Noname jeth
Noname jeth
Perskaluokkaan uutta ajokkia emännälle!
Tämä kolahti tänään leville. Pietarsaaressa naisporukka suunnittelu semmosen jutun, että ajavat enskaudella sm-sarjassa naisten luokkaa perskaa sekä prota!! 😱 Pro jo löytyy, mutta perskaa ei, niin hankittiin, ehtii reenailla syksyä vasten luonnon kauneimmissa väreissä 😎 Nimi vielä tulossa, jahka kuski keksii sen.
Muuten tuttua settiä; fusionia, lissua iskarina, perus hiilarirunko, hyvä koppa, 35 servo, 3s akku, metalli kartaania jne..
Puskuria pitää hienosäätää sirommaksi ja maavaraa nostaa 5mm, niin avot and race!
Ekat ajot olkoon 6.9 RuskaCupissa 🤘
Re: Noname jeth
Tällä tuli käytyä ruoppakönkäällä ajalemassa ja hakemassa vähän ensimmäisiä kokemuksia. Käydään kuvien kera läpi fiilikset!
Ruoppaköngäs tarjosi optimaalisen ruskahtavan sään. Paikka on upea ja mukava päivä viettää aikaa ja ulkoilla. Mukana oli perskat sekä proot, joskin vain perskoilla ajettiin 😅
Tein radan, johon sisällytin kaikkia erilaisia ajo-ominaisuuksia mittaavia elementtejä. Heti alussa kävi selväksi, että nykyinen puskuri ottaa liikaa kiinni, kun reunoissa vielä ns. ”Sarvet” paikallaan. Siirsin hieman kiinnityspaikkaa, mutta se ei paljoa auttanut ja puskuri asettui hieman alemmaskin. Lopuksi kokeilua oman perskani puskimella ja vaikutus oli radikaali, suorituskyky parani merkittävästi! Auton oma puskuri lähti edittipöydälle ajopäivän jälkeen.
Kääntyvyyttä löytyy kiitettävästi.
Alamäet ovat kerrassaan nautinnollisia ajettavia, kun fusion ja probuild vanteet, joissa painoa. Auton painon ”tuntee” ajossa ja se käyttäytyy rauhallisen mukavasti!
Maavaraa hiotaan vielä hitusen säätämällä lisää, sitten on ok.
Lizard droop jousituksests oli ennakkoluuloja, mutta tämä toimi todella makiasti ja saa olla juurikin näin!
Eväskaffien kera oli hyvä päättää testipäivä!
- puskurin muokkausta luvassa (teossa jo)
- maavaran säätöä
- korin maalaus ja teippaus kuskin makuun sopivaksi
Ruoppaköngäs tarjosi optimaalisen ruskahtavan sään. Paikka on upea ja mukava päivä viettää aikaa ja ulkoilla. Mukana oli perskat sekä proot, joskin vain perskoilla ajettiin 😅
Tein radan, johon sisällytin kaikkia erilaisia ajo-ominaisuuksia mittaavia elementtejä. Heti alussa kävi selväksi, että nykyinen puskuri ottaa liikaa kiinni, kun reunoissa vielä ns. ”Sarvet” paikallaan. Siirsin hieman kiinnityspaikkaa, mutta se ei paljoa auttanut ja puskuri asettui hieman alemmaskin. Lopuksi kokeilua oman perskani puskimella ja vaikutus oli radikaali, suorituskyky parani merkittävästi! Auton oma puskuri lähti edittipöydälle ajopäivän jälkeen.
Kääntyvyyttä löytyy kiitettävästi.
Alamäet ovat kerrassaan nautinnollisia ajettavia, kun fusion ja probuild vanteet, joissa painoa. Auton painon ”tuntee” ajossa ja se käyttäytyy rauhallisen mukavasti!
Maavaraa hiotaan vielä hitusen säätämällä lisää, sitten on ok.
Lizard droop jousituksests oli ennakkoluuloja, mutta tämä toimi todella makiasti ja saa olla juurikin näin!
Eväskaffien kera oli hyvä päättää testipäivä!
- puskurin muokkausta luvassa (teossa jo)
- maavaran säätöä
- korin maalaus ja teippaus kuskin makuun sopivaksi
Re: Noname jeth
Millä setupilla sullon ne desertit?
Re: Noname jeth
Ihan samal setupilla meen itekki.. vähä paksummat öljyt vaa.. 😁