Lada Niva kori
Re: Lada Niva kori
mun mielestä:21euron kori ei vielä ole paha, ja parinkin hengen kesken jaettuna 32 euron postikulut ei oo paha.
paypalilla on aika turvallista maksaa, ja 3.4% maksu sinne on vissiinki iha normaalia.
paypalilla on aika turvallista maksaa, ja 3.4% maksu sinne on vissiinki iha normaalia.
Oon täysin samaa mieltä. Jos jotain todella haluaa, niin tommoset postikulut maksaa vaikka yksin. Porukalla saa jaettua kivasti, kuten Unkarista viestin laittanutkin kertoi. Useamman korin saa tilattua tuohon 3kg maksimipainoon.Jeepster kirjoitti:
mun mielestä:21euron kori ei vielä ole paha, ja parinkin hengen kesken jaettuna 32 euron postikulut ei oo paha.
Kyllähän siitä saa ainutlaatuista mielihyvää, että on muista erilainen kori. Korista nauttii täydellä sydämellä.
Yhdyn kahden edellisen kirjoituksiin! Edelleen mukana jos joku tilausta alkaa värkkäämään.
Ei tuo vielä kuulosta pahalta hinnalta korista.
Eli mukana ollaan jos joku alkaa vääntää tilausta.
Eli mukana ollaan jos joku alkaa vääntää tilausta.
Minäkin mukana mikäli tuollasta lähdetään järkkäämään.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Ajotyyli on rohkea ja luova.
Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa
Juu ei tuosta ihan tolkuton summa jää per naamari jos muutamankin saapi mukaan. Tulleja/alveja ei unkarista tilaamalla tule. Onko halukkaita hoitamaan tilausta? Voin toki itsekkin jatkaa tuota kaupankäyntiä koreista.
No olisko sun, Somnium, mahdollista jatkaa "projektia"? Itsellä ainakin aika ja kielipää puutteelliset... Mutta ehdottomasti mukana kimpassa!
No kyllä tuo passaa. Jos vaikka jokainen halukas ilmoittaapi montako kappaletta kyseistä niva koppaa haluaa. Saan sitten ilmoitettua tuonne firmalle tarvittavat tiedot.
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
ei olis nivan kopalle tarvetta mut jos samaan pakettiin mahtuu se pullistettu ladan koppa ni mukana ollaan
Ei tuolla kopan tyypillä mulle väliä ole, samalla vaivallahan se tulee kuitennii.
Oi voi, kiitokset jo etukäteen! Tänne suunnalle siis yksi kpl Nivan kori.
Nyt pitää tehä sitten truescale runkoki ;D , eihän tuommosta voi ihan mihinkä tahansa muovirunkoon istuttaa...... ;)Smigi kirjoitti: Oi voi, kiitokset jo etukäteen! Tänne suunnalle siis yksi kpl Nivan kori.
Laitetaan tähän vielä pelisäännöt millä mennään:
Eli jokainen halukas ilmoittaa mitä haluaa, monta kappaletta jne. Tämän jälkeen ilmoitan tilauksen tuonne Unkarin putiikkiin, josta saan laskun toimituskuluineen. Tämän jälkeen laitan jokaiselle osallistujalle laskua sen mukaan mitä kukakin tilannut. Kun jokainen maksanut osuutensa tilitän saatavat Unkariin. Kun paketti sitten päivänä eräänä saapuu, laitan korit eteenpäin postin välityksellä toki noutaakkin saa mikkelistä jos siltä tuntuu, postimaksu menee sitten jokaisen omasta kukkarosta. Aikaa ilmoittautua on tonne 15.5 asti.
Jos nämä säännöt ei jollekkin maistu niin saapi sitten jokainen hoitaa hommat itse kuten parhaaksi näkee. Kenenkään koreja en rupea omasta kukkarosta maksamaan.
Eli jokainen halukas ilmoittaa mitä haluaa, monta kappaletta jne. Tämän jälkeen ilmoitan tilauksen tuonne Unkarin putiikkiin, josta saan laskun toimituskuluineen. Tämän jälkeen laitan jokaiselle osallistujalle laskua sen mukaan mitä kukakin tilannut. Kun jokainen maksanut osuutensa tilitän saatavat Unkariin. Kun paketti sitten päivänä eräänä saapuu, laitan korit eteenpäin postin välityksellä toki noutaakkin saa mikkelistä jos siltä tuntuu, postimaksu menee sitten jokaisen omasta kukkarosta. Aikaa ilmoittautua on tonne 15.5 asti.
Jos nämä säännöt ei jollekkin maistu niin saapi sitten jokainen hoitaa hommat itse kuten parhaaksi näkee. Kenenkään koreja en rupea omasta kukkarosta maksamaan.
Kuulostaa asialliselta. Ja Pnm: kun saan korin, kiikutan sen sulle ja teet omakustannehintaan mulle rungon. Kuulostaako asialliselta? ;) Cc:n rungon typistän takaisin orkkismittoihin, sori vaan laiskuuteni ja ajanpuutteeni.
-
kumitarzan
- Täysi jäsen
Eli mulle 1kpl lada vfts ja 1kpl lada 1200
Mulle 1kpl UAZ koreja. Nyt näytti vaan siltä että ei olis varastossa. Osaisivatkohan antaa mitään aikaa koska niitä saa??
Onnistuu hyvin tuo toimitus menettely.
Onnistuu hyvin tuo toimitus menettely.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa
Kysäsen tuota Uazi korin saatavuutta samalla kun naputtelen huomenna tilausta sinne. Eli vielä ehtii mukaan jos innokaita löytyy vielä.
Homma laitettu rullaamaan eli enää ei mahdu mukaan. Katsotaan mitä vastaavat Uazin koreista. Jos noiden saanti kovasti kestää niin varmaan unohdetaan ne sitten tästä tilauksesta.
Juuri tuli tuossa lasku sähköpostiin eli laittelen maksutietoja asianosaisille yv:llä.