Matti Niemelä kirjoitti:
Alustavasti mukana. C1 todnäk.
Taitaa onnistua passelisti osallistuminen kun muutenkin sillä suunnalla.
Osaako arvon natiivit kertoa onko maasto passelia C1 autoille vai sietäskö olla jotain enempi C2 puolen autoa?
Scalella en itse ole vielä tuolla ajanut, mutta paikanpäällä toki ollut.
Mielestäni sopii sinänsä kaikille autoille, kun crawlereillekin on kivikkoa ja tänä vuonna yks rfot kisakin täällä.
Mä tuun Pikkuveljen ja kahden axialin voimin paikalle! :) Onko hei kellään myydä halvalla (rahat on melko finaalissa) 1.9 beadlock vanteet? Renkaat pyörii niin perkeleesti vanteella ettei kiipeämisestä tule mitään kallioilla... :'( Toinen vaihtoehto olis tietty liimata renkaat muovivanteisiin, mutta en mielellään sitä tekis...
Bumer kirjoitti:
Mä tuun Pikkuveljen ja kahden axialin voimin paikalle! :) Onko hei kellään myydä halvalla (rahat on melko finaalissa) 1.9 beadlock vanteet? Renkaat pyörii niin perkeleesti vanteella ettei kiipeämisestä tule mitään kallioilla... :'( Toinen vaihtoehto olis tietty liimata renkaat muovivanteisiin, mutta en mielellään sitä tekis...
Hienoa, kun pääsette kans safaroimaan ja toinen autoki jo hankittu! :D
Siinä näkee taas uusia ajotovereita ja saadaan hyvä safariletka kasaan. Mahdollisesti pari muutakin tuttua tulossa, jos vaan pääsevät.
Just iskin akun latinkiin ja C1 kiesillä tullaan kurvailemaan.
Ämteeveeltä kattelin sääenteitä ja onneks oma kiesi kestää vettä. Varmaan sadetakkia mukaan, niin kestää itteki.
Aikasta hyvä loskakeli vois tulla, kun räntää sataa aamusta 10/11 saakka ja asteita 1-2 plussalla. Päivällä nousee
maksimissaan +4c ja vettä satelee sillon tällön. Esterikin siis vissiin mukana safarilla ;D
Suuren suuret kiitokset paikalle raahautuneille! Olipas kiva käydä taas vähän tutkimassa maastoja Sulkavuorella. Meno oli siistiä ja vähemmän siistiä. Pikku pajotusta luvassa itse kullekkin säädylle. ;D
Loput kuvat tulee kymmenen minuutin päästä ajokuvat osioon. ;)
Samu Sarka, RFOT, FIN Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
Joo, olipas muuten hauska safari! Kiitos kaikille mukanaolleille on se vaan nastenpaa porukalla safaroida letkas.
Monipuolinen tuo sulkavuori kyllä on ja lunta/lätäkkööki löyty, liki 3 tuntia meni hujahtaen.
Ite kun en modelekspoille pääse niin tuumasin että korkataanpas ajokausi sitten.
Lauantaina tai sunnuntaina meinasin jos kävisi huristelemassa Keitaalla ensisavut. Kaikki on varmaan messuilla mutta jos joku ei ole menossa ja ajoseura kelpaa niin kelin mukaan jompikumpi päivä.
Oliskos ketään intoutumaan lauantaina safaroimaan?
Mahdollisesti keitaalle, toki muitakin paikkoja voi miettiä.
Itse samalla foffitestauksen tekisin ja siihen tarvis hiekkarinnettä.