Viikko sitten postilaatikosta löyty kirje jossa oli työvaloja ja liina kiristimiä hipellettäväksi :)
Työvalosta tuli hyvän näkösiä, pientä viimeistelyä vaati, esim tulostustason pinnan reuna pikkasen pullahtanut sivulle, taka kannen kun liimannut kiinni niin santapaperilla silottaa sauma kohdan.
Kiinteän jalan pinta on vähän karhea mutta senkin saa paremmaksi näyttämällä hiomapaperia, 240 ja sitten 600.
Irtojalka versio tuntuu myös olevan toimiva idea, karhensin santapaperilla lampun kuopan mihin jalka tulee ja jalan päätä ja liimasin ihan locktiten pikaliimalla, kokeiluksi vääntelin jalkoja ja kyllä ne tuntuisi pysyvän.
Umpio pinnan maalasin hopealla maalilla ja lasit tein tuttuun tyyliin käyttämällä teippi leikkuriani.
Nämä valot tuli skaalattua vähän suuremmaksi mitä itse tehdyt styreeni versiot ovat koska ajatuksena on että näihin mahtuisi ledi ilman modifiointia (lyhentämistä), omat styreeni versiot ovat pienemmät koska itse olen leikannut ledin päästä noin 3mm pois jotta se antaa samalla leveemmän valokeilan mitä normaalisti.
Kiitokset Paulille joka jaksaa ahertaa näiden 3D tulostus tavaroiden kanssa.
Tarvii myöhemmin tilata lisää noita valoja :)
Tämmösiä löyty kirjeestä
- Työvalot
- Liina kiristimiä 1:10 skaalassa ilmeisemmin ja 1:14 skaalassa kokeiluksi tuohon omaan tamiyan rekkaan.

Muustama kasailu kuva ja asennettuna wraittiin.

http://markonieminen.kuvat.fi/kuvat/RC+ ... 3%B6valot/