Pääkaupunkiseudun safaroinnit, Espoo, Vantaa yms.
Re: Pääkaupunkiseudun safaroinnit, Espoo, Vantaa yms.
Pikkasen hätänen, mut olisko muita mukaan jos huomenna su menis ajelee Kullooseen iltapäivällä?
Meinaan mennä huomenna aamupäivällä ajelemaan Hanskallioille.
Onko muilla lomaa ja halua tulla mukaan?
PS. Voisi myös käydä ajelee klo 18 jälkeen, jos muita olisi tulossa.
Onko muilla lomaa ja halua tulla mukaan?
PS. Voisi myös käydä ajelee klo 18 jälkeen, jos muita olisi tulossa.
Menossa tänään illalla ajelemaan joko Porvoon Tornikalliolle, tai Kullooseen. Mukaan saa tulla, meitä on näillä näkymin pari nyt menossa.
Jouduin ikeaan ja iltakrawlaukset pitää hoitaa joku toinen ilta.
Löytyisikö lisää safaroijia mukaan Kullooseen lauantai aamupäivälle? Menossa ainakin allekirjoittanut ja BWR77 👍🏼
Itse suunnittelin ehtiä mestoille about 9.30-10 maissa, kelikin ilmeisesti ihan jees!
Itse suunnittelin ehtiä mestoille about 9.30-10 maissa, kelikin ilmeisesti ihan jees!
Voisihan sitä tulla.
Näillä näkymin pääsen paikalle, ei 100 % varmaa.
Jes hieno homma ja toivotaan että sateet jäävät aamuun niinkuin ennustettu 😅👍🏼
Menen lauantaina skalettamaan. Onko muita menossa ja minne? PK seudulla näyttää vettä tulevan aamupäivän, mutta iltapäivällä poutaa.
Tänä viikonloppuna ei pääse ajelee. Ehkä ensi viikolla joku päivä illalla.
Oisko jollain sattunu perjantaille vapaa ja intoa lähteä aamupäivä safarille?
Intoa, joo. Vapaata, ei.
Sama, aikaa ei ole.
BWR77:n kanssa miettiin Ruskon jälkeen, josko sitä vielä kävisi Kulloossa ensi kuun aikana ajelemassa. Mulla varmaan aikaa vain yhdelle ajelull ensi kuussa, sen verran paljon muuta menoa, ja kotirauha pitää säilyttää 😅
BWR77:n kanssa miettiin Ruskon jälkeen, josko sitä vielä kävisi Kulloossa ensi kuun aikana ajelemassa. Mulla varmaan aikaa vain yhdelle ajelull ensi kuussa, sen verran paljon muuta menoa, ja kotirauha pitää säilyttää 😅
Sama täällä, nyt tuli yllätysvapaa ja omaa aikaa niin täytyy käyttää hyväksi. Yhden ajopäivän voisi kyllä kattoa marraskuulle jos pääsisi jollain porukalla ajamaan.MrHuman kirjoitti: To 24.10.2024 20:03 Sama, aikaa ei ole.
Lopetat kaikki muut harrasteet, jota vie aikaa perheen parista, niin saat reilusti lisää ajoaikaa ;-)MrHuman kirjoitti: To 24.10.2024 20:03 Sama, aikaa ei ole.
Vähän sama ongelma, intoa ois muttei aikaa.. mutku katto ukkojen keski-ikää ruskossa ni näyttäs olevan ruuhkavuodet kohta taputeltu (itseni ml) . Viel muutama vuos ni sit alkaa taas aikaa löytyy. 😁
Hehehe, sama kävi mielessä itsellänikin, tosin mulla vielä vähän aikaa on, ennen kuin helpottaa 😄Crawl3r kirjoitti: Pe 25.10.2024 10:09 Vähän sama ongelma, intoa ois muttei aikaa.. mutku katto ukkojen keski-ikää ruskossa ni näyttäs olevan ruuhkavuodet kohta taputeltu (itseni ml) . Viel muutama vuos ni sit alkaa taas aikaa löytyy. 😁
Lähden huomenna käymään Kulloossa vähän koeajamaan ja säätämään Jimnyn uutta radiota. Tuun pelipaikoille varmaankin siinä 12-13:00 tiennoilla. Saa tulla mukaan, jos haluaa.
Just kotiuduin Itä-Suomen reissulta. Nyt ei rc autoilla ajella, mutta viikon päästä voi olla jo toinen tilanne... Pitäskö alustavasti kattoo viikon päähän sunnuntaille Kulloon ajoja?
Viikon päästä sunnuntai vois olla ihan mahdollinen.