Teknistä tietoa:
Koppa on SpeedWayPalin Suzuki Samurai, RC-Martista.
Muu tekniikka on MRC:n vakiota, paitsi pinjoni on muistaakseni pari pykälää isompi.
Iskarit ovat jotkut HotRacingin pumput, jotka pitäisi täyttää uudelleen.
Tässä mallataan koppaa maalaamisen jälkeen. Nuo eivät sitten ole ne auton Viralliset renkaat. Maalauksessa käytin nestemäistä maskia, ja näin jälkeenpäin ajatellen teipillä olisi varmaan tullut parempaa jälkeä. Kun ei mene veitsi suoraan niin ei mene. Koriin oli tehty pienet viivat ikkunoiden yms kohdalle, mutta kun päällä on nestemaskia ja katon maalaamisen jälkeen vielä mustaa maaliakin, en niitä hentoja viivoja nähnyt enää millään edes valoa vasten. Tarrat pitää vielä liimailla, kunhan ensin kehittää tuolle jonkun kiinnitystavan. Ajattelin tehdä puskurit ja mahdollisesti helmaputketkin/pohjalevyn niin, että ne mahtuvat korin sisään.

Runko on osittain itse tehty. Piti tehdä alun perin kokonaan itse, mutta teknisten ongelmien (lähinnä omassa päässä) takia piti ottaa lopulliseen kontruktioon mukaan alkuperäiset runkolevyt. Linkit on tehty itse, koska akseliväli on vähän pienentynyt alkuperäisestä. Takana on edelleen nelilinkki ja edessä kolmilinkki, josta on ylälinkkihässäkkää sahailtu vähän lyhyemmäksi. Sähköjen asennus puuttuu vielä kokonaan (tai no, moottoria lukuunottamatta). Alun perin tähän piti tehdä lehtijouset ja kaikkea muutakin hienoa, mutta ajattelin lähteä liikkeelle ihan perus linkkivirityksellä ja hifistellä sitten myöhemmin, jos aikaa ja intoa riittää. Yksi ylimääräinen vinssi olisi laatikossa ja sen voisi iskeä tuohon keulille. Tai sitten voisi laittaa sen Jeeppiin.

[edit] Avasin tarrapussin ja siellähän olisi ollut valmiit maskit ikkunoille. Oh well...