"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Yleistä keskustelua harrastuksesta
fin-crawler
Nyyppä

Re: Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja fin-crawler »

Iltaa, uusi RC-Offari ilmoittautuu!

Jokin virstapylväs ylitetty, kun ilmoittelen itsestäni ilman pyyntöä. Lueskellut hetken tätä foorumia, ja hienoa huomata, että tämän yllättävän ja hyvin monipuolisen harrastamisen ympärillä on näin iso ja aktiivinen joukko, ja vielä Suomessa!

Oma (aikuisiän) hurahtamistarinani ei taida olla kovinkaan uniikki.

Ulkoilmaharrastusten parissa koko ikä, ja autokonepuolella 1:1 nelivedoilla varhaisaikuisuudesta saakka, joista Jeeppi, viidellä eri yksilöllä, on näytellyt sitä raskainta, mutta mieleenpainuvinta aikaa.

Vuosia on kuitenkin tullut illan pimeinä hetkinä, ehkä jonkin skottilaisen kera, katseltua eri scale/crawling tube-videoita aina silloin tällöin, ja muisteltua omaa Tamiya’n Monster Beetlea 25 vuoden takaa. Ja olen katsoessani ihmetellyt sitä, että nämä nykyvehkeet ovat oikeasti jotain aivan toista kuin silloin joskus. Mutta eniten olen miettinyt, että minä-mulle-myös joku päivä.

No siinä on ”kuume” kasvanut hitaasti mutta varmasti – kunnes tuli sauma. Tänä syksynä poika täytti 4 vuotta ja tajusin, että nyt mun tilaisuus on tullut. Suuntasin h-hetkeä edeltävänä päivänä HF-liikkeeseen ostamaan pojalleni autoa, jotta voisin ostaa auton myös itselleni (ehkä jopa ensisijaisesti).

Suunnitelma oli hyvä. Poika on innostunut, minä olen hurahtanut. On rakennut sisälle puusta ja pahvista esteitä ja ratoja möyrimiseen. Ei tarvitse kahdesti kehottaa, jos lähdetään ulos ajamaan lumeen.

Toki varjopuolena on se, että nyt ovat niin Suomen kuin internetin nettiliikkeet tulleet tutuiksi. Kaksi autoa muuttui kolmeksi, ja kitin kautta neljäksi. Ja jokaiseen palikkaa, mitä LUULIN tarvitsevani. TRX4M ja TRX4 kautta on opittu alkeellisimmat perusteet mistä tässä on kyse, ja varsinkin mitä pitää opiskella, kokeilla, ja rakentaa, että seuraavista aihioista tai kehitysversioista tulee vielä mielekkäämpiä ja suorituskykyisempiä.

Siisti fiilis olla totaalisen newbie, mutta samalla hiffata, että tässäkin harrastuksessa on pitkälti kyse painopisteestä, painosta, gripistä, palikoista, mutta ennen kaikkea (ajo)taidosta! Siinäpä oppimista loppuiäksi! Ja mukavampi vaihtaa kardaania työpöydällä kuin selälleen pimeässä auton alla.

Tomi

Ps. Tykkään räpsiä kuvia asioista, joista tykkään. Tein tilin: https://instagram.com/fin.crawler?igshi ... lkMTBhMg==
deliriousRuis
Juniori

Viesti Kirjoittaja deliriousRuis »

Terve tuloa hurahtaneiden maailmaan. Ajo seuraa löytyy varmaan aina ja kysyä voi jos joku kiikastaa
teppisch
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja teppisch »

fin-crawler kirjoitti: Ma 11.12.2023 21:53 Iltaa, uusi RC-Offari ilmoittautuu!
Tervetuloa mukaan harrastamaan. Missä päin vaikuttelet? Onko löytynyt vielä muita kanssaharrastajia alueeltasi? Monilla alueilla harrastajat pyörittää WA ryhmiä, joten kannattaa täällä huudella jos kaipaat alueellasi ajoseuraa.
fin-crawler
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja fin-crawler »

Moi. Kiitokset! Espoossa pääkallopaikka. En ole tietoinen whatsup ryhmistä.
Raissi
Juniori

Viesti Kirjoittaja Raissi »

Helou, uusi tuleva crawler kuski ilmottautuu.

