hyrsleri kirjoitti:
Hades, hienoa kun joku jaksaa kehittää lajia. Pari asiaa vaan mietityttää.
Kuinka moni Suomessa oikeasti ajaa verissä päin kilpaa ja kuinka moni harrastaa? Oma veikkaus on, että noin 10% ajaa tosissaa ja loput harrastaa. Scalepuolella lukema varmaan vieläkin pienempi :o
Pitääkö kaikissa luokissa olla samat systeemit? Jos kerran muut (ei scale) luokat ovat totisempia luokkia niin olisiko niillä hyvä olla eri systeemi? Esim Open Scale-luokka luotiin "sisäänheitto/hauskuus-luokaksi" ja jos siihen pitää löytyy vielä erillinen järjestäjä niin kusessa ollaan?
Itse ainakin ajan pilke silmäkulmassa enkä veren maku suussa ;)
Aikaisemmin kirjoitit, että Turkuun pitäisi saada vapaaehtoisia "töihin". Ongelmaksi muodostuu se, että jos täällä on 2-6 kpl kuskeja, joista 2 kiertää kisat ja loppuja ei kisaaminen kiinnosta niin mistä tänne järjestäjä saadaan?
Lisäksi niinkuin edellä mainittiin. Kaikki hienoudet vaatii lisää myös ajopaikoilta. Jokaisella ei ole resursseja saada Suonenjoen kaltaisia tiloja...
Kaikki on suhteellista, löytyy harrastajia ja kilpailijoita, tärkeintä on tottakai se, että kaikilla on hauskaa.
Se on oman lyhyen uran aikana ollut aina kulmakivi, josta ei tingitä, ellei ole kivaa, asiat ei ole kunnossa.
On totta, että ihan peruskilkkein voidaan järkätä kisa, ei vaadi ihmeitä, itse olen vain ollut osana järjestämistä
alusta alkaen, joten näen asiat eri tavalla, enkä ole ainoa. Osa tahtoisi kehityksen parantavan ja tekevän tästäkin
ajomuodosta "virallisempaa", osa taas tulee vain ajelee. Molemmat on oikein, kuten sanoin pääasia on hauskuus.
Eikä tarvitse olla samat sydeemit, mutta kun tehdään eri tavalla, niin yleensä seo yks porkkana lisää soppaan
eli panee sekasin parhaimmillaan sopan ;D
Meitä on nyt mahd. 2-3 henkee täältä, jotka voivat vuorotella tulostauluhommassa. Vielä pari, niin saisi vuoroteltua
fiksusti, muuten tarvinnee keksiä jotain sydeemiä, jotta saadaan toteutettua. Itseltä jäi pari jaksoa täysin tutustumatta,
kun toimistohommaa hoidin ja tällä kilpavietillä (kun en aja pilke silmäkulmassa) nousee hermo ja ketuiks mennöö..
Mutta jep, hoidetaan tää kisa alta pois kunnialla ja itse osallistun inkoon kisaan kilpailijana, seo niin iisii :)