Land Rover D90 SW
Re: Land Rover Defender Pick-up
Uudet renkaat ja vanteet istuvat mukavasti autoon. Myös lavan ja takajousituksen uudelleen rakentaminen kannatti, on todella hieno!
-
Audiko
Kiitos, onneksi olen yllytyshullu ja ehdotit tuota takajousituksen muuttamista :D.
Tässä linkki muillekkin Defenderin rakentajille http://www.eastcoastrover.com/mail.html, tuolta löytyy todella paljon kuvia joista ainakin itselleni on ollut paljon hyötyä, ja myös paljon tekstiä jos lontoo vain taipuu.
Tässä linkki muillekkin Defenderin rakentajille http://www.eastcoastrover.com/mail.html, tuolta löytyy todella paljon kuvia joista ainakin itselleni on ollut paljon hyötyä, ja myös paljon tekstiä jos lontoo vain taipuu.
Viimeksi muokannut Audiko, To 06.05.2010 07:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Audiko
Sähköjen tuleva piilopaikka, tilaa on niukasti mutta kuitenkin riittävästi, lähes kaikki johdotkin tulevat jäämään piilon katseilta.

Tällä puolella akseliväli on kutakuinkin kunnossa.

Tässä vielä pari lähikuvaa.

Tällä puolella akseliväli on kutakuinkin kunnossa.

Tässä vielä pari lähikuvaa.

-
Audiko
Hoi viisaat tietäjät, löytyykö Lantikan värikartan maaleja kilikali-purkissa?Laiskottaa enkä jaksa etsiä itse tietoa, täytyisi saada oikean väristä vihreää, kaverin autoon tulee eikä tähän ;D.
Viimeksi muokannut Audiko, To 06.05.2010 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Väri koodilla löytyy ainakin motonet kaupasta.
2010 Scale 6
2011 Corri SC 10/2 B Fiinalin 3.
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
-
Audiko
Pitääpä käydä kysymässä seuraavan kerran kun isoille kylille on asiaa, väri jonka haluaisin on British Racing Green, värikoodia en tosin tiedä.
Numero Koodi Kuvaus Väri Tyyppi
LRC617 HNA British Racing Green Vihreä Metalli
LRC617 HNA British Racing Green Vihreä Metalli
Tuota korimallia ei ole saanut British Racing Green värillä (kuin korkeintaan erikoistilauksesta öljysheikeille).
Land Roverin värit ja niiden nimet ihan kaikkein uusimpia malleja lukuunottamatta löytyy mm. http://www.paintman.co.uk/paint-colour- ... 0-110.html
Itse olen teettänyt paikallisessa automaaleja sekoittavassa maalikaupassa kilikali-spraypurkkiin ihan haluamiani sävyjä. Hinta vähän korkeampi kuin jollain perus Mastonilla, mutta on myös saanut juuri haluamansa sävyn. Omasta hyllystä löytyy mm.
- Middle Bronze, matta (50%), jousto (5%)
- G4 Tangerine Orange, jousto 5%
jotka molemmat Land Roverin värikartasta poimittuja. Kumpaakaan ei löytynyt valmiina valmismaalien värikartoista.
Edut: Kun ottaa silmän käteen, niin löytyyhän British Racing Green myös Defendein värikartalta, muutaman vuosimallin kohdalta.
Land Roverin värit ja niiden nimet ihan kaikkein uusimpia malleja lukuunottamatta löytyy mm. http://www.paintman.co.uk/paint-colour- ... 0-110.html
Itse olen teettänyt paikallisessa automaaleja sekoittavassa maalikaupassa kilikali-spraypurkkiin ihan haluamiani sävyjä. Hinta vähän korkeampi kuin jollain perus Mastonilla, mutta on myös saanut juuri haluamansa sävyn. Omasta hyllystä löytyy mm.
- Middle Bronze, matta (50%), jousto (5%)
- G4 Tangerine Orange, jousto 5%
jotka molemmat Land Roverin värikartasta poimittuja. Kumpaakaan ei löytynyt valmiina valmismaalien värikartoista.
Edut: Kun ottaa silmän käteen, niin löytyyhän British Racing Green myös Defendein värikartalta, muutaman vuosimallin kohdalta.
-
Audiko
Defenderin päältä bongasin tuon värin, näytti todella hienolta joten pakko saada omaankin.Tomin lähettämät delrin-tangot tuli tänään postissa, puolet linkeistä on nyt vaihdettu ja huomenna porailen loputkin, linkit ei ainakaan meikäläisen voimilla taivu ollenkaan koska ovat melko lyhyet.Penkit joutui tänään leikkauspyödälle, leikkelin penkkien selkäpuolelta kaiken "ylimääräisen" pois.
Uudet linkit.

Jakkarat operoinnin jälkeen.

Uudet linkit.

Jakkarat operoinnin jälkeen.

-
Audiko
Tiedän, minultahan ne on peräisin, mutta niitä en kerennyt tuhota :D.
asiasta nahkasaappaaseen toi noparicombo mikä sulla on tossa niin onko herkkä valittamaan? Kun tuntuu että toi mikä mulla on niin ulisee vähän väliä ;D
Team Urban Offroad
-
Audiko
Mie vaihdoin moottorin Holmes Hobbies Crawlmaster 3014 850kv, mikään muu ei ulise kuin renkaat, ei kyllä pitänyt ylimääräisiä ääniä aiemminkaan Olisi muuten toinen samanlainen HH:n moottori mutta ajamaton jouten ;).
-
Audiko
Yllättävän hyvin meni, ainoastaan yksi reikä epäonnistui mutta siitä sai vielä tehtyä lyhyemmän linkin.Putkileikkurilla oli helppo pätkiä linkit oikeaan mittaan, sillä kun leikkaa niin tankoon jää tavallaan keskikohtaan valmis merkintä, jouduin poramaan käsiporalla joka ei tosiaan ollut paras vaihtoehto.
siistit tuli linkeistä todellakin. mun tarviis kans ruveta suunnittelemaan linkkejä tuohon jeeppi projektiin. kunhan nyt saisin ne akselien linkkipalikat siihen vaan.
Team Savon Mafia (axial cj7)
-
Audiko
Auton tuleva väri on valittu, mualainen pääsi käymään isoilla kylillä ja Motonetistä löytyi British Racing Green sävyä, kyllä tuloo hieno vaikka itse sanonkin :D.
Hyvä että motonet ei pettänyt.
2010 Scale 6
2011 Sportman 5
2011 Sportman 5
Käsiporalla reikien teko onnistuu kun laitat kappaleen porakoneeseen, hitaasti pyörimään ja mattoveitsen kärjellä teet aloituskuopan keskelle tankoa, poranterä ruustukkiin ja ei kun poraamaan. Tulee suoria reikiä jotka on hyvin lähellä melkein keskelleä ;)
Naura ajotaidoillesi, niin kaikki muutkin tekevät...
-
Audiko
Kiitos vinkistä, täytyykin heti huomenna testata jos vain kykenen, ukko väsyi aikalailla kun kävi päivän kaupoissa kiertelemässä.Nyt hävisi oikeasta kädestä tunto ja ei sormet toimi, saas nähdä millainen tauko tulee taas rakenteluun kun alkoi terveys jälleen kerran temppuamaan :-\.