Elikkäs aina silloin tällöin tullut itsellä fiilis hommata rc auto, mutta syystä tai toisesta en ole sellaista hankkinut. Nyt kuitenkin ollu vahva rc kuume päällä pitemmän aikaa ja ei kai siihen muuta lääkettä sitten ole kuin ostaa sellainen.
Tuommoinen crawler tyylinen ajokki sopisi itselle hyvin ja paljon olen youtubesta ja foorumeilta asiaan yrittänyt parhaani mukaan perehtyä. Eri vaihtoehdoista sitten päädyin sellaiseen lopputulemaan, että trx-4 kit voisi olla se minun ensimmäinen ajokkini. Siinähän sitä tulee auton osaset tutuiksi kun itse sen alusta asti kasailee ja näin ollen tulevat huollot sekä päivitykset luultavasti helpompi tehdä.
Vielä pitäisi päättää minkä korin ostan sekä akku. Olisikin mukava kuulla teiltä konkareilta vinkkiä etenkin tuon akun suhteen, nimh ja lipo akkujen hyvät ja huonot puolet ja kumpi niistä nyt on aloittelija ystävällisempi ja sopisi paremmin tuohon trx alustaan.

Kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät auttaa.

Terveisin Risto
Pisepise
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

Raissi kirjoitti: Ma 22.01.2024 23:11 Helou, uusi tuleva crawler kuski ilmottautuu.

Elikkäs aina silloin tällöin tullut itsellä fiilis hommata rc auto, mutta syystä tai toisesta en ole sellaista hankkinut. Nyt kuitenkin ollu vahva rc kuume päällä pitemmän aikaa ja ei kai siihen muuta lääkettä sitten ole kuin ostaa sellainen.
Tuommoinen crawler tyylinen ajokki sopisi itselle hyvin ja paljon olen youtubesta ja foorumeilta asiaan yrittänyt parhaani mukaan perehtyä. Eri vaihtoehdoista sitten päädyin sellaiseen lopputulemaan, että trx-4 kit voisi olla se minun ensimmäinen ajokkini. Siinähän sitä tulee auton osaset tutuiksi kun itse sen alusta asti kasailee ja näin ollen tulevat huollot sekä päivitykset luultavasti helpompi tehdä.
Vielä pitäisi päättää minkä korin ostan sekä akku. Olisikin mukava kuulla teiltä konkareilta vinkkiä etenkin tuon akun suhteen, nimh ja lipo akkujen hyvät ja huonot puolet ja kumpi niistä nyt on aloittelija ystävällisempi ja sopisi paremmin tuohon trx alustaan.

Kiitos jo etukäteen kaikille jotka viitsivät auttaa.

Terveisin Risto
Tervetuloa harrastuksen pariin! Kit on mainio valinta aloittaa harrastus ja sitten pääsee maistelemaan auton rakentamista ja ruuvaamista. Vahvoja suosituksia annetaan heti mitkä tekevät harrastamisesta miellyttävämpää ja myöhemmässä vaiheessa tulet kiittämään;

-Kunnolliset RC-meisselit eli 1,5mm 2mm ja 2,5mm kuusiokolo meisselit kannattaa hommata, joko setti missä kaikki kärjet sisältyy tai nuo kolme erillisinä työkaluina.

- Jos sinulla trx-4 kit missä tulee kaikki sähköt asia selvä. Mikäli trx-4 sport kit niin sähköthän siinä tarvitsee hommata. Oletan viestistäsi että ekana mainitsema kitti sinulla on, kun koria tarvitset. Myös trx vakio ohjausservo on heppoinen ja sen tarvitset myöhemmin päivittää.

- 3s lipo akut on ns. normi standardi crawlereissa, mutta 2s voi ajaa myös mutta vähemmän tehoa ja vauhtia. Jos hommaat traxxas akut niin ei tarvi liittimiä vaihtaa mutta tarvit traxxas laturin. Suosittelen hankkimaan 3s lipo 2000-5000mAh akut ja lipolaturin ja siihen lataus pussin. xt60 on suosituin liitin tyyppi suomessa crawler piireissä ja rc-kaupoista saa liittimiä tai adaptereita jos halua itse juottaa. Lue vaikka eurorc sivuilta lipo
akut ja niiden käyttö jos ei ole ennestään tuttua. https://www.eurorc.fi/page/140/lipoakkujen-perustietoa EI TARVITSE MIETTIÄ EDES NIMH-AKKUJA. Kaikki ovat tästä samaa mieltä.

