Onix [RCP Hustler]
Re: Onix [RCP Hustler]
No pitäähän se tehdä tuo omakin kerralla Super-mittoihin...
Tarjouksia saa esittää YV:llä, tulee maanantaina myyntiin.
Tulee myyntiin rullaava / osin sähköstettynä.
Syy: panostan 2.2 Sportamaniin kaikkeni, joten tarvitsen oravannahkaa saadakseni parhaat osat!
Tulee myyntiin rullaava / osin sähköstettynä.
Syy: panostan 2.2 Sportamaniin kaikkeni, joten tarvitsen oravannahkaa saadakseni parhaat osat!
Saku Sarka, RFOT, FIN
Sadoista kyselyistä huolimatta auto starttaa huomenna meitin uran ekaan skabaan.
Muutoksia on tehty, kääntöä hieman paranneltu.. Jousitusta haetaan vielä, muuten edentä on OK.
2-sija tulee huomenna se on selvä, ellei tekniset murheet vaivaa EK:ta. Mut jos ei jäätäs ihan "jäätävästi",
niin sehän vois herättää innostusta kehittämiseen.
Huominen on haastava, mutta 1/8:lla on naatinnoollista ajaa ;)
Muutoksia on tehty, kääntöä hieman paranneltu.. Jousitusta haetaan vielä, muuten edentä on OK.
2-sija tulee huomenna se on selvä, ellei tekniset murheet vaivaa EK:ta. Mut jos ei jäätäs ihan "jäätävästi",
niin sehän vois herättää innostusta kehittämiseen.
Huominen on haastava, mutta 1/8:lla on naatinnoollista ajaa ;)
Saku Sarka, RFOT, FIN
Niinhän se on, että tällä ajot jäävät tähän kisaan. Ehjänä sentäs pidettiin, mutta muuten saa
hioa setuppia hetken, jotta saa auton kulkemaan SUPER-luokan tahdissa. Muuhun käyttöön
kyllä soveltuu hyvin ja safarointi kantohangellakin onnistu ;D
Auto menee myyntiin nyt vain rullaavana. Mukaan tulee Roveri ja X-Lock rengassetit, Punk Dig
sekä pussillinen varaosia, jossa 1 kokonainen ehjä akseli, toinen purettu akseli ja muita osia
+ itse auto, ilman paneeleita, rullaavana ajokuntoisena. Koko setti 350€ ja tarjouksia saa heitellä..
Sähköt menee muuhun käyttöön, joten niitä en mukaan anna, vaan rullaavana tulee.
hioa setuppia hetken, jotta saa auton kulkemaan SUPER-luokan tahdissa. Muuhun käyttöön
kyllä soveltuu hyvin ja safarointi kantohangellakin onnistu ;D
Auto menee myyntiin nyt vain rullaavana. Mukaan tulee Roveri ja X-Lock rengassetit, Punk Dig
sekä pussillinen varaosia, jossa 1 kokonainen ehjä akseli, toinen purettu akseli ja muita osia
+ itse auto, ilman paneeleita, rullaavana ajokuntoisena. Koko setti 350€ ja tarjouksia saa heitellä..
Sähköt menee muuhun käyttöön, joten niitä en mukaan anna, vaan rullaavana tulee.
Saku Sarka, RFOT, FIN
-
antti_aamunen
- Nyyppä
Vähän on myöhäinen ajotus, mutta mitkä nuo akselit on ja saako niihin vielä varaosia? Minulla on yhdessä autossa vastaavat akselit ja melko varovaisesti käsitelly kun ei ole tullu osia nuihin missään vastaan.
Taitavat aika kivenalla olla tätä nykyä, toki jostain sai ainakin vielä viime vuonna ihan alukuoretkin, saanee yhä.antti_aamunen kirjoitti: Vähän on myöhäinen ajotus, mutta mitkä nuo akselit on ja saako niihin vielä varaosia? Minulla on yhdessä autossa vastaavat akselit ja melko varovaisesti käsitelly kun ei ole tullu osia nuihin missään vastaan.
Kyseessähän siis tamiyan clodin akselit.
Saku Sarka, RFOT, FIN