
Uutuudestahan ei enää voida puhua, mutta juttua tulee vasta nyt...
Ensimmäinen versiohan, kuten osa jo tietääkin, oli täysi susi ohjaimen kyykähdettyä heti pienestäkin vastuksesta. Löi aina virrat poikki kokonaan hetkeksi, ja auto peruutti tietty alaspäin....
Sitten tuli uusi versio, josta hieman havaintoja:
-Moottori ihan normaali 540-kokoinen sensoriton harjaton
-Nopari mielestäni jopa pieni
-Moottorin kV (kierrosta / Voltti) 1000 kV
Ajossa:
-Ei lämpene
-Jaksaa viedä raskastakin autoa hienosti (TCS Edge, painoa reilusti yli 3kg.)
-Edelleenkin ilmeisesti sensorittomuudesta johtuvaa nytkyttämistä ajoittain
-Pienestä kV:stä johtuen joutuu pidentämään välitystä hieman, jotta saa wheelspeediä riittävästi
...jatkuu myöhemmin