- Kori kannattaa valita oman mieltytyksen mukaan. Ja tietysti auton akseliväli eli WB vaikuttaa siihen myös. yleisin wb on 313mm joihin on eniten koreja. Akselien linkkejä muuttamalla pystyy vaihtaa wb:tä. Ensimmäisen auton ja ajeluiden myötä sinulle alkaa muodostumaan kuva mitä haluat autoltasi: omaa mieltymystä hivelevä safari auto (trail truck) vai alkaako kiinnostamaan kiipeämiskyvyn kehittäminen pelkästään, eli performance orienoitunut ajelu. Lava-auto tyyppiset korin tuovat matalamman painopisteen joten siten ovat parempia.

Suomen kaupoissa on rajattu kori valikoima joten jos jotain tiettyä haluaa niin sitten joutuu jostain eu-kaupasta tilaamaan. Kovat korit on sitten oma maailma, tulee painoa enemmän ja korin kiinnittäminen on oma juttunsa.

Aika paljon asiaa ja näihinkin olisin voinut vastata syvemmin. Mutta kyselet sitten kun tulee uusia mieleen. Suosittelen kuuntelemaan mitä harrastajat täällä suosittelee, ei tarvitse kokeilla niitä huonoja vaihtoehtoja ja todeta että ei ollut hyvä :)
Raissi
Juniori

Viesti Kirjoittaja Raissi »

Kiitos pisepise vastauksista, siinä tulikin heti paljon hyödyllistä asiaa.
Tosiaan tuossa trx paketissa minkä tilaan on kaikki muu paitsi akku ja laturi, sekä paristot siitä uupuu myös.
Nyt vain mietintämyssyyn kori ja sopiva akku ja pakettia tilaukseen, sekä katsoa nuo työkalut kuntoon.
Ehkä sitä sitten jonkinlaista oman rc-auton elämää tänne foorumille alkaa tarinoimaan.
Rokky
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja Rokky »

Hei

Melkein uusi offari ilmoittautuu...

Eli harrastepeli hankinnassa. Tällä hetkellä vahvin ehdokas Axial Base Camp. HF antoi laitteesta ja akusta + laturista hyvän tarjouksen. Mitä tätä palstaa lukenut niin vissiin ihan hyvä peli aloitella harrastusta, vai onko jollakin muulla joku muu hyvä ehdotus?
HillBilly
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja HillBilly »

Rokky kirjoitti: Pe 28.06.2024 11:11 Hei

Melkein uusi offari ilmoittautuu...

Eli harrastepeli hankinnassa. Tällä hetkellä vahvin ehdokas Axial Base Camp. HF antoi laitteesta ja akusta + laturista hyvän tarjouksen. Mitä tätä palstaa lukenut niin vissiin ihan hyvä peli aloitella harrastusta, vai onko jollakin muulla joku muu hyvä ehdotus?
Varmasti hyvä valinta. Tarpeeksi yksinkertainen ja jos jossain vaiheessa alkaa tuunaaminen kiinnostaa niin kaikenlaista palikkaa on maailma pullollaan tuohon vehkeeseen.
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa ;-)
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Ezekyle
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ezekyle »

Uusi Crawlaaja ilmoittautuu. Mielellään kuulisin alla olevista ehdokkaista ns pros / cons.

RC Harrastus aloitettu noin 6kk sitten Bashereilla, mielenkiinto on kasvanut joka osa aluieella, sekä kilpa buggyt että crawlaus kiinnostaa. Koska koko touhu lähti 5v pohjan mielenkiinnosta autoihin mutta ekat olivat liian nopeita niin hankimme hänelle TRX4M auton jolla hän oppi 4v iässä hallinnoimaan autoa erittäin hyvin, lisäksi sen kyvykkyys yllätti joten innostuin itsekkiin hankkimaan crawleria 1/10 kokoluokassa.

Tällä hetkellä youtube videoita / reddittiä on kahlattu valehtelematta yli 100 tuntia että mitä ihmettä sitä hankkis ja mikä olisi se "oikea" vaihtoehto.

