"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

VisuRc - scale ja crawling videot

Liitä tänne ajokuvat
Pisepise
Legendaarinen!

Re: VisuRc - scale ja crawling videot

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

Todella hauska idea tuo tarinamainen video kerronta. Vähän niin kuin olisi löysä juoni, mutta pääpaino on kuitenkin itse videossa ja ajamisessa. Heti en edes huomannut lumen alta crawling renkaita, mutta hyvinhän se näytti menävän. Loistavaa työtä videon kanssa.
Chosen4
Juniori

Viesti Kirjoittaja Chosen4 »

Talvi meni todella vähällä ajamiselle eikä videoitakaan tullut tehtyä, nyt kuitenkin ruuvasin Ryftin kuntoon ja kävin hieman rylläämässä viimeisillä lumilla laparenkailla. On se hauska kampe vaan 😁
Chosen4
Juniori

Siitä vielä tännekin talteen 2025 Foffi kisojen fiilistelyä. Kasat oli aika kuivia ja tuuli kovasti niin hieman rajoitti kuvausintoa ettei kamera olisi aivan täynnä hiekkaa, mutta saihan tuosta videon väsättyä 😅
Chosen4
Juniori

Pari viikkoa sitten pidettiin Portugalissa WRCCA 2025 Worlds rock crawling maailmanmestaruuskisat. Kisoissa ajettiin mini, performance scale, sportman, super ja Pro luokat. Jokaisessa luokassa ajettiin 6 perusrataa 5 minuutin suoritusajalla ja niiden jälkeen 5 parasta ajoivat vielä finaaliradan jossa oli käytössä 6 minuuttia mutta 10 normaaliportin lisäksi radalla oli 5 bonusta.

Ajoin itse perskan, sportmanin ja Pron, perskasta kotiintuomisena oli pistesija 10 sijoituksella jota pidän itselleni kovana suorituksena. Spora ja Pro menivät aika paljon huonommin ennakkoodotuksiin verrattuna ja olin n. 75 kuskin joukosta 45 sijan tietämillä molemmissa luokissa. Reissu oli mahtava kokemus jälleen ja tahdonkin kiittää koko 8 (1+Alankomaalainen) Suomitiimiä reissusta, seura oli hauskaa ja reissu sujui todella mukavasti.

Itselleni reissu oli 60% kuvaamista ja 40% ajamista, kuvasin kaikki finaalisuoritukset sekä teen tapahtumasta vielä koostevideon. 6 päivän ajalta mukaan tarttui reilu 500Gb dataa ja 1074 video klippiä joten materiaalia on työstettäväksi :D Olen julkaissut jo 6 videota, eka oli teaser tulevasta isosta videosta ja loput 5 luokkien finaalivedot. Jos maailmanluokan kisahommat kiinnostaa laittakaahan katsoen.

Vastaa Viestiin