"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Outrunneri combo

Hiilettömät tai hiilelliset, ja niiden nopeudensäätimet
jpassi
Vanhempi jäsen

Outrunneri combo

Viesti Kirjoittaja jpassi »

Tuollaiseen Injoran lcg runkoon ei mahdu 540 kokoinen fusion pro kiroilemallakaan, niin etsinnässä olisi outrunneri moottori ja siihen sopiva nopari. Auton painoa en ole mitannut, arvio on n. 2500 grammaa.
Olisinkin kysellyt, millaisia kokemuksia teillä on tällä isistä kombinaatioita. Budjetti olisi max 200 e.
Sen verran olen itse katsellut, että ainakin Holmesilla löytyy revolver-sarjan moottoreita ja 3brothers Yellowjacket- sarjan moottoreita, joita porukat tuntuu käyttävän. Nopareita olen katsellut ainakin Castle Mamba X:sää tai Mamba micro X v2:sta, joka voisi toimia kevyessä autossa.
Kiitos vastauksista jo etukäteen
kj_temmes
Vanhempi jäsen
Viesti:

Re: Outrunneri combo

Viesti Kirjoittaja kj_temmes »

Mulla on yhdessä autossa lennokki moottori ja varmaan 12euron bl heli nopari. Moottori maksoi varmaan 30e. Ihan kivasti toimii ja todella hitaasti voi nyyrätä.

Jos kiinnostaa niin laitan myöhemmin kuvia vaikka....
Kimi
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Kimi »

Morjens, mahtumiseen vaikuttaa monestiainakin seuraavat asiat, "ratasboxi", akselit ja onko kyseessä 3-vaiko 4-linkkinen auto. minulla on HH Revolver mottoreita ja team Brood Riot ss moottoreita. Ne kyllä mahtuu yleensä mihin vaan :). Nopeudensäätimenä Castle MicroX ja X2 sekä Silent Assasin (äänetön). Nämä ainakin toimivat. Uutta sensorillista 3bros. moottorien en ole vielä kokeillut.
jpassi
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja jpassi »

Autossa on nelilinkki, Procrawler Grind 431 vaihteisto, axial ar 45 suorat akselit, servo akselilla. Halkaisijaltaan 540 kokoinen moottori mahtuisi, mutta pituuden osalta ei mahdu. Siksi haluaisin lyhyemmän moottorin.
Kimi
Täysi jäsen

Olikos se niin että tuossa Procrawler Grind 431 vaihteistossa ei paikkaa pääse säätämään? Harjallisista ainaki HH Puller 400 on lyhyempi kuin perus 540 kannu. Mutta pieni outrunner mahtuupi varmasti :)
Kimi
Täysi jäsen

Taitaa olla muutenkin tuo Procrawler Grind 431 vaihteisto aika leveä, asettaa moottorille rajoituksia
Vastaa Viestiin