Lähetetyt yksityisviestit jäävät Lähtevät-kansioon siihen asti, että vastaanottaja sen avaa. Siihen asti viestiä voi muokata tai sen voi jopa poistaa.

Allekirjoituksen saa aina päälle täällä. Samalla saa automaattisen tilauksen vastauksista pois. Näistä pelkän sähköpostin voi ottaa pois täällä.

Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Hiilettömät tai hiilelliset, ja niiden nopeudensäätimet

0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 0

Eekka85
Nyyppä
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 02.01.2017 19:48
Paikkakunta: Hyvinkää

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Eekka85 » La 01.04.2017 17:12

Pihalla testailin hangessa ja nopari tuntui todella hyvältä ja etenkin se dragbrake.
Liitteet
IMG_20170401_165107.jpg
Jos ajoseura kelpaa, ota yhteyttä. Ascender, Sawback & Crawler King.

Pertsax
Juniori
Viestit: 71
Liittynyt: Pe 13.02.2009 10:54

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Pertsax » Ke 19.04.2017 10:35

Onko kellään mitään ongelmia ollut tuon kanssa?
Pääsiäisenä kotipuolessa ollessani hankilla ajelin bomberilla ja toisena päivänä loppuui ajelut kuin seinään, kaikki muu toimi mutta oottorille ei mennyt virtaa, kokeilin myös toisella akulla, ei vaikutusta toimintaan. No ei muuta kun auto sisälle ja kuivumaan. Seuraavana päivänä vielä ajattelin kokeilla ennen kuin revin irti ja laitan roskiin, niin kaikki toimii normaalisti.
Liitteet
IMG_8824.PNG
IMG_8823.PNG
Viimeksi muokannut Pertsax, Ke 19.04.2017 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Joonatin
Nyyppä
Viestit: 35
Liittynyt: Su 02.10.2016 19:13
Paikkakunta: Lempäälä

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Joonatin » Ke 19.04.2017 11:10

Kannattanee ennemmin kysellä takuuta kuin nakata roskiin... oliko lämmenyt ajossa tms? Saattaa siinä olla vesisuojauskin pettänyt. Mikä akku ja motti?

Pertsax
Juniori
Viestit: 71
Liittynyt: Pe 13.02.2009 10:54

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Pertsax » Ke 19.04.2017 12:38

2s 35c 5000mh turnigy oli ajossa kiinni ja testasin 3s akulla joka oli taskussa ja lämpimänä..
Seuraavana päivänä toimi molemmilla ilman mitään ongelmia.

meloenmetsässä
Vanhempi jäsen
Viestit: 346
Liittynyt: Pe 27.04.2007 22:42
Paikkakunta: Vantaa, Koivukylä

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja meloenmetsässä » Ke 19.04.2017 13:41

Pieni vesipisara vastaanottimen liitttimessä riittää hyvin tohon. Tasavirtasähkö kulkee mut data ei.


Edit ihanan ennakoivan sanojenäytön ihmeet pois:-P
Viimeksi muokannut meloenmetsässä, To 20.04.2017 08:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1/10 honkkari, wraith-spawn, Traxxas TRX-4

Avatar
ToniS
Vanhempi jäsen
Viestit: 367
Liittynyt: Su 06.09.2009 11:55
Paikkakunta: Jämsänkoski

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja ToniS » Ke 19.04.2017 13:52

Ei ole kyllä ongelmia ollu, varsin tyytyväinen nopariin olen ollu. Jopa niin tyytyväinen jot tilaan tuohon toiseenkin kisakiesiin tämän, sw3 tilalle. Nopari käynny jo käytännössä kokonaan veden alla. Toimi ihan normaalisti. Veikkaan jot sulla on vesipisara ollu vastarin päässä.

Avatar
Matti Niemelä
DIG-taattori
Viestit: 1543
Liittynyt: Su 19.08.2012 13:48
Paikkakunta: Espoo

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » Su 18.06.2017 14:24

Tänne voisi mainita, että Kotkan kisoissa ajoin C2 autossa 7,4v:llä 32kg servoa ja C1 autossa samaa servoa 6v:llä (molemmissa lisäkonkat, "glitch busterit") - eikä siis mitään ongelmaa. Voimaa riitti joka tilanteessa molemmissa autoissa.

