Turun tienoo
Re: Turun tienoo
[quote="hyrsleri"]
Mites olis, käydäänkö tarkistaa Ruskon kunto vaikka lauantaina päivällä?
[/quote]
Olin viime sunnuntaina siellä päin liikenteessä ja kävin vilkaisemassa. Täysin sulaa ja mukavan kuivaa, tosin vain auton ikkunasta katsottuna. En tiedä kuinka iso se lampi siellä keskellä on.
Mites olis, käydäänkö tarkistaa Ruskon kunto vaikka lauantaina päivällä?
[/quote]
Olin viime sunnuntaina siellä päin liikenteessä ja kävin vilkaisemassa. Täysin sulaa ja mukavan kuivaa, tosin vain auton ikkunasta katsottuna. En tiedä kuinka iso se lampi siellä keskellä on.
Hiukan tarttis ehtiä harrastamaankin välillä, mutta jatkuvasti tulee jotain muuta touhua niin ei tahdo ehtiä. Mutta kait nää muut hommat jossain vaiheessa antaa hiukan aikaa myös harrastamiselle, toivon mukaan ainakin.
Ei ajeluita ja suunnitelmia sentään ihan ole kuopattu ku eilen saapui uudet renkaatkin sentään.
Ei ajeluita ja suunnitelmia sentään ihan ole kuopattu ku eilen saapui uudet renkaatkin sentään.
Mulla olisi viimeistään ensi lauantaina aikaa lähteä ajelemaan.
Mulla menee ensi viikkoon. Täytyy sitä auto ennen kisoja testata...
Pitää koittaa josko onnistuisi luistamaan eräistä synttäri juhlista lauantaina, niin sitten voisi mullekin sopia.
pitää vissiin sittenkin perua lauantai (perheen kanssa särkkikseen 8)toni72 kirjoitti: mulle käy lauantai jos ei sada 8)
toi ei oo ainakaan mun
[quote="toni72"]
pitää vissiin sittenkin perua lauantai (perheen kanssa särkkikseen 8)
[/quote]
No hyvä, nyt voin itsekin perua ilman huonoa omaatuntoa. :) Kun itsellekin sopii paremmin vaikka sunnuntai.
pitää vissiin sittenkin perua lauantai (perheen kanssa särkkikseen 8)
[/quote]
No hyvä, nyt voin itsekin perua ilman huonoa omaatuntoa. :) Kun itsellekin sopii paremmin vaikka sunnuntai.
sunnuntai käy (vaikka tulis vettä) niin ajamaan :omatti kirjoitti:No hyvä, nyt voin itsekin perua ilman huonoa omaatuntoa. :) Kun itsellekin sopii paremmin vaikka sunnuntai.toni72 kirjoitti: pitää vissiin sittenkin perua lauantai (perheen kanssa särkkikseen 8)
toi ei oo ainakaan mun
Olisko jollakulla haluja lähteä kuluttamaan akkuja, vaikka sunnuntai iltapäivällä?
Sääennustekin vaikuttais ihan hyvälle, ainakin tässä vaiheessa.
Sääennustekin vaikuttais ihan hyvälle, ainakin tässä vaiheessa.
Sopii...Ruskon kalliot ja lähipolut...
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Koskas porukka ois menossa ajelemaan jonnekkin. Tuli hommattuu uus auto ja aattelin ettei ole hauskaa yksin ajella.
[quote="i am 2 fast 4 you"]
Koskas porukka ois menossa ajelemaan jonnekkin. Tuli hommattuu uus auto ja aattelin ettei ole hauskaa yksin ajella.
[/quote]
Joskus hämärässä tulevaisuudessa kun saa jonkun auton läjitettyä.
[/quote]
Joskus hämärässä tulevaisuudessa kun saa jonkun auton läjitettyä.
Jaahas milloin mennään leikkimään kaikilla vehkeillä mitä mieleen sattuu? Siis kaikenlaiset rcautot viivalle...
-
i am 2 fast 4 you
- Täysi jäsen
Mulle sopisi ens viikonloppuna jos saan hommattua uuden kopan tohon uuteen leluun.
[quote="hyrsleri"]
Jaahas milloin mennään leikkimään kaikilla vehkeillä mitä mieleen sattuu? Siis kaikenlaiset rcautot viivalle...
[/quote]
Heti kun saan uudet sähköt poltettaviksi. Ei noilla nykyisillä sähköillä jaksa nysvätä. ;D
[/quote]
Heti kun saan uudet sähköt poltettaviksi. Ei noilla nykyisillä sähköillä jaksa nysvätä. ;D
Mul ois taas auto kunnossa, niin vois koittaa pysyiskö hiukan kauemmin pyörillään ja ehjänä kuin lauantaina (pääsi ajamaan noin 1min).
Multa porsi jotain voimansiirrosta jo...liikaa voimaa tai liian raskas kaasusormi :D tai paska auto
Huh olikin vaan pidätinruuvi lähtenyt kardaanista...taas mennään
Huh olikin vaan pidätinruuvi lähtenyt kardaanista...taas mennään
Viimeksi muokannut hyrsleri, Ti 11.09.2012 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
miksukallio
- Täysi jäsen