"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Säätäjän Losi

2.2s (shafty)
Säätäjä
Täysi jäsen

Re: Säätäjän Losi

Viesti Kirjoittaja Säätäjä »

Painot takane eivät liene minua varten. Ilman takarenkaan painoja menee heittämällä monista kohdista, mistä ei painojen kanssa mennä. Kokeilin myös jonkun losin ajajan säätöjä, ja ne toimivat mielestäni erinomaisen hyvin. Nyt on alkanut jo nousemaan lohkareidenkin päälle, ja maha ei silti ota hirveän usein kiinni, vaikka maavaraa ei ole juuri yhtään entistä enempää? Olenkohan minä sitten jotain oppinut? Nyt pistän vidion näytille, sain viimeinkin kuvapalvelun toimimaan, jonka käytöstä ymmärsin jotain, sillä se oli suomalainen. http://kuv.kuvat.fi/kuvat/Losi.wmv Paihoittelen vielä todella huonoa kuvan laatua, pitäisköhän hankkia videokamera?
Viimeksi muokannut Säätäjä, Ti 20.07.2010 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.
Samuli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Ei niitä painoja takana oikeastaan tarvi. On vaan haittona kun pitää repiä niitä ylämäkeen.
Nordics 2010 #4, 2011 #1, 2012 #1, 2013 #2, 2014 #3, 2015 #4
Supercrawl 2011 #2, 2012 #6, 2013 #3
Säätäjä
Täysi jäsen

Välillä tuppaa alamäissä heittelehtimään tuo perä, mutta kuitenkin hyöty ilman painoja on tuota takaheittoa suurempi. Minä en muuten tiennytkään, että tähän autoon myydään ilmeiseti joitain systeemejä, joilla tästä saisi muutettua moan? Hintaa vaan on se päälle 100dollaria, ja molemmille akseleille pitäisi olla omansa plus uudet sähköt...
Ere
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Ere »

säätäjä kirjoitti: Välillä tuppaa alamäissä heittelehtimään tuo perä, mutta kuitenkin hyöty ilman painoja on tuota takaheittoa suurempi. Minä en muuten tiennytkään, että tähän autoon myydään ilmeiseti joitain systeemejä, joilla tästä saisi muutettua moan? Hintaa vaan on se päälle 100dollaria, ja molemmille akseleille pitäisi olla omansa plus uudet sähköt...
Ton paketin lisäksi tarvii vaan yhden moottorin lisää. Amerikassa ovat ajaneet ihan sidewinderillä, Tekinillä ja 45t, 35t latheilla.

Tässä yks buildi:

http://www.rccrawler.com/forum/showthread.php?t=244648
Moonbully
Säätäjä
Täysi jäsen

Jaa se toimii siis noin! :D Tuollaiseksi voipi minunkin autoni joskus muuttua jos ei sitten enää pärjää näillä yksimoottorilsilla. Ainakin viedolla perus LCC eteneminen on huomattavasti takkuilevampaa http://www.youtube.com/watch?v=iTolVUuo52Y
Säätäjä
Täysi jäsen

Kiitos vaan Microlle hyvistä renkaista! HB Roverit päihittävät äskeisen pikatestin perusteella Losin Rock Clawsit jopa kuluneina! Nimittäin   meni niistä paikoista, mistä ei mennyt edes uusilla Rock Clawseilla. Jopa nopeus kasvoi isomman halkaisian myötä, tai sitten olen ihan tokkurassa... Foam on aavistuksen liian pieni, jää ehkä pari milliä, jotta työntäisi renkaan muotoonsa. Mutta ei haittaa, niin vähäinen on löysä osa renkaassa, ettei mitän väliä. Liekö pito silloin jopa parempi. Tämän päivän ajojen perusteella moat ovat kovia meniöitä, mutta uskottelen itselleni nyt ainakin alkuunsa, että jyrkkien nuosujen kanssa olleet ongelmat johtuvat pidon puutteesta, olihan Erellä ja Microlla molemilla tuoreet roverit. Maavarakin kasvoi, sen merkitys nähdään huomenna tarkemmissa testeissä. Jos jollain on kohtuuhintaisia käytettyjä 3s lipoja joissa kapasiteettia mieluiten 1500 mah---> niin saa tarjota. Ei kuitenkaan mitään ihan ikäloppuja.
-jormis
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja -jormis »

Oletko suunnitellut kirja-analysoijan uraa   :D?
Kohta Ei Naura Enää Jeesuskaan | Stop newbie comments! NEWBIE!
rc-hammer

