Hanskallion scale ajot Vantaalla
-
meloenmetsässä
- Vanhempi jäsen
Vs: Hanskallion scale ajot Vantaalla.
Sunnuntain ip, valosaan aikaan, voisin tulla 6x6 räpellykseni kanssa.
En kisaamaan, ajelemaan, safaroimaan. Skalemaisuuttakin voi joutua selittelemään tällä näytevideolla...
https://www.youtube.com/watch?v=izu7kV_HV4k
En kisaamaan, ajelemaan, safaroimaan. Skalemaisuuttakin voi joutua selittelemään tällä näytevideolla...
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4
Juu ei kai tässä kenenkää ole tarkoitus kisaamaan alkaa :Dmeloenmetsässä kirjoitti: Sunnuntain ip, valosaan aikaan, voisin tulla 6x6 räpellykseni kanssa.
"Ei sillä ammuta, jos ammutaan niin ei osuta"
Kuinkas paljon olisi tulijoita? mikä aika sopisi? saako tuolla kalliolla ajella ihan luvan kanssa? tuli tuossa mieleen että jos siellä on nuita trial jannuja reenaamassa niin tuleeko sanomista jos tunkee sekaan crawlerilla?
Minä nyt ainakin olen tulossa, eikä ajankohta ole ongelma.matti1983 kirjoitti: Kuinkas paljon olisi tulijoita? mikä aika sopisi? saako tuolla kalliolla ajella ihan luvan kanssa? tuli tuossa mieleen että jos siellä on nuita trial jannuja reenaamassa niin tuleeko sanomista jos tunkee sekaan crawlerilla?
Klo 13? 14?
Mullekin sopii oikeestaan koska vaan, akut vaan latinkiin ja menoks. Toki tää aamukahvi täytyy ensiks ryystää :-DEddy_fin kirjoitti:Minä nyt ainakin olen tulossa, eikä ajankohta ole ongelma.matti1983 kirjoitti: Kuinkas paljon olisi tulijoita? mikä aika sopisi? saako tuolla kalliolla ajella ihan luvan kanssa? tuli tuossa mieleen että jos siellä on nuita trial jannuja reenaamassa niin tuleeko sanomista jos tunkee sekaan crawlerilla?
Klo 13? 14?
-
meloenmetsässä
- Vanhempi jäsen
Molemmat ajat käy mulle. Tulossa Vantaan Koivukylän suunnalta, pari vapaata istumapaikkaa tulovälineessä. (huomioiden valittu perilletuloaika lähdön suhteen)
Supersää Vantaa nostaa sateen todennäköisyyden käymään 70%:ssa kello 15 kieppeillä, joten sateenkestävästi päälle.
Tuota ajamaan sopimista on useamman kerran kyselty. Aina on vastattu: " kunhan ei ihan väkisin rätkän alla ajeta, ni sovitaan yhtäaikaakin". Vastaajat eivät kuitenkaan ole edustaneet virallista tahoa.
Supersää Vantaa nostaa sateen todennäköisyyden käymään 70%:ssa kello 15 kieppeillä, joten sateenkestävästi päälle.
Tuota ajamaan sopimista on useamman kerran kyselty. Aina on vastattu: " kunhan ei ihan väkisin rätkän alla ajeta, ni sovitaan yhtäaikaakin". Vastaajat eivät kuitenkaan ole edustaneet virallista tahoa.
No mutta, onko mahdollista aikaistaa kun sää näyttää traagisesti muuttuvan klo 15
Minä pääsen lähtemään vaikka heti.
Minä pääsen lähtemään vaikka heti.
Ok. Mietin vaan kun siinä parkkipaikalla on kyltti jossa puhutaan jostain maksusta niin ajattelin että oletteko suorittaneet jonkun maksun :-D . Hyvä jos on asiota yhteisymmärrys.meloenmetsässä kirjoitti: Molemmat ajat käy mulle. Tulossa Vantaan Koivukylän suunnalta, pari vapaata istumapaikkaa tulovälineessä. (huomioiden valittu perilletuloaika lähdön suhteen)
Se on mopoilijoiden paikka, ja niiltä menee maksu, yleensä ollaan ajeltu sivummassa, ja annettu niiden harrastaa omassa paikassaan rauhassa.
Tilaa on sen verran ettei tarvii just siinä samassa paikassa ajaa.
Mopojen kisapäivinä ei olla yleensä ajeltu ollenkaan.
Tilaa on sen verran ettei tarvii just siinä samassa paikassa ajaa.
Mopojen kisapäivinä ei olla yleensä ajeltu ollenkaan.
Minä lähden Hanskallioille about nyt, ajellaan niin kauan kunnes keli antaa myöden, akkuja on.
See you there. :)
See you there. :)
Mulla on kohta ensimmäinen kolmesta akusta lataantunu
-
meloenmetsässä
- Vanhempi jäsen
Juon kupin tyhjäx ja lähen..
Minäkin voisin ehtiä piipahtamaan kohta paikalla, viimeistään kahdelta joudun kuitenkin poistumaan.
Hanskalliohan on kaupungin maita ja jokamiehenoikeuksien puitteissa siellä saa kuka tahansa kulkea muut alueen käyttäjät huomioiden. Maksulla saa sitten luvan ajaa alueella myös moottoriajoneuvolla, mikä ei muuten olisi sallittua.
Hanskalliohan on kaupungin maita ja jokamiehenoikeuksien puitteissa siellä saa kuka tahansa kulkea muut alueen käyttäjät huomioiden. Maksulla saa sitten luvan ajaa alueella myös moottoriajoneuvolla, mikä ei muuten olisi sallittua.
Onkos kalliolla jo porukkaa? millanen keli?
Lähden juuri vuokista kohti hanskalliota.
Käyty on, useampi tunti ajelua, mäkäräiset, hyttyset ja kusiaset ilostutti ajelua.
Kiitos kaikille ajeluseurasta!
Videon editointia tässä puuhastelen, laitan linkkiä sitten valmiista tuotoksesta vaikka tähän samaan ketjuun.
Kiitos kaikille ajeluseurasta!
Videon editointia tässä puuhastelen, laitan linkkiä sitten valmiista tuotoksesta vaikka tähän samaan ketjuun.
Tässä linkki päivän videokoosteeseen: https://youtu.be/8G4PC5qRcEw
Mukavaa oli taas mönkiä, ghetto blazerin kone rupes pitämään kummallista ääntä ja kotona kun asiaa tutkin niin kummallisen äänen lähteeksi paljastui liian pieni välys pinskun ja spurrin välissä, säädin välyksen hiukan isommaksi ja ääni katosi. Herää kysymys miksi moottori on päässyt liikkumaan?
Minähän arvelin sitten paikanpäällä ihan oiken.matti1983 kirjoitti: Mukavaa oli taas mönkiä, ghetto blazerin kone rupes pitämään kummallista ääntä ja kotona kun asiaa tutkin niin kummallisen äänen lähteeksi paljastui liian pieni välys pinskun ja spurrin välissä, säädin välyksen hiukan isommaksi ja ääni katosi. Herää kysymys miksi moottori on päässyt liikkumaan?
Mätkähti aika kovin siinä yhdessä kohtaa katolleen, että varmaan siinä pääsi liikahtamaan.
Tulkaahan mukaan ajelemaan tänään klo 16.30 alkaen!