Joona kirjoitti:
Ei ole 5 pennin Becci Nikolla... Minulla se on ja nikolla on ihan CC BEC... :D
Noh niimpäs näkyikin lukevan, kun otti silmän käteen 8)
Mutta eihän siellä sitten voi olla suurta vikaa, radio jää oikeastaan ainoaksi.
Toimiiko ohjausservo kaasuliipasimesta/tikusta, kun servon kytkee throtle-kanavaan?
mulla kävi tuollein kans tuossa talvella ja ihmettelin pitkään missä vika, mut onneks mittailujen tuloksena todettiin becin mykistyneen. ccbec oli kans kyseessä. nyt kolmas cc menossa joten kulutus tavaraa!
Ois pitäny minunkin mittailla tarkemmin, että missä vika.
Automaattisesti luuli, kun sevo on ihan pimeenä, että siinä se vika varmaan on, mutta eipä ollukkaan :-[
Kierteet on menny vakio akseli putkista jo monta kertaa.
Rupes hermot menemään, kun koko ajan särky niin päätin tehdä lw putkista kokeeksi, että kestävätkö ne paremmin.
Bling bling, ei vielä naarmuakaan etuakselilla... Siistii 8) Kun sulle vielä tulee se becci ja saat auton wörkkimään niin sitten tiukkaa treeniä ennen espoota... Vai mitä? ;)
On tuossa pitemmässä putkessa jonkun verran naarmuja. Ei pie ajaa crawlinkia niin ei naarmuunnu
;D
Joo pitää reenata ihan hirveesti, kun ei oo päässy ajamaan lahen kisan jälkeen metriäkään.
niko97 kirjoitti:
Nyt pääsee vasta reenaamaan Espoon kisaan.
Laita sadekelin säätöihin suoraan ;)
#4 2.2 Nordics  2012
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2011
#4 2.2  Nordics  2011
#1Â 2.2Â Â RC-OFFIÂ Â 2010
#5 2.2  Nordics  2010
#1 1,9  Scale    2009
Tuota juurikin oon pelännyt paska keissi kun tuolleesti meni.
Hmm mitens jos teettäis tollaset akseliputket spesial köykämiinistä tai työkalu teräksestä sais tehtyä pikkasen ohkasemmat kun ei ois pelkoa että hajoaa.
HMMM taidanpa laittaa mietintä myssyyn nyt kun on tietyt asiat saatu jo työstettyä.