Kiitokset tosiaan osallistujille!
Mieltä lämmittää, kun safari oli onnistunut kaikkien osalta. Vaikka tässä ollaan hermostuksissaan järsitty kynsiä kynsinauhoihin asti safarin onnistumisen, ja ratojen puolesta, niin kai ne sitten oli hyviä palautteesta päätellen.
Eikä ketään (halme ja matti) jäänyt harmittamaan vinssauksien määrä?
Sillä tosiaan oli se tarkotuskin. Eli eniten etenemiseen vaikuttaneita vinssauksia kerännyt, sai palkinnon.
Palkinnosta voi ehkä olla jossain kuva, mutta itse sen väsäsin visakoivusta ja männystä. Eihän se mikään komistus ole, mutta ei se sentään mikään ostopokaalikaan ole. Siitä kuva tulee tähän ketjuun myöhemmin.
Oikeastaan kaikki palkinnon saajat voisivat postata palkinnoistaan kuvat itse. :)
Mutta kiitoksia vielä kerran kaikille osallistujille!!!
Savivuoren safari 19.9.2015
Vs: Savivuoren safari 19.9.2015
Tuossapa tuo Matin saama vinssauspalkinto. :D
Röllin mietteet "mää voitin... ja sain tän helvetin pahvilaatikon.." ;D

Röllin mietteet "mää voitin... ja sain tän helvetin pahvilaatikon.." ;D

Crawling since 2008.
ISO kiitos järjestäjille!
Kyllä taas oli makoisa ajopäivä mitä parhaassa seurassa! Kahteen osioon jaettu ajosysteemi oli erinomainen ja tästä otamme oppia enskaudella keitaallekin.
Todella toimiva konsepti tollain, että jakautuu - tauko - toinen setti, tästä iso käsi järkkäreille! Radat oli mielestäni merkitty tosi näkyvästi, itse ainakin löysin
portit ja osin Henkka81 toimi mulle ns. kartturina :D Eka osio oli todella hyvä, kun 6 spottia ja välietapit sit ajellaan vaan, hengitetään ja jännätää pöksyjen painoa ;D
Tosi kivoja kikkailua, ajettavia ja haasteita ihan C2 autollekin kivasti. 2 osio tarjosi myös pääosion keskiosuudella upeita kohtia ja muutama bonari itselle jänniä hetkiä.
Tosi hankala tehdä rata ensinnäkin C1.2.3 ja sit aamusta paikat liukkaat, päivällä kuivat. Ei tuota oikeen kukaan järkkäri pysty modaamaan muuttuvasti, kun keli muuttuu,
mutta silti, omaan makuun tosi hyviä portteja, kivoja ajella, ei liian tiukkapiposta, vaan nautittavaa - ja nauttimista tämän tulisikin olla.
Iso kiitos tapahtuman mahdollistaneille ja pariksi valikoitui Henkka81, kiitos kun jaksoit odotella, kun servovikaa kolmeenkin kertaan korjauksen kera setvittiin ekalla osiolla.
Ilmeisemmin joku äänimodulinopiuha osu koriin tms.. ja veti oikkariin, kääntö max. vasen, eikä palauta. Anyway, onneksi ei sen pahemmin, sakkoo vaan, mut sit pääsi ajamaan
nämä upeat portit läpi! Kyl nautti ja vaikka C2 auton valitsin ajoon, niin olen tyytyväinen, silläkin sai ihan AJAA, eikä sunnuntai ajeskella.
Kiitos omastakin puolesta mukanaolleille, kiva hyvässä seurassa viettää aurinkoista päivää ajaen rentoa safaria porttien kera. Ehdottomasti hyvä ajomesta, jossa tullaan
ajamaan ensikaudellakin. Onnittelut nopeille, itsensä ylittäneille ja koko sakille!
Kiitän ja kumarran järkkäreitä, TE mahdollistitte tämän, KIITOS! 8)
Hadesbear / -Saku Sarka-
Kyllä taas oli makoisa ajopäivä mitä parhaassa seurassa! Kahteen osioon jaettu ajosysteemi oli erinomainen ja tästä otamme oppia enskaudella keitaallekin.
Todella toimiva konsepti tollain, että jakautuu - tauko - toinen setti, tästä iso käsi järkkäreille! Radat oli mielestäni merkitty tosi näkyvästi, itse ainakin löysin
portit ja osin Henkka81 toimi mulle ns. kartturina :D Eka osio oli todella hyvä, kun 6 spottia ja välietapit sit ajellaan vaan, hengitetään ja jännätää pöksyjen painoa ;D
Tosi kivoja kikkailua, ajettavia ja haasteita ihan C2 autollekin kivasti. 2 osio tarjosi myös pääosion keskiosuudella upeita kohtia ja muutama bonari itselle jänniä hetkiä.
Tosi hankala tehdä rata ensinnäkin C1.2.3 ja sit aamusta paikat liukkaat, päivällä kuivat. Ei tuota oikeen kukaan järkkäri pysty modaamaan muuttuvasti, kun keli muuttuu,
mutta silti, omaan makuun tosi hyviä portteja, kivoja ajella, ei liian tiukkapiposta, vaan nautittavaa - ja nauttimista tämän tulisikin olla.
Iso kiitos tapahtuman mahdollistaneille ja pariksi valikoitui Henkka81, kiitos kun jaksoit odotella, kun servovikaa kolmeenkin kertaan korjauksen kera setvittiin ekalla osiolla.
Ilmeisemmin joku äänimodulinopiuha osu koriin tms.. ja veti oikkariin, kääntö max. vasen, eikä palauta. Anyway, onneksi ei sen pahemmin, sakkoo vaan, mut sit pääsi ajamaan
nämä upeat portit läpi! Kyl nautti ja vaikka C2 auton valitsin ajoon, niin olen tyytyväinen, silläkin sai ihan AJAA, eikä sunnuntai ajeskella.
Kiitos omastakin puolesta mukanaolleille, kiva hyvässä seurassa viettää aurinkoista päivää ajaen rentoa safaria porttien kera. Ehdottomasti hyvä ajomesta, jossa tullaan
ajamaan ensikaudellakin. Onnittelut nopeille, itsensä ylittäneille ja koko sakille!
Kiitän ja kumarran järkkäreitä, TE mahdollistitte tämän, KIITOS! 8)
Hadesbear / -Saku Sarka-
Saku Sarka, RFOT, FIN
-
- Moderator
- Viesti:
[quote="Hunni84"]
Oikeastaan kaikki palkinnon saajat voisivat postata palkinnoistaan kuvat itse. :)
[/quote]

