BB:n hienosta värityksestä ja teippauksesta oli pakko 'varastaa' idea tuohon kyljen mustaan alueeseen.
Kiitos :-)

Ei tarvitse kuin pyytää. Mäkin sain pari arkillista, kun satuin kerran liikkeessä mainitsemaan asiasta. :)Bluebeetle kirjoitti: Toiset ne saa factorysta tarrojakin oikein.... :-X

assoracing kirjoitti: Näyttääpä se hyvälle :)
Kiitos !!huhtip kirjoitti: Hyvältä näyttää :)
Huomaskos kukaan kattoa, mitkä iskarit "penalla" oli käytössä?

Ainoastaan alalinkit kuului pakettiin, eli juuri nuo.Zarizi Tech kirjoitti: Tulikos rokkinäytöksessä kuvan linkit mukana?
Sepäs hyvä, sit mulla onkin kaikki osat. Pitääkin tampereella tarkastella tän auton menoo oikeen huolella.kenne kirjoitti:Ainoastaan alalinkit kuului pakettiin, eli juuri nuo.Zarizi Tech kirjoitti: Tulikos rokkinäytöksessä kuvan linkit mukana?
Ylälinkit saa itse säveltää.
Eteen osui XR-10:n alkuperäuiset.
Taakse laitoin AX-10:n mutkalinkit, suorat olis olleet paremmat mutta sellaisia mulla ei ollut kotona.
XR-10:n oli liian lyhyet kun halusin kellottaa takaakselia.
Ehkä joskus vaihtuu suorat jos tarvii jotain maailmalta tilailla.
Tämän tietämiseen täytyis saada testata. Saako ;)?kenne kirjoitti: Muista tarkistaa auton suoriutumiset....Ei kuskin.
Mikäs siinnä. Mutta vasta kisan jälkeen. 8)SlidSlide kirjoitti:Tämän tietämiseen täytyis saada testata. Saako ;)?kenne kirjoitti: Muista tarkistaa auton suoriutumiset....Ei kuskin.
Tekis mieli tulla itsekin ihmettelemään porukan nykyistä kalustoa.
Zarizi Tech kirjoitti: Jeps, sain omanikin nippuun, mut jäi kauheen lyhkäseks noilla t1e linkeillä. Mitenkäs sun wb tällä hetkellä. Mulla auto alas painettuna alta 310mm... Mut tarvii pikkasen pidentää näemmä.