Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa to
Tässä nyt chevyn koppa joka käy ihan hyvin esim axialin päälle.http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSBR2&P=7
Semmosta kyselisin että myykö mikään suomenliike niitä kumisia korinlevikkeitä?
Itse en ainaskaan löytänyt mistään liikkeestä... ???
Dodii 1elikkäs kävisköhän noiden metsäkoneiden ja maansiirtokoneiden rasva diffin lukitsemiseen sitä meinaa löytys kotoo ja 2 saakoha LIPOJA erillisinä kennoina mistään suomesta kiits vastanneille :)
Vs: Pikku kysymykset ja neuvot, jotka eivät tarvitse omaa topicia
[quote="uks"]
[/quote]
Ei, ulkomaalainen scalershoppi myy.
[quote="}massive{"]
Dodii 1elikkäs kävisköhän noiden metsäkoneiden ja maansiirtokoneiden rasva diffin lukitsemiseen sitä meinaa löytys kotoo ja 2 saakoha LIPOJA erillisinä kennoina mistään suomesta kiits vastanneille :)
[/quote]
Siis meinaatko voitelurasvoja, tuskin nyt ihan lukkoon niillä saa, ellei diffiin saa sitten sitä sen verran että painetta syntyy. Ja sabesta sai ainkain joskus kokamin laadukkaita kennoja, joskin kiinalipot niin halpoja että itse niillä ainakin ajelen. ::)
[/quote]
Ei, ulkomaalainen scalershoppi myy.
[quote="}massive{"]
[/quote]
Siis meinaatko voitelurasvoja, tuskin nyt ihan lukkoon niillä saa, ellei diffiin saa sitten sitä sen verran että painetta syntyy. Ja sabesta sai ainkain joskus kokamin laadukkaita kennoja, joskin kiinalipot niin halpoja että itse niillä ainakin ajelen. ::)
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
kitos katselin tos mut niis luki et on valmiiksi kasattu ja mites pitääksinne lipo ja nopari välii laittaa jtn ettei kärvähdä vehkeet ;D ;D
Viimeksi muokannut Joni m, Ma 15.02.2010 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miten suunnitella servo runkoon siten, ettei jousituksen liikkeet vaikuttaisi kääntöön?
Laitat servon mahdollisimman alas että kääntövarret on mahdollisimman lähellä ja toistensa suuntaiset elikkä se varsi mikä tulee servolta sinne renkaaseen on lähellä samaa asentoa ja suuntaa kun se toinen tanko joka menee renkaasta renkaaseen. Sikäli mikäli sulla on ns.perinteinen ohjaus.
Jonkun verran tulee bumbsteeriä aika monesti mutta pienet ei haittaa kun vauhdit ei ole hurjia.
Jonkun verran tulee bumbsteeriä aika monesti mutta pienet ei haittaa kun vauhdit ei ole hurjia.
Team Urban Offroad
[quote="Castrol"]
Laitat servon mahdollisimman alas että kääntövarret on mahdollisimman lähellä ja toistensa suuntaiset elikkä se varsi mikä tulee servolta sinne renkaaseen on lähellä samaa asentoa ja suuntaa kun se toinen tanko joka menee renkaasta renkaaseen. Sikäli mikäli sulla on ns.perinteinen ohjaus.
[/quote]
Kiitoksia. Näin teen.
Jossain autossa muistan (olisiko ollut twini vakiona ::)), että kyseinen liike oli lähes kokonaan ohitettu linkityksillä. Tosin niitä linkityksiä oli aika paljon.
[/quote]
Kiitoksia. Näin teen.
Jossain autossa muistan (olisiko ollut twini vakiona ::)), että kyseinen liike oli lähes kokonaan ohitettu linkityksillä. Tosin niitä linkityksiä oli aika paljon.
eikös tuo auto ole enemmän scale auto http://www.hobbylinna.com/axial-scx10-p-22917.html tuossa ei taida olla yhtä hyviä joustoja kun ax10 :D
Scale auto kyseessä.}massive{ kirjoitti: eikös tuo auto ole enemmän scale auto http://www.hobbylinna.com/axial-scx10-p-22917.html tuossa ei taida olla yhtä hyviä joustoja kun ax10 :D
Moonbully
kumpi kannataisi ostaa ax10 vai scx10 kun haluaisin möyriä niin ehkä kuitenkin ax10 kumpaa suosittelette? ???
no ax ois kyll parempi puhtaaseen möyrintään mut kyllähän tolla scx:lläkin pääsee möyriin kun vaan päivittää pikkasen alustaa.
Team Savon Mafia (axial cj7)
kiitoksia ton scx10 taijjan ostaa kun haluun kuiteski vähä scaleeki ;D
mitä näistä kolmesta vaihtoehdosta suosittelette kun toinen auto ois hankinnassa. tamiya hi-lift,axial scx10,tamiya cr-01
scx10 on minun suositus. edullisin noist kolmesta ja eniten scale, jos sitä oli tarkoitus hakea.
Löytyykö foorumilta hifi- ja kaiutinrakennusharrastajia? Osaisiko kukaan kertoa, saako jostain hifi-alan liikkeistä pienisilmäistä verkkoa, kuten joissain kaiuttimissa on?
Kaikista paremmin varustetuista hifi-liikkeistä saa kaiutinkangasta, jos sellaista tarkotit.
Jos metalliverkkoa tarkoitat niin sitä löytyy yleisistä nippelikaupoista, biltema, motonet yms.
Jos metalliverkkoa tarkoitat niin sitä löytyy yleisistä nippelikaupoista, biltema, motonet yms.
kuinka tiheä silmästä verkkoa olisit vailla ja kuinka isoa palaa tarvitset??? itse olen noita harrstellut niinkauan kun on kortti ollut, ja yleensä tiheät verkot löytyy suoja ritilöistä.Tomy kirjoitti: Löytyykö foorumilta hifi- ja kaiutinrakennusharrastajia? Osaisiko kukaan kertoa, saako jostain hifi-alan liikkeistä pienisilmäistä verkkoa, kuten joissain kaiuttimissa on?
-
Bluebeetle
- Legendaarinen!
Mä saan duunista motorpyörien ilmansuttareista löytyvää, todella tiheätä verkkoa ajoittain, voin ottaa talteen. On niin scalea kun voi olla!
En tarkoittanut kangasta. Ideaalia olisi kovajuotettava (ei alumiinia) mahdollisimman pienisilmäinen verkko. Biltemassa tai Motonetissä en ole törmännyt kuin autojen maskeihin tarkoitettua verkkoa, mutta se on liian järeää näihin pieniin vehkeisiin. KodinTerrassa onmatti kirjoitti: Kaikista paremmin varustetuista hifi-liikkeistä saa kaiutinkangasta, jos sellaista tarkotit.
Varsinaista tarvetta ei juuri nyt ole. Tuli vain mieleen, kun katselin Pnm:n 1.55 Truggyn etupuskuria. Luulen, että esim. tietokonekaiuttimista, halpisradioista tai autokaiuttimista löytyvä verkko olisi sopivan kokoista. Mitä tarkoitat suojaritilöillä?mikko1979 kirjoitti: kuinka tiheä silmästä verkkoa olisit vailla ja kuinka isoa palaa tarvitset??? itse olen noita harrstellut niinkauan kun on kortti ollut, ja yleensä tiheät verkot löytyy suoja ritilöistä.
Kuulostaa passelilta. Ota talteen!Bluebeetle kirjoitti: Mä saan duunista motorpyörien ilmansuttareista löytyvää, todella tiheätä verkkoa ajoittain, voin ottaa talteen. On niin scalea kun voi olla!