Tuon Jeepster seuraavaan kisaan yhen kardaaniputken! ;D
[/quote]
Tuon Jeepster seuraavaan kisaan yhen kardaaniputken! ;D
Samu Sarka, RFOT, FIN
Member of ERCCA
5x World Champion
18x European Champion
28x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
Member of ERCCA
5x World Champion
18x European Champion
28x Nordic Champion
3x Sudics Champion
28x Finnish Champion
3x German Champion
2x US Champion
2x Spanish Champion
2x Italian Champion
Re: Savivuoren safari 19.9.2015
Onkohan tämä paikka vielä olemassa,ja ajeltavana, siis ettei o rakennettu jotain taloja tms.
Sattuis mukavasti puolväliin parin kaverin ja omaa osotetta.
Sattuis mukavasti puolväliin parin kaverin ja omaa osotetta.
KK E&UA
Offroad ON muutakin kuin rock crawlingia, ookko tiänny?

Offroad ON muutakin kuin rock crawlingia, ookko tiänny?

Re: Savivuoren safari 19.9.2015
On toki. Erittäin aktiivisessa käytössä. viewtopic.php?f=91&t=10359 huutele tuolla jos oot menossa. Vois tulla seuraks. Tuolla ei ole yhtään kiveä tai polkua jossa ei oltais ajettu. Hierottu jo 6 vuotta 😅
Finnish RC Scale Crawling Series
Scale Class 1
x4
Scale Class 2
x2
2xKON
Scale Class 1
Scale Class 2
2xKON