Ei tarkoita etteikö noprin bec olisi kovilla ja kärtsäisi aikanaan. Tuo on onneksi niin halpa että sellaista pitää varalla paksissa.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 1 - 2014 #1 / 2015 #2 / 2016 #5
Scale Class 2 - 2014 #2 / 2015 #8 / 2016 #1
Scale Class 3 - 2014 #1 / 2015 #1 / 2016 #2

Eekka85
Nyyppä
Viestit: 44
Liittynyt: Ma 02.01.2017 19:48
Paikkakunta: Hyvinkää

Vs: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Eekka85 » Su 18.06.2017 18:23

Pertsax kirjoitti: Onko kellään mitään ongelmia ollut tuon kanssa?
Pääsiäisenä kotipuolessa ollessani hankilla ajelin bomberilla ja toisena päivänä loppuui ajelut kuin seinään, kaikki muu toimi mutta oottorille ei mennyt virtaa, kokeilin myös toisella akulla, ei vaikutusta toimintaan. No ei muuta kun auto sisälle ja kuivumaan. Seuraavana päivänä vielä ajattelin kokeilla ennen kuin revin irti ja laitan roskiin, niin kaikki toimii normaalisti.

Mulla teki samaa. Lipo cutoff pykälä alaspäin tai paremmat akut. Kylmässä se akun purkauskyky huononee. Sitten kun oli vermeet taas lämmennyt, niin toimi hyvin. Ongelma ei ole toistunut uusien akkujen myötä. Käytössäni oli tuolloin halko 4000mAh. Kesällä ongelmaa ei ole ilmennyt eikä märässä.


Yksi mikä voi tietysti vaikuttaa, niin kosteuden kondensoituminen
Mutta eikös tämä ole yleensä kun kylmästä viedään lämpimään?
Jos ajoseura kelpaa, ota yhteyttä. Ascender, Sawback & Crawler King.

Avatar
Matti Niemelä
DIG-taattori
Viestit: 1543
Liittynyt: Su 19.08.2012 13:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » To 07.09.2017 19:10

Mites jengillä on nopari ja tarkemmin Drag Brake toiminut Traxxas Titan 21T moottorin kanssa? Välitykset 9/60.

Olen hämmentynyt, kun Titanin kanssa Axial-rungossa ei autossa riitä Drag Brake mihinkään. Valuu mäessä vaikka yrittänyt eri Drag Brake Rate asetuksia. Itse Drag Brake on 100%.

TRX-4:ssa taas ei mitään ongelmaa, mutta siinä onkin hirveen pitkät välitykset ykkösvaihteella. Kakkosvaihteella puuttuu siitäkin Drag Brake aika tehokkaasti.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 1 - 2014 #1 / 2015 #2 / 2016 #5
Scale Class 2 - 2014 #2 / 2015 #8 / 2016 #1
Scale Class 3 - 2014 #1 / 2015 #1 / 2016 #2

Avatar
Matti Niemelä
DIG-taattori
Viestit: 1543
Liittynyt: Su 19.08.2012 13:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Uusi säädettävä Quicrun 1080 WP

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » Pe 08.09.2017 07:31

Kyllä se niin nyt näyttäisi olevan, että Titan 21T moottori on aika ronkeli noparin ja välitysten suhteen.

Holmesin BRXL:llä ei ole mitään ongelmia kunnon Drag Braken kanssa paritettuna Titaniin, edes Axial-autossa.

Mutta testasin kahdella eri 1080:llä sekä TRX XL-5 hv (TRX-4:n nopari), eikä mikään niistä pystynyt pitään Axial-autossa Titania paikoillaan mäessä.

Tilalle tollanen 35T kiinamoottori ja 1080 pitää auton lujaa paikallaan.

Eli näillä puhein 1080 + Titan 21T + Axial ei ole hyvä yhdistelmä koska siinä ei ole riittävän hitaat välitykset. Mutta TRX-4 hitaalla vaihteella alentaa välityksiä niin paljon, että 1080 + Titan 21T + TRX-4 combo toimii kyllä hyvin. Eikä siinä kakkosvaihteella drag brake niin kaipaakkaan ettei vedä keulan yli ympäri heti.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 1 - 2014 #1 / 2015 #2 / 2016 #5
Scale Class 2 - 2014 #2 / 2015 #8 / 2016 #1
Scale Class 3 - 2014 #1 / 2015 #1 / 2016 #2

Vastaa Viestiin