Pojalle olen harkinnut TRX4 Sport High Trail. Tiedän että High trail ei ole yhtä kyvykäs kun matalemmat mallit mutta pojan käytössä tuo tulee olemaan lähinnä metsä / polku (trail truck) autona sekä kevyttä kivireittiä ei mitään haastavaa. Lisäksi pojan tuntien (kuten TRX4M autollaan) niin auto toimii aika ajoin sukellusveneenä kautta mutamaasturina. Talvella uskoisin myös korkean maavaran ja ison renkaiden mahdollistavan lumessa ajon paremmin. Lisäksi Traxxasista olen ymmärtänyt että paskoista sähköjä lukuunottamatta itse auton kestävyys on luokkaa 11/10 mikä on tuossa iässä iso valttikortti.

Sitten se oma valinta mikä on vaihdellu ayuringon asennosta ja päivästä riippuen. Oma eka crawler ei ole tarkoitus myöskään olla lähialueen kovin suorittaja vaan perus metsäreiteillä ja kallioilla ajelua, kisa autoa siitä ei tule vaan jos siitä innostun teen oman erillisen myöhemmin. Mitä enemmän tätä hommaa tutkii sitä syvemmälle tää kolo menee ja valinta menee aina vain vaikeammaksi,ei olis pitäny tutkia niin paljoo ja ostaa vaan joku niin sais jo olla metsäs ajelees :D.

Vaihtoehdot mitä olen harkinnut:

1) TRX4: Aluksi Defender oli selvin suosikki mutta korimalli voi olla jokin muukin, lukko akselit kiinnostaa tuon lisävaihteen kanssa, ei crawlauksessa niin merkitystä mutta perus poluilla kun käy pidempiä lenkkejä / hiekkateillä yms niistä voi olla iloa. Asun itse metsien lähistöllä ja "ajan" usein nykyiset autot ajopaikkoihin / asfaltti ja hiekka tietä noin 250-500m.

Traxxasis harmittaa itse valmistaja niiden business tyylin vuoksi, ei huvittaisi tukea. Toisaalta osia saa ihan joka kolkasta (3rd party) niitä on siis oikeasti pilvin pimein ja autosta saa tehtyä ihan mitä vaan ilman sen kummempia hitsaus laitteita ja sorvia. Minuksena myös ne mustat ikkunat mikä saa sen näyttämään lelummalta.

2) Axial: Tähän olen viime aikoina nojannut enemmän ja enemmän. Gladiator ja uudempi CJ7 kiinnostavat. Näiden välillä on ollut vaikea valita mikä on omaan tarkoitukseen parempi, pitkä vai lyhyt akseli väli? Toisaalta tuo CJ7 on erittäin nätti scale mielessä. Gladiator tuntuu menevän yleisesti paremmin ja olevan vakaampi pitkän akselivälin vuoksi. Näissä kahdessa mallissa erona myös portalit ja ei portalit akseleissa.

Koska minulla on ennestään Arrma autoja bashaukseen niin on Spektrumin akut ja älylaturit yms hankittuna, tämä olisi yksi bonus kun siihen on ohjelmointi korttia ja akut yms mitkä tukis "smart" toimintoja jota Axialissa tulee (olen perso kaikelle turhalle tech jutuille), tämä siis myös puoltaa Axialin puoleen.

Axialissa harmittaa ns turha 2 vaihteinen, joka ei ole käytettävissä pakeitsta, ja vaikka sen ottaisi käyttöön niin tuntuu tuo vaihteiden ero olevan melko turha.

Viimoisena on sitten (3rd party) osien saatavuus, tuntuu että TRX4 on huomattavasti isompi osa valikoima vaikka moni kehuu Axialin omia. SCX 10 II tuntuu olevan paljo mutta uudempi 10 III ei tunnu olevan pilvin pimein upgradeja vai enkö ole osannut etsiä oikeilta valmistajilta? Jenkeissä jos asuis olisi osien saatavuus ilmeisesti helpompaa.

Viimeisenä bonus kysymyksenä tiedustelisin onkohan Pohjanmaalla crawlaus porukkaa? Forumilla ei ainaskaan heti mitään aktiivista keskustelua näkynyt haulla.
Pertsax
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pertsax »

Hyviä pohdintoja ja huomioita autojen valinnasta.

