Axial SCX10 ja Defender D90 kori
Axial SCX10 ja Defender D90 kori
Ostin tommosen SCX10 rakennussarjan ja tilasin siihen Defender D90 kovan korin, mutta tuo SCX10 runko näyttää olevan
n.35mm liian pitkä tuohon koriin. Oisko kellään nopeesti antaa neuvoja miten saisi/kannattaisi tuota runkoa lyhentää ?
Linkkejä ja kardaania joutuu peräpäästä ainakin lyhentää.
n.35mm liian pitkä tuohon koriin. Oisko kellään nopeesti antaa neuvoja miten saisi/kannattaisi tuota runkoa lyhentää ?
Linkkejä ja kardaania joutuu peräpäästä ainakin lyhentää.
-
Audiko
Re: Axial SCX10 ja Defender D90 kori
Rautasaha käteen ja runkoa perästä lyhemmäksi, linkeille ja kardaanille sama juttu.Minulla on axialin runko joka on lyhennetty sopimaan defenderin korin kanssa, napsaan kuvan niin näet mistä kohti pistää katki.
itselläni oli myös samallainen projekti.paras melkein on kun lyhennät edestä ja takaa saman verran.eli linkeista ja kardaaneista pois,jos oikein muistan niin pitää rungosta pala ottaa pois jotta ei ole liian pitkä ;)
taidettiin just audikon kanssa kirjottaa samaan aikaan sama juttu ;D
-
Audiko
Jeps, minulla on Sampon entinen runko nykyään.
Tuommoseen mittaan runko on lyhennetty, ja tosiaan linkeistä edestä sekä takaa saman verran pois.

Tuommoseen mittaan runko on lyhennetty, ja tosiaan linkeistä edestä sekä takaa saman verran pois.

Okrait kiitoksia. Mites saako linkkeihin tehtyä ruuvilla sisälle kierteet (kun alumiinia nuo ovat) vai tartteeko olla kierretappin ?
-
Audiko
Kierrettä on muistaakseni ihan reilusti, eli voi olla ettei tarvitse tehdä mitään jos linkkejä lyhentää.
ei ollu mulla axialissa kierteitä tarpeeks joten tein jengatapilla siihen uudet niin että varmaa riittää.joten suosittelen että teet tapilla siihen uudet kierteet.
Itse tilasin samanlaisen korin autooni. Toivotaan että tulee nopeeta osat. ::)
Toivottavasti muokkaaminen ei ole mikään täys mahdottumuus vaikka käden taitoja on. ;)
Toivottavasti muokkaaminen ei ole mikään täys mahdottumuus vaikka käden taitoja on. ;)