Viesti Kirjoittaja rc-hammer »

mulla olis 2x turnigyn 3s lipoja ite oon käyttäny ohjaimessa mut kun ei oo balanseria nii ei viiti ostaa ja ajan pattereilla tarjoa yv.llä vain raha kelpaa...
Säätäjä
Täysi jäsen

Eräjorma kirjoitti: Oletko suunnitellut kirja-analysoijan uraa   :D?
Eihä niitä jaksa ees lukee....................
rc-hammer kirjoitti: mulla olis 2x turnigyn 3s lipoja ite oon käyttäny ohjaimessa mut kun ei oo balanseria nii ei viiti ostaa ja ajan pattereilla tarjoa yv.llä vain raha kelpaa...
Tjaah, mahtaako sitten sopia autoon purkuvirtojen jne. puolesta mutta jos sulla ei ole ollut balanceria käytössä, mahtako kennokohtainen jännite paljonkn heittelehtiä?
Kyllä roveri suoriutui tänpäivä testeistä erinomaisesti, taidan polttaa nuo clawsit... Ensin kun sai auton käteen niin ajattelin, ompas pehmeät renkaat. Nyt kun pistin roverit alle, olipas ne rock clawsit kovaa kumia :D
Viimeksi muokannut Säätäjä, La 24.07.2010 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säätäjä
Täysi jäsen

Onko muilla losin omistajilla ollut sellaista ongelmaa, että edessä joustaessa ottaa alalinkit kiinni kardaaniin ennenkö iskarista loppuu joustovara? Takana ei ole samaa ongelmaa. http://kuv.kuvat.fi/kuvat/vika+002.JPG Onko mitään keinoja poistaa tuo ongelma?
Hazard
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Hazard »

Ihan normaalia tuo on, ei vaikuta etenemiseen eikä hajota mitään. Itse olen laittanu kumiletkunpätkät iskarin varsiin rajoittamaan liikettä ettei auto menisi ihan solmuun. Edessä noin 10mm ja takana hieman vähemmän.
Säätäjä
Täysi jäsen

Tuli sitten Sabelta tuo ratassarja viimein, kattoo ny jaksaako jokupäivä asentaa sen. Jäänyt vähän nää ajelut vähemmälle kun on tuohon koulunkäyntiin taas pitänyt totutella. No, eipä ajokauttakaan ole paljoa jäljellä joten pitää nauttia vielä viime hetkistä.
Säätäjä
Täysi jäsen

Noni

Nokialla auto eteni mielestäni ihan hyvin, tosin kesällä auto ei enään välttämättä ole sportsmani... Kun Nokialla kaikilla oli niin hienot autot ja kopat, niin tänään ajankuluksi askartelin Kyosho Bajabuggyn kopan losin niskaan. Klikatkaa isoksi.
Kuva
;D
Tai no emmä nyt tiiä onko tuo nyt yhtään hienompi ku ennen mutta ompahan nyt.
Droop jousitusta kokeilin eikä huonolta vaikuttanut ollenkaan, laitoin jouset kumminki takasin kun ei sohvalla oikein näe todellista suorituskykyä. Ärsyttävästi vuotaa vaan nuo iskarit.

E: Jaahas, se menikin sitten takarenkaasta matorattaat "sileäksi". Surastaan säikähin kun sohvalla auton takarenkaat lähtikin pyörimään itestään taaksepäin "ruks ruks" äänellä varustettuna. Avasin taka-akselin ja siellä oli erinäistä metallipölyä sekä kulahtaneet matopyörät.
Viimeksi muokannut Säätäjä, La 29.01.2011 16:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säätäjä
Täysi jäsen

Toissapäivänä tuli sitten uudet matopyörät ja eilen saatu kaikki onnellisesti kasaan. On kyllä kovat lukitteet losi pistänyt noihin kardaaneihin. Kanta sileäksi ja siitä sitten sellainen 3 tuntinen poranterien rääkkäys operaatio   >:(. Kovaa tavaraa oli myös se ruuvi mutta onneksi löytyi väline M3 kierteen tekemiseen.

Vähän osviittaa matopyörien kulumisesta, tuo matopinjoni ei ylettänyt enään tuohon mato"spooliin" kiinni.

Kuva

Kuva

Sitten vielä nykyinen lookki joka ei kyllä ole juurikaan muuttunut:

Kuva
Vastaa Viestiin