Mikä valinta on noiden kahden merkin välillä, niin ehdottomasti axial, kun sinulta löytyy jo Spectrumin akut ja laturit, niin pääset suoraan ajamaan, ilman akkujen tai muiden hankkimista.

Mutta jos olet avoin muillekin vaihtoehdoille, niin suosittelen, kuten monelle muullekin ensimmäistä autoa miettivälle Vanquish productionsin Fordyce RTR tai joku muu heidän valikoimastaa.

En ala tähän enempää taas niistä kertomaan, lukemalla foorumilta muiden kyselyjä ensimäiseksi autoksi, olen minä ja muutamat muut kirjoittaneet aiheesta ja VP autojen puolesta useasti.

https://www.bullet-rc.de/vanquish-vs4-1 ... -rtr1.html
MrHuman
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja MrHuman »

Hyvä valinta pojalle tuo TRX4. Omalla pojalla on Sportti, jonka rakensin kitistä, ja aivan täydellinen valinta ollut. Oman noin kahden kesän Crawler kokemuksella, annan myös äänen Vanquishille, mutta Traxxas ja Axial tekee kyllä myös laadukasta tavaraa, eikä nekään ole huonoja valintoja. Niille on myös hieman helpompi löytää osia, vaikkakin pienellä modauksella esimerkiksi TRX4:n puskurit menee myös Vanquishin.
Ezekyle
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ezekyle »

Kiitos molemmille ajatuksista ja feedbackista, sekä pahoittelut viivästyneestä vastauksesta.

Tuo Vanquish täytyy tarkastaa myös, toki olen Nimeen törmännyt ja ilmeisesti sitä pidetään ainaski crawlauksseen enemmän paremman pään merkkinä. Ehkä tuosta voisi itselleen harkita myöhemmin ihan kilpa vehjetää...

Oma auto nojautuu tällä hetkellä lähes varmasti Axial SCX 10iii Gladiator koska nämä ekat autot tulee enemmän trail käyttöön, pojalle TRX4 on yllä mainituista syistä myös lähes varma, ainoa mitä pohdin on High Trail vai normaali, onko tuo High Trail jatkuvasti kyljellään jos kulma ei ole oikea, varsinkin kun auto on muistaakseen jopa sentin tai pari korkeampi kun leveämpi niin se on jo ensi alkuun huono resepti.Noh sen näkee melkein vasta oston jälkeen.

Mites näissä RC hommissa, onko Black Friday tässä harrastuksessa mitenkään merkittävä juttu, kannattaako odottaa sinne se reilu kuukausi pari?
Pertsax
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pertsax »

Osta vain se Vanquish Fordyce tai sitten jos ulkonäkö on mieleen, niin uusi H10 optic.
Nuo on lähtökohtaisesti juuri trail tyyliseen scaleautoiluun tehtyjä.
Mutta Fordysestä saa helposti rakennettua scale kilpurin, toki sama voimansiirto on tuossa h10 opticissakin.

Jos haluat VP autoja nähdä livenä, niin minä voin paria esitellä Espoossa, toinen on päivitetty Phoenix ja toinen on VS-410 pro
Alustat on joka tapauksessa samat mitä tuossa fordycessä.

Kilpavehkeeksi Vanquishilta löytyy Stance RTR tai sitten kittinä VRD carbon
124 118 110
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja 124 118 110 »

Moikka,

nyyppä ilmoittautuu. Harrastus alkoi kultaisella kasarilla tamiya grasshopperilla. Kelataan eteenpäin noin 20v, oli polvileikkaus edessä ja ajattelin hankkia samalla jotain hauskaa tekemistä sisälle. Talvi kun oli. Losi micro crawlereita taidetiin myydä kärkkäisillä Lahdessa. Olin tuolloin kaupparatsu. Eipä näkynyt hyllyllä, joten hankin kyosho mini-z buggyn joka oli tietty optima, kun kaverilla oli ollut sellainen 1/10 ja myös koska kasari.

