Alasin ja vasara muuttuu aateekooksi
Alasin ja vasara muuttuu aateekooksi
Nyt voi olla datajätkillä hauskaa kun kipinöitä, tulta, meteliä ja lekaa tottunut käyttäjä yrittää nykyaikaistua ja hommasi 3d-printterin. Saa siis neuvoa, vittuilla ja avoimesti nauraa meikäläisen matkalle nykyaikaan. Ostin siis Bambun A1 minin helppoköyttöisyyden takia. En tajua näistä mitään mutta kaipa sitä voi ainakin yrittää. No sain laitteen toimimaan ja vaadittavat ohjelmat ladattua. Eka tietty benchy mutta mua ei oikeen kiinnosta toi valmiiden mallien tulostelu. Fusion 360 siis kellaribaariläppärille. No jokusen tunnin katteltuani youtube tutoriaalia sain ekan oman tulosteen ulos. Se on tollanen slider/electronics tray Exo Rc Halfdome runkoon. Ihan ok mun mielestä. Ja en ikinä oo piirtäny tietokoneella mitään. Muuten kylläkin.
Aina oppii uutta kun harrastaa itteensä parempien kanssa 
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Scale Class 3 Champ -24
Scale Class 2 Champ -22, -23 & -24
Scale Class 1 4@ -22 2@ -23
Sportsman Champ -25
ig hillbillyscalerc
Re: Alasin ja vasara muuttuu aateekooksi
Tervetuloa nykyaikaan 😁 Innolla odotan mitä kaikkea saat aikaan ja kateellisena katselen lopputuloksia 🫣
Scale Class 1 2023 #6/2024 #5/2025 #5
Scale Class 2 2023 #4/2024 #2/2025 #1
Scale Class 3 2024 #2
Scale Class 2 2023 #4/2024 #2/2025 #1
Scale Class 3 2024 #2
Aluksi se vie hetken aikaa enemmän, mutta itse huomasin että on välillä kivempi istua koneella kuin rälläkkää käyttää. Foorumilta pitäisi löytyä jo aikaa kovaa ja hyvää bambu-asiantuntijuutta jos ongelmia kohtaat.
Bambun omasta markerworld:istä alkaa jo löytymään rc-malleja, mitä voi bambun sovelluksella pläräillä. Ja jos haluaa idiootti varmaa hyvää tulostus jälkeä ilman stressiä niin käyttää bambun omia lankoja niin asetukset löytyy valmiina.
Bambun omasta markerworld:istä alkaa jo löytymään rc-malleja, mitä voi bambun sovelluksella pläräillä. Ja jos haluaa idiootti varmaa hyvää tulostus jälkeä ilman stressiä niin käyttää bambun omia lankoja niin asetukset löytyy valmiina.
-
nenolanjones
- Vanhempi jäsen
Kyllähän tuo jo oikein hyvä alku on, jos ihan nollapohjalta on lähtee ja saa jo ekan palikan Fusionista pihalle. Vaikka se ruudun edessä istuminen välillä turhauttaakin ja suunnitteluun menee aikaa, mutta kyllä siinä jotain hyvin palkitsevaa on kun saa tulostimesta pihalle osan minkä on itse piirtänyt.