SCX10 Orange BASTARD
Re: SCX10 Black BASTARD
kyllä maar voit hyvin ajaa samoilla lipoilla scalea kuin turistia. itsellä 3700 2s lipot käytössä. 2.2 asia erikseen niihin hiukan hankala tunkea 3700 kokoisia akkuja.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
juu kyll voi ajella samoilla lipoilla. itselläni on 4tonnarit lipot. ja onko toi se vanhempi sp:n crawleri combo??? sillä wheelspeedi jäi ainakin minust hieman onnettomaks, muuten hyvä kyll combona.
Team Savon Mafia (axial cj7)
Joo on vanhempi combo kyseessä. Täytyy vielä katsoa mitkä välitykset on käytössä. Täytyy varmaan mahdollisimman pitkät laittaa niin saa vähän enemmän tuota wheelspeediä ???
Eikös tuo motti ole sensoriton? Liian pitkillä välityksillä ei sitten voi taas ajaa hiljaa...
Finnish rc crawling series
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
No perk**** >:( Täytyy varmaan laittaa myyntiin ja tilalle hommata joku kunnon nopari. Taidan palata harjallisiin ja koneeksi laittaa 27t. Se voisi olla scalessa ihan ok ja siihen sitten etsiä sopivat välit...
Joo tosiaan melkoisen laiska tuo motti on, 1000kv vain. Esim. 55T Lathe on 1084kv ja todennäköisesti vääntää "hieman" eri tavalla. 35T Lathe oliskin sit jo 1730kv.
Muistaakseni high liftin laatikon kanssa olen tuollaisen jollain (olikohan Nastyllä) nähnyt ja siinä se toimi kivasti kun oli kolme eri vaihdetta :)
Muistaakseni high liftin laatikon kanssa olen tuollaisen jollain (olikohan Nastyllä) nähnyt ja siinä se toimi kivasti kun oli kolme eri vaihdetta :)
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Itselläkin oli tämä sjossin vanhassa liftissä. Sen mukana tämä tulikin ;) No täytyy varmaan etsiä joku sopiva nopari ja yrittää tuolla 27t koneella aluksi. Ei budjetti anna myöden ostaa kaikkea kivaa kerralla :'( Laittakaa viisaammat listaa hyvistä/edullisista nopareista jotka soveltuu scalekäyttöön.
No en kyllä mitään Castle Sidewinderiä huonompaa lähtis ostamaan...
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Jee...Nyt löytyi helmaputket. Oli isäpappa löytänyt kirpputorilta sopivan pituiset kaapinvetimet ;) Kuva tulee joskus juhannuksen jälkeen kun on kuvattavaa ja kuvaaja kunnossa ;D HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE JOTKA TÄTÄ AIHETTA LUKEVAT 8)
hyvistä/edullisista
Heräs perinteinen kysymys... kumpaa haluat ennemin, sellaisen hyvän vai sellaisen edullisen? Vai peräti 2 noparia? :P ;D
Itse olen ollut erittäin tyytväinen LRP crawleri nopariin joka käy sekä harjalliselle että harjattomalle koneelle. Hyvät säädöt ja pitävä jarru.
Miinuksena se että kestää vain 2 kennosen patterin.
Ei vain lukeudu siihen edulliset kategoriaan....tai mikä sit on kallista ja mikä halpaa.
Oikeeseen autoon sillä hinnalla ei varmaan saa edes pyöränpultteja ympäriinsä eikä tankkia täyteen 98Etä?? ;) ;)
Hyvää Juhannusta sinnekin !!
Heräs perinteinen kysymys... kumpaa haluat ennemin, sellaisen hyvän vai sellaisen edullisen? Vai peräti 2 noparia? :P ;D
Itse olen ollut erittäin tyytväinen LRP crawleri nopariin joka käy sekä harjalliselle että harjattomalle koneelle. Hyvät säädöt ja pitävä jarru.
Miinuksena se että kestää vain 2 kennosen patterin.
Ei vain lukeudu siihen edulliset kategoriaan....tai mikä sit on kallista ja mikä halpaa.
Oikeeseen autoon sillä hinnalla ei varmaan saa edes pyöränpultteja ympäriinsä eikä tankkia täyteen 98Etä?? ;) ;)
Hyvää Juhannusta sinnekin !!
Viimeksi muokannut kenne, To 24.06.2010 17:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Mikäs sitten no tuon lpr noparin hinta ja saako sitä esim liquidrcltä? Entäs sitten tuo moottori. 27t vai +35t?
Liquidillä ei näytä olevan LRPn edustusta.
http://www.power-racing.net/modules.php ... p&pid=8537
Toi näyttää olevan hintataso Suomessa.
Racing Factorystä ostin omani ja hinta oli jotain tota luokkaa.
Brittikaupassa 149.99 puntaa ja se oli Forexin mukaan 191,51 EUR
Eli suomen hinta näyttää aika hyvätä itse asiassa.
Mun mielestä 35T kone on just sopiva jopa 2 kennosella. Toki ainahan saisi lisää voimaa olla mutta onko se sit nään scalemaista. Tuokin menee mun mielestä jo liian lujaa. Mutta jos meinaa kisoissa suorittaa paikat niin en tuost enään vähempään menisi. 35sella jaksaa viellä Dragbrake pitää hyvin.
http://www.power-racing.net/modules.php ... p&pid=8537
Toi näyttää olevan hintataso Suomessa.
Racing Factorystä ostin omani ja hinta oli jotain tota luokkaa.
Brittikaupassa 149.99 puntaa ja se oli Forexin mukaan 191,51 EUR
Eli suomen hinta näyttää aika hyvätä itse asiassa.
Mun mielestä 35T kone on just sopiva jopa 2 kennosella. Toki ainahan saisi lisää voimaa olla mutta onko se sit nään scalemaista. Tuokin menee mun mielestä jo liian lujaa. Mutta jos meinaa kisoissa suorittaa paikat niin en tuost enään vähempään menisi. 35sella jaksaa viellä Dragbrake pitää hyvin.
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Ei sovi kyllä millään mun kukkarolle :'( Nopari kun pitäisi saada 2 numeroisella summalla. No jos aluksi koittaisi tuon SP combon toimintaa.
Mä oon laskennu niin että olen liian köyhä ostaakseni halpaa.
Olen vuosien, ja turhien ostosten, jälkeen oppinut että ostaa heti sen hyvän niin menee vähemmän rahaa kun ei ollenkaan ensin osta sitä 'halpaa'. ;)
Olen vuosien, ja turhien ostosten, jälkeen oppinut että ostaa heti sen hyvän niin menee vähemmän rahaa kun ei ollenkaan ensin osta sitä 'halpaa'. ;)
DRIVE HYBRID
I need your Gas
I need your Gas
Virittää noparin, moottorin ja välitykset sopivaksi, niin meno voi olla erittäinkin scalemaista vaikka wheelspeediäkin tarvittaessa löytyy. Itsellä porttaalit lyhentää välityksiä roimasti, mutta moottori on 23x2, akku 3s ja noparina sidewinder, josta punch controlli tapissa. Kaasun kun liipasee pohjaan niin auto ei liikkeelle lähtiessä jaksa edes sutia. Sekuntin kun odottaa niin sitten kyllä liikkuu. Ei tule tehtyä epäscalemaisia loikkia kun auto ei yksinkertaisesti siihen kykene, mutta kyllä irtomaa pöllyää kun laskee menemään täysillä vähän pidempään rinteeseen.
Suosittelen :)
Suosittelen :)
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Jee juhannus ohi eikä ole edes krapulaa ;) Tänään taas auto(je)n kimppuun. Jos saisi jotain näkyvää aikaan.
Re: SCX10 Baby Blue BASTARD
No niin nyt olisi vähän kuviakin tarjolla. Auto on lähes testi valmis. Sähköt, helmaputket, lamput, vinssi ja taka-akselin sisäkalut vielä kiinni niin alkaa olemaan EVO I valmis. Puskureiden kohdalla tuli muutos. Säilytin alkuperäiset mutta tein niistä "kovat. Kuva kertoo asian paremmin mutta yritetään vähän selvittää. Eli leikkasin vanerista sopivat palat, jotka myötäilevät koria ettei se pääse joustamaan. Qawilta kun asiaa kysyin niin hänen mielestä täyttäisi säännön kovan puskurin kohdalta ;) Sanokaa nyt muutkin mennäänkö sääntöjen sisäpuolella. Omasta mielestä pitäisi kelvata, koska nyt ei pääse lexanikoppa antamaan myöden edestä, eikä takaa.

