Laitetaanpa oma vehje näytille eli traxtarzanxas erittäiin pätevä kiipeämään ja myös tulemaan alas, välillä nopeammin kuin osasi odottaa.
https://www.dropbox.com/sh/iysuko6e9iix ... Z-gDa?dl=0
TRX-4 sportti koriin lisätty Pro-linen häkkihärveli
Itse tehty sisusta ja akkuteline styreenistä.
Kaikki paino rungossa on laitettu keskilinjalle. Vastari kotelo eteen ja akku taakse alas.
Akseleissa on OD ja UD rattaat, edessä Fastraxin messinkiset Heavy Duty Steering Gear Covers ja +3mm hexit.
Renkaat Pro-linen class 1 hyrax predatorit, insertit PL dualstagejen sininen sisäosa ja ulko-osa renkaiden mukana tulevista inserteistä leikattu ja vanteet Gmade mustat SR02 maalattu gunmetallin värisiksi.
Moottori/nopari HW fusion 1800KV
Servo Highest B900W
Akut Vapex 3S 11.1V 3000mAh 35C Hard Case
Radio FlySky FS-GT3B
Kuvien liittämisen kanssa ongelmia tai siis en osaa, linkistä näkyy kuvat jotka yritin saada näytille.
Metsäläisen L-Kalut
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
Re: Metsäläisen L-Kalut
Kolme autoa. TRX-4:sen uusi kuosi, Monster Beetle ja Blackfoot.
Saako tamiyan monstereista kirjoittaa foorumin monsterit osioon?
Saako tamiyan monstereista kirjoittaa foorumin monsterit osioon?
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
Re: Metsäläisen L-Kalut
Pahimpaan monsteri himoon Stampede 4X4, joka kulkee nykyisin nimellä The Hearbeat Of America.
Re: Metsäläisen L-Kalut
Ei muutako laittaa korin ja renkaat asianmukaisempaan runkoon! Ihan tyylikäs yhdistelmä. Aikoinaan olikin oikea Heartbeat niminen monster truck. :)
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
Re: Metsäläisen L-Kalut
Clod Buster kyllä pitäisi hommata ja vääntää jotain siitä kovamuovi korista, ideoita on jo kasaantunut kalloon. ;)
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
Re: Metsäläisen L-Kalut
Tutti frutti Alabama rock´n´roll.....
-
- Vanhempi jäsen
- Viestit: 445
- Liittynyt: Pe 17.02.2017 09:00
Re: Metsäläisen L-Kalut
Laitanpa tänne esittelyn Element RC BK II performance scale viritelmästä. Tämä on tässä vaiheessa juuri sellainen kuin olin suunnitellut.
Tulevaisuudessa joku speciaali runko olisi tarkoitus hommata testattavaksi, että paraneeko kulku runkoa vaihtamalla.
Ajokunnossa
Rungon muutokset:
FTX etupuskuri
Fastrax alumiininen akkukotelon tuki
Muovinen siirreetty vaihteiston taakse rungon jäykistämiseksi
Takaiskaritornit siirretty niin eteen kuin valmiilla reijillä on mahdollista
Linkkejä pidennetty kardaanien kulman parantamisksi, takana myös antisquatin lisäämiseksi
Vaihteisto:
Käännetty moottori takapuolelle
Maksimi OD uusilla SE rattailla
Koneistetut isot rattaat vastapainona moottorille
Vakio spurri ja 18T pinjoni
Akselit:
SSD Diamond pro akselit edessä ja takana
Elementin vakio rattaat akseleissa
Fastrax messinki C-palat edessä ja caster kulmaa lisätty pari pykälää
Value RC alumiiniset ohjauspalat
Ohjaus linkki on kiinnitetty ohjauspalojen yläpuolelle
Fastrax messinkiset linkki/iskari kiinnitykset edessä ja takana
Xray +4.5mm hexit leventämässä raide leveyttä.
Juositus:
Vakio iskarit ilman minkäänlaisia rajoittimia, koska olen todennut niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.
Elementin siniset jouset edessä ja takana
Öljyt Team Corally 750 edessä ja 800 takana
Renkaat, vanteet ja insertit:
JConcepts Landmines 1.9
Integy 1.9 Billet Machined Alloy 10 Spoke Wheel
Pro-Line 1.9 Single Stage ja lisänä dual stage ulko foami
Kori:
Pro-line Cliffhanger
Sähköt:
Hobbywing QuicRun Fusion PRO 2300KV
Halko Turner 2.0 servo
Futaba R334SBS-E vastari ja 3PV radio
Akut Gens Ace 3600mAh 11.4V 3S1P 60C HV
Fusionin säädöt:
1. 3
2. 3
3. 3
4. 1
5. 1
6. 2
7. 7
8. 7
9. 3
10. 9
11. 1
12. 9
13. 1
Video:
The Good "PerSca" Element Enduro BKII
Tulevaisuudessa joku speciaali runko olisi tarkoitus hommata testattavaksi, että paraneeko kulku runkoa vaihtamalla.
Ajokunnossa
Rungon muutokset:
FTX etupuskuri
Fastrax alumiininen akkukotelon tuki
Muovinen siirreetty vaihteiston taakse rungon jäykistämiseksi
Takaiskaritornit siirretty niin eteen kuin valmiilla reijillä on mahdollista
Linkkejä pidennetty kardaanien kulman parantamisksi, takana myös antisquatin lisäämiseksi
Vaihteisto:
Käännetty moottori takapuolelle
Maksimi OD uusilla SE rattailla
Koneistetut isot rattaat vastapainona moottorille
Vakio spurri ja 18T pinjoni
Akselit:
SSD Diamond pro akselit edessä ja takana
Elementin vakio rattaat akseleissa
Fastrax messinki C-palat edessä ja caster kulmaa lisätty pari pykälää
Value RC alumiiniset ohjauspalat
Ohjaus linkki on kiinnitetty ohjauspalojen yläpuolelle
Fastrax messinkiset linkki/iskari kiinnitykset edessä ja takana
Xray +4.5mm hexit leventämässä raide leveyttä.
Juositus:
Vakio iskarit ilman minkäänlaisia rajoittimia, koska olen todennut niistä olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.
Elementin siniset jouset edessä ja takana
Öljyt Team Corally 750 edessä ja 800 takana
Renkaat, vanteet ja insertit:
JConcepts Landmines 1.9
Integy 1.9 Billet Machined Alloy 10 Spoke Wheel
Pro-Line 1.9 Single Stage ja lisänä dual stage ulko foami
Kori:
Pro-line Cliffhanger
Sähköt:
Hobbywing QuicRun Fusion PRO 2300KV
Halko Turner 2.0 servo
Futaba R334SBS-E vastari ja 3PV radio
Akut Gens Ace 3600mAh 11.4V 3S1P 60C HV
Fusionin säädöt:
1. 3
2. 3
3. 3
4. 1
5. 1
6. 2
7. 7
8. 7
9. 3
10. 9
11. 1
12. 9
13. 1
Video:
The Good "PerSca" Element Enduro BKII