bartti kirjoitti:
Tuulilasin pieni halkeama on multiploitunut ja haarautunut sekä vielä jakautunut, ja leimalle vko aikaa :( toivottavasti selvii korjauskehotuksella >:D
Itella. Paketti seissyt 24h lähetys samassa kaupungissa. Voiko 170km matka olla näin vaikeaa!!! No katsellaan ja seurataan. Sitten näkee saako pajeron kisoihin vai ei...
[quote="hyrsleri"]
Itella. Paketti seissyt 24h lähetys samassa kaupungissa. Voiko 170km matka olla näin vaikeaa!!! No katsellaan ja seurataan. Sitten näkee saako pajeron kisoihin vai ei...
[/quote]
Itellalle jopa 50km matka voi olla liikaa...
Näköjään...
Lähetys on lajiteltu. Rekisteröinti: 19.7.2012 klo 18:23:18 Paikka: ITELLAN LOGISTIIKKAKESKUS 01010 Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi. Rekisteröinti: 19.7.2012 klo 09:09:39 Paikka: HELSINKI 00750
Aloin jo miettimään et pitäiskö soittaa ja kysyä et kunhan paketti saapuu edes Turkuun niin saisiko sen haettu täältä logistiikkakeskuksesta...
Telkkarin kuvaan ilmestyi pieniä vaakaraitoja. Mikä kun telkkarikaan ei kestä kuin muutaman vuoden... >:( Ennen vanhaan telkkari kesti parikymmentä vuotta....
[quote="hyrsleri"]
[quote="Zarizi Tech"]
Mun vintage on mennyt johonki ´tun Piikkiöön sen sijaan, et olis tullu tänne... Pitäiskö käydä hakee?! :o
[/quote]
Oletko katsonut sun ja piikkiön postinumerot. Jos on mennyt sekaisin...
[/quote]
Useamman numeron heitto. Kaveri oli antanut mulle väärän seurantakoodin. Onneksi. Nyt Vintage haettu kotiin 8)
Samu Sarka, RFOT, FIN Member of ERCCA
Extreme Route Crawlers
5x World Champion
18x European Champion
30x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
2x Belgium Champion
[quote="Zarizi Tech"]
[quote="hyrsleri"]
[quote="Zarizi Tech"]
Mun vintage on mennyt johonki ´tun Piikkiöön sen sijaan, et olis tullu tänne... Pitäiskö käydä hakee?! :o
[/quote]
Oletko katsonut sun ja piikkiön postinumerot. Jos on mennyt sekaisin...
[/quote]
Useamman numeron heitto. Kaveri oli antanut mulle väärän seurantakoodin. Onneksi. Nyt Vintage haettu kotiin 8)
[/quote]
Ensin kaikki hyvin ja vehje lentää hienosti. Yllättäen kone alkaa pyörimään pelkkää luuppia eikä lopeta millään, joten eihän siinä auttanut kuin ottaa kaasu pois ja koittaa tiirailla mihin vehje laskeutuu (liidokki kun vielä on niin eihän se meno kaasun poistamiseen loppunut...).
15-20 minuutin etsintöjen jälkeen kone löytyikin noin 6-7m korkeudesta puusta ja siellä myös pysyy yön yli, ei lähtenyt millään eikä mikään lähistön karahka ollut noin pitkä. PRKL!
Huomenna sitten pitkää onkivapaa ostamaan heti aamusta, että pääsee hyttysiä ruokk... eikun yrittämään Bixleriä alas :(.
Tekin FX-r sanoi työsopimuksen irti tai lähti ainakin vapaalle >:(
Kaikki ledit ym. toimii, mutta ei pidä ääntä virrat kytkiessä eikä moottorille tule jännitettä?
Helikopteri on +15 metrin korkeudessa männyssä, johon ei voi kiivetä, 8m + 2x4m ongenviritys ei auta,
katosjaloista tehty viritys katkes ja akku loppuu yönaikana, kiintee lelu, kuolee siis ku ei vaihdettava akkukaa...