Helmaputket löytyi kirpputorilta ;D Juuri sopivan pituiset kromatut ovenkahvat.

Sitten pari venytys kuvaa

Täytyy sanoa, että itse olen ainakin tähän astiseen erittäin tyytyväinen. Saa nähdä miten auto toimii maastossa ???
Etuvalot hoidettu. On toi kuumaliima sitten hieno keksintö :D

Helmaputket löytyi kirpputorilta ;D Juuri sopivan pituiset kromatut ovenkahvat.

Sitten pari venytys kuvaa

Täytyy sanoa, että itse olen ainakin tähän astiseen erittäin tyytyväinen. Saa nähdä miten auto toimii maastossa ???
Etuvalot hoidettu. On toi kuumaliima sitten hieno keksintö :D
Viimeksi muokannut hyrsleri, Ma 28.06.2010 20:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kyllähän tuo kova puskurin täyttää kun jos vain vanerit rungossa kiini.
2010 Scale 6
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
Juu vaneri pultataan runkoon kiinni. Siitä tulee samalla teline vinssille. Kopan meinasin laittaa kuusiokoloruuveilla kulmista kiinni.
Juu kirjoittelenpa itsekin tähän vielä kommenttini.
Mielestäni säännön henki on että jos puskureista haluaa scalepisteet, ne pitää olla joustamattomat ja kiinnitetty joustamattomaan pisteeseen. Näin ne eivät tiukassa paikassa pääse joustamaan pois kiven tieltä ja helpottamaan menoa. Tässä hyrslerin tapauksessa säännön henki täyttyy hienosti ja ulkonäkökin pysyy todella scalemaisena.
Mielestäni säännön henki on että jos puskureista haluaa scalepisteet, ne pitää olla joustamattomat ja kiinnitetty joustamattomaan pisteeseen. Näin ne eivät tiukassa paikassa pääse joustamaan pois kiven tieltä ja helpottamaan menoa. Tässä hyrslerin tapauksessa säännön henki täyttyy hienosti ja ulkonäkökin pysyy todella scalemaisena.
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1
Scale 2009 #2
Scale 2010 #5
Scale 2011 #4
Scale 2012 #2
Open Scale 2013 #1