolla kestäisi, ainut mikä sen ehkä repii irti, on jos alkaa auto heittämään kuperkeikkoja täydestä vauhdista.
Minulla on tarkoitus tilata, myös tuo paksumpi versio ja tämä nykyinen ehkä jättää drifteriä varten.
Minulla on tarkoitus tilata, myös tuo paksumpi versio ja tämä nykyinen ehkä jättää drifteriä varten.
- Liitteet
-
- rcskoda.jpg (99.14 KiB) Katsottu 5693 kertaa
Jätin koripaneelien rajat ym. hipistelemättä että raaskii viedä korin radalle mutta on tuo Pertsaxin kori senverta maukkaan näköinen että eikun omakin takaisin pöydälle...
Posti toi uudet valot talliin, CRI jotain muuta kuin vanhoissa.
Posti toi uudet valot talliin, CRI jotain muuta kuin vanhoissa.
Enpä edes huomannut, että sinulla ei ollut noita nauhoja kopassa. Mutta kyllä ne tekee sen loppusilauksen ulkonäköön. Ja minusta tuo BD tarrat oli sen verran laadukkaan oloiset, että luulen noiden ihan hyvin pysyvän mukana.
Itse olen aina tarroituksen lopussa antanut kuuailmapuhaltimella lämpöä tarroihin ja painellut ne jollain rätillä/liinalla vielä kertaalleen kiinni. En tiedä onko siitä mitään apua, mutta siitä on tullut vain tapa toimia.
Itse olen aina tarroituksen lopussa antanut kuuailmapuhaltimella lämpöä tarroihin ja painellut ne jollain rätillä/liinalla vielä kertaalleen kiinni. En tiedä onko siitä mitään apua, mutta siitä on tullut vain tapa toimia.
Sama menetelmä minulla. "kylmänä" painelen kulmiin ja kuoppiin kiinni, sitten lämpöä niin ei tule venytettyä liikaa. BD:n tarrat on tosiaan huippuluokkaa.
Viivat olen leikannunt jo pidempään mattamustasta, 110um paksusta Oracal 970RA yliteippauskalvosta. Saa leikattua todella ohutta viivaa ja tarttuu lämmöllä tiukkaan.
Viivat olen leikannunt jo pidempään mattamustasta, 110um paksusta Oracal 970RA yliteippauskalvosta. Saa leikattua todella ohutta viivaa ja tarttuu lämmöllä tiukkaan.
-
Traili valkkeri
- Juniori
Viime kesänä tuli hankittua vähän isompi ralliauto, MCD XR5. Tänä keväänä/kesänä tullut vielä autolla ajettua. Jonkinlaiset valot jos tähän saisi tänä kesänä laitettua.
-
Traili valkkeri
- Juniori
MCD sai valot.
'
'
-
Tinker King
- Legendaarinen!
Kun nyt kerran tehdään keskeneräisiksi jääneitä projekteja loppuun niin seuraavaksi viime marraskuussa aloitettu koriprojekti XV-02:een valmiiksi. Katurenkast tässä alla.