MadTruck
-
OffiOsku
MadTruck
Tuli kesällä ostettua MadTruckki ja nyt saa riittää sen vakiona oleminen ::) ihan sama mikä harrastus niin tuntuu mopo karkaavan käsistä :o
V11 Rock Crawler Professional Motor 55T
Integy moottorin tuuletin
DY digitaaliservo (metallirattaat) 8.0kg
Robinson pinjoni (12t)
Tommoset nyt tähän hätään pistin tilaukseen Medaseci:ltä
Myös kori alkaa kyllästyttään ja on liian normaalin näköinen niin ajattelin tehdä itse siihen uuden ja koriksi tulee tietenkin Lada Niva 8) kun semmosia tossa on muutama pihassa 1:1 niin täytyy tommonen 1:10:kin olla :P
Jos tosta nyt alkuun tekis jonkin laisen crawlerin ja kattoo sit kun taas antaa tili myöden niin jos foffiikin koittais sillä ???
Jos tosta saa mitään aikaseksi.
Pistän muutaman kuvan kyhäelmästä kohta.
V11 Rock Crawler Professional Motor 55T
Integy moottorin tuuletin
DY digitaaliservo (metallirattaat) 8.0kg
Robinson pinjoni (12t)
Tommoset nyt tähän hätään pistin tilaukseen Medaseci:ltä
Myös kori alkaa kyllästyttään ja on liian normaalin näköinen niin ajattelin tehdä itse siihen uuden ja koriksi tulee tietenkin Lada Niva 8) kun semmosia tossa on muutama pihassa 1:1 niin täytyy tommonen 1:10:kin olla :P
Jos tosta nyt alkuun tekis jonkin laisen crawlerin ja kattoo sit kun taas antaa tili myöden niin jos foffiikin koittais sillä ???
Jos tosta saa mitään aikaseksi.
Pistän muutaman kuvan kyhäelmästä kohta.
Viimeksi muokannut OffiOsku, Ti 29.01.2008 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
OffiOsku
Vs: MadTruck
Tein pahvista tommosen mallinnoksen et saa heti sopivan kokosen kun tekee. se on vielä vähän väärässä kohtaa ja pientä muokkausta tulee vielä.
-
OffiOsku
Tänään vähä pellistä väsäilin koriin toista kylkeä huomenna jatkaa jos kerkiää.. 8)
Onko kenelläkään pellistä tehtyä koria?
-
OffiOsku
Nyt on koppa alkuun hitsailtu, mut ei päässyt hiomaan kun ei oo rälläkkä kotona [:(]
Ihan vaan tiedoksi, prolinen ambush koria on sabessa hyllyssä...
Krapula Cup champ '08
Muna Cup driver '09
Muna Cup driver '09
mutta,eihän se mikään niva ole. ihan eri kampe.
Mulla on ton foffi auton kori ohutta alua, sekin tuli auton mukana aikoinaan ja kovalla kädellä pientä pävittelyä aihioon tuli hyvä mäiskintäkori.OffiOsku kirjoitti: Tänään vähä pellistä väsäilin koriin toista kylkeä huomenna jatkaa jos kerkiää.. 8)
Onko kenelläkään pellistä tehtyä koria?
Juotin Pianolangasta turvakaaret jotta tulis scaalamainen "hytti".
Tuohan tuo kori vähän semmoista ns aitoa pianoa runkoon jotta akselit ei ala maastossa keinuileen ja kevittyileen, ei niinkun myötäile akselit maastoa., vaikka mad force nyt painaa muutenkin jo itse aikas hyvin.
Värit vedin pintaan ihan oracal kalvolla, en jaksanut alkaa maalaamaan.
Viimeksi muokannut niemma-2, La 02.02.2008 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---Sinne mennään mihin päästään---
-
OffiOsku
kattoo nyt mitä siittä tulee ;D
Ei sopinut toi 12 pinionikaan tohon.. no eipä se mitään, täytyy alennusviahde hommat jossain vaiheessa.
Ei sopinut toi 12 pinionikaan tohon.. no eipä se mitään, täytyy alennusviahde hommat jossain vaiheessa.
-
OffiOsku
Täällä koululla nyt mietiskellyt tota kun ei liiemmin tekemistä niin tulee todennäköisesti kokemaan itse auto aika radikaaleja muutoksia.! Mutta niistä lisää kun pääsee kotio täältä ja suunnittelemaan paremmin.. Täytyy ottaa auto mukaan ensi viikolla niin saa illat kulumaan..
-
OffiOsku
Nyt oon pikkusen osia tilaillut, kun ne tulee niin pääsee vähän taas eteen päin tässäkin :P
Kuvia tulee kun sais jotain aikaseksi, tällä hetkellä auto on ihan pienissä osissa tuolla laatikossa :D
Kuvia tulee kun sais jotain aikaseksi, tällä hetkellä auto on ihan pienissä osissa tuolla laatikossa :D
-
savag
onko toi mädi hyvä?hajoaako pinjonit,vetarit,ulos tulot yms kestääkö offi ja foffi ajoa