Kelataan eteenpäin noin vuoteen 2019, hain hobbyfactorystä scx24. Se ei kauaa vakiona pysynyt. Lcg, painoa alas, furitek tegu oli tullut myyntiin, joten sellainen kiinni. Pro line power wagon koppa, koska lcg. Micro komodo tuli myyntiin, sellainen on pakko saada!

Tuossa aina ärsytti wheel speedi, myös 3s:ällä. Tässä vaiheessa ajattelin, että miksi edes koskaan hankkisin isompaa peliä? Olihan kiva rata sisällä ja talvi.

Sitten tuli markkinoille furitek cayman, sellainen hankittiin ja furitek lizard. Nyt ajaminen alkoi maistumaan!

Tulipa kesä, ja sitten tajusi ettei näillä pienillä ole niin hauska ajella ulkona…

Ostin utb18, vakkari sähköt heti vaihtoon. Furitekia tietty. Vielä furitek bettle carbon fiber comp chassis. Komodo oli heikko lenkki. Alkukesästä moforc powder keg. Rokken roll! Tämä on nyt hurjasti modattu, monta vakio osaa ei enää ole.

Hobbyfactorilta ostin reilun vuosi sitten absima khamban, ajamaton ja esillä kaupassa ollut ryöstöhintaan 299€.

Paljon olisi vielä kirjoitettavaa näistä pienemmistä, niitä kiva rakennella talvella. En ole ollut niin scale friikki, kunnes hankin loppukesästä fms fcx24 unimogin. Pientä maalausta esikuvan mukaan, tyyliin kaikki lisäpainot mitä injora tajoaa, injoran 130 purple oliko 60t? pannu ja noparina furitek tegu. Painoa taitaa olla jo yli 750 grammaa..

Eli kuten huomata saattaa, harrastus on vienyt mennessään😍

Päälle vielä tietty ei crawlerit. Paljon on tullut luettua tätä foorumia, rccrawler.comissa oltu monta vuotta.

Tällä vaan on niin paljon hienoja projekteja, että vihdoinkin oli pakko kirjautua tänne!
1/24>1/18>1/10>? http://velkakello.fi/ :evil:
mihis
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja mihis »

Täällä taas uusi offariharrastelija. RC-kokemusta on koptereista ja lennokeista parisenkymmentä vuotta, mutta iän karttuessa on aika siirtyä vähän hitaampiin vehkeisiin, joista näkee, miten päin ne on ja mihin suuntaan menossa..

Mutta yksin on vähän tylsää ajella. Löytyiskö pääkaupunkiseudulta ajoseuraa? Asun itse Itä-Helsingin suunnalla.

IMG_8843.jpeg
124 118 110
Täysi jäsen

Tervetuloa. Itse asun samalla seudulla. Kesää odotellessa.
MrHuman
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja MrHuman »

Tervetuloa foralle!

Uudellamaalla on paljon kuskeja, ja aivan varmasti ajoseuraa löytyy.
124 118 110
Täysi jäsen

mihis kirjoitti: Su 16.02.2025 14:32 Täällä taas uusi offariharrastelija. RC-kokemusta on koptereista ja lennokeista parisenkymmentä vuotta, mutta iän karttuessa on aika siirtyä vähän hitaampiin vehkeisiin, joista näkee, miten päin ne on ja mihin suuntaan menossa..

Mutta yksin on vähän tylsää ajella. Löytyiskö pääkaupunkiseudulta ajoseuraa? Asun itse Itä-Helsingin suunnalla.

IMG_8843.jpeg

Asun vuokissa, entä itse? En ole itsekään enää mikään nuori poikanen. Crawling vienyt mennessään totaalisesti👌🏻
mihis
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja mihis »

124 118 110 kirjoitti: Ma 17.02.2025 13:57
mihis kirjoitti: Su 16.02.2025 14:32 Täällä taas uusi offariharrastelija. RC-kokemusta on koptereista ja lennokeista parisenkymmentä vuotta, mutta iän karttuessa on aika siirtyä vähän hitaampiin vehkeisiin, joista näkee, miten päin ne on ja mihin suuntaan menossa..

IMG_8843.jpeg

Asun vuokissa, entä itse? En ole itsekään enää mikään nuori poikanen. Crawling vienyt mennessään totaalisesti👌🏻
Vuokissahan minäkin.
Vastaa Viestiin