[quote="THuhtamäki"]
Itse en turbo Ravenin ulkonäöstä oikeen tykkää enkä etenkään turboproppien toudella surkeasta kaasuvasteesta ;)
[/quote]
Tossa ravenissa minkä näin niin ajettiin lapakulmalla et kyl se hätäseen lähtee kun vähän lisää kulmaa :)
Tosin en määkään ostaisi turbiinia tommoseen jos 3D koneeksi menis muuta on se turbiini versio hieno katseltavaksi.
Itse tosin käytän sähkön voimaa kun koneidenkin kokoluokka on vielä semmonen alle 2m kv, Sähkis liidokit on asia erikseen.
Tuo on jännä että sanotaan että koneet alle 2m VIELÄ... kohta 20 vuotta lennokkeja lennättäneenä voin kertoa että mitä isompi, sitä helpompi lentää.
Tuolla Ravenilla ja opetuskaapelilla 2 kaveria opettanut lennokkia lentämään ja molemmat on hämmästyneet kun ovat hommaneet semmoset 1.5m ja 1.7m koneet kun ne ei ookkaan yhtä helppoja lentää ku 2.23m 9kg Raveni joka on tehty 3D räimintään...
Meni sitten 5 kuukautta ennenkuin sain siivottua huoneen...ainakin niin että voi ottaa kuvan yhdestä suunnasta...Muista suunnista näkyis kaikki mikä työnnetty sivuun :-)
Hilux ukkelin autotalli. Drifterit vain kuvan ajan esillä. Muutoin laukussa.
Sai eilen tänään tiiliverhoilun sisälle ja julisteita seinälle.
bartti kirjoitti:
Kenne olisit nyt ottanut todellisuutta vastaavan kuvan, eikä mitään hilux dioramaa joka on kyllä siisti mutta ;)
Ööö... nyt putosin kyydistä.
Toi talli ollu Hilux tallina kokoajan???
Olisko pitänny levittää joku projekti sinne :-)
Tuli jo päivitys...
Reikä mikä näkyy takaseinässä...sen peittää nykyään juuri oikean kokoinen etelävaltioiden lippu..osui silmään kun kävin tallissa tonkimassa sisätilan lämppäriä vaniin.
Eagle-no1 kirjoitti:
Off topikkia hiukan:
Löysitkö lämppärin, jos et ni mulla olis ylimääränen kaks nopeuksinen.
Piti joskus laittaa tohon omaan vaniin.
En löytänny.
Mut on niitä...mutta yks on Pontiacissa ja se on Hämeenlinnassa nyt.
Sit on Volkkarissa mutta sekään ei nyt oo täällä :-)
Kiitos tarjouksesta.
Huone on minun ja emännän yhteinen harrastehuone. Emäntä tekee palapelejä ja ompelee ja minä sotken sitten tuota omaa nurkkaani. Talon yläkerrasta löytyi tälläinen turha huone jota on sitten rakenneltu harrastamiseen sopivaksi. Meidän tyttö ei antanut viedä tuota vasemmassa alanurkassa näkyvää sänkyä pois. Siinä on kuulemma hyvä leikkiä. :o Pikkuisen kylmä vain meinaa olla tuossa huoneessa. Vanha vesikiertoinen patteri ei enää oikein tahdo lämmittää. Onneksi on tuollainen liikuteltava lisäpatteri. Pöytää pitää vielä odotella....
Laitetaan nyt vielä toinenkin kuva...
Siinä on valtaisa viihdekeskus jota tarvitsee kun ruuvailee autoja. ;D Pelikonsolit puuttuvat kuvasta. Tuohon olisi tarkoitus laittaa ainakin 8bit nintendo ja xbox.
pastirolli kirjoitti:
Talon yläkerrasta :o Pikkuisen kylmä vain meinaa olla tuossa huoneessa. Vanha vesikiertoinen patteri ei enää oikein tahdo lämmittää.
Käytäppä patterin ilmausruuvia ravollaan, mut varo ettei ruuvi katkea tai muuten jää vuotamaan. Asuin aikanaan Levillä rintamamiestalon yläkerrassa, vanhat horot putket keräs ilmalukon mun makuuhuoneeseen. -40 pakkasilla piti kaks kertaa viikossa pihauttaa ilmat pois ettei jäätynyt.
pastirolli kirjoitti:
Talon yläkerrasta :o Pikkuisen kylmä vain meinaa olla tuossa huoneessa. Vanha vesikiertoinen patteri ei enää oikein tahdo lämmittää.
Käytäppä patterin ilmausruuvia ravollaan, mut varo ettei ruuvi katkea tai muuten jää vuotamaan. Asuin aikanaan Levillä rintamamiestalon yläkerrassa, vanhat horot putket keräs ilmalukon mun makuuhuoneeseen. -40 pakkasilla piti kaks kertaa viikossa pihauttaa ilmat pois ettei jäätynyt.
Ei auta kun putkityöt on tehty päin naisen sukuelintä. ;D Koko torppaan pitäisi tehdä putkiremppa mutta kun ketään ei kiinnosta. :P