Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Yleistä keskustelua harrastuksesta
ToniS
Vanhempi jäsen

Vs: Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja ToniS » Pe 07.04.2017 12:39

curtiswolfe kirjoitti:Drifting puolelta offaamaan.Driftaillut ja ajanut "rallia" tamiyan TT-01 alustalla ja viime syksynä myin vehkeet ja ostin traxxas slash 2wd. Se ei kauaa minulla ollut kun kipinä syttyi offiautosta ja rakentelusta.Hetken mielijohteesta tilasin "tamiya fanina" cc01 freelanderin kun halvalla sai. Sen avulla olisi tarkoitus tutustua tähän puoleen paremmin. Kova kori tulee rakennettua aivan varmasti, mutta alotetaan nyt tuolla.Harjallinen 55t mylly ja sille crawler nopari on jo tilattu ja valot tottakai ;D   Servo, renkaat ja ohjain/vastari on vielä hakusessa sekä akut ja laturi, mutta pikku hiljaa :) Minä ajelen keskisuomessa joten yv vaan jos joku sattuis pongamaan.
Tervetuloa foorumille. Savivuori Jämsä. Tuolla treenataan/safaroidaan 2 mieheen lähes joka vkl. Kaikki ovat erittäin tervetulleita mukaan. Tuolla silloin tällöin ilmoitellaan https://www.rc-offi.net/smf/https://www ... g94898#new. Yyveelläkin saa paiskata, ei tarvi juuri suostutella ajeleen :)
Viimeksi muokannut ToniS, Pe 07.04.2017 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jperala
Täysi jäsen

Vs: Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja jperala » Ke 05.07.2017 08:14

Scale rämpiä tänään odottelee hakua postissa, en ehkä "uusi" harrastaja mutta rämpiää ei ole ollut vähään aikaan. Joskun aikoinaan aktiivinen 1:1 offi harrastaja.
Ex_inkkari

Sika
Nyyppä

Re: Uusi RC-Offari ilmoittautuu

Viesti Kirjoittaja Sika » La 23.12.2017 13:49

Ajattelin nyt itsekin tänne rekisteröityä, kun tätä foorumia nyt tullu seurattua jo tovi. Itse alotin harrastamaan vasta puolivuotta sitten kun ostin scx 10.2:n rtr:n kun näin 5 :n lapsen isänä aikaa ei hirveästi ole, mutta sen mitä ehtii niin touhuan. Autoon olen jonkin verran päivittäny osia ja hiukan ajellutkin. Nyt miettiny josko kävis Etrasta hakemassa kasan styreeniä ja alkais opettelemaan koria tekemään. Tosiaan Kouvolan alueella asustan ja touhuan.

Pisepise
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pisepise » La 23.12.2017 17:20

Sika kirjoitti:
La 23.12.2017 13:49
Ajattelin nyt itsekin tänne rekisteröityä, kun tätä foorumia nyt tullu seurattua jo tovi. Itse alotin harrastamaan vasta puolivuotta sitten kun ostin scx 10.2:n rtr:n kun näin 5 :n lapsen isänä aikaa ei hirveästi ole, mutta sen mitä ehtii niin touhuan. Autoon olen jonkin verran päivittäny osia ja hiukan ajellutkin. Nyt miettiny josko kävis Etrasta hakemassa kasan styreeniä ja alkais opettelemaan koria tekemään. Tosiaan Kouvolan alueella asustan ja touhuan.
Tervetuloa joukkoon! Kiva kuulla että tänne kymeen siunaantuu uusia jäseniä. Itse asun Kotkassa ja Haminalaisen nimim. Kumitarzanin kanssa ajellaan ja tuohutaan näitä ryömijöitä. Varmasti ensi ajokaudelle järkätään tänne suunnalle jokin isompi ajotapahtuma.

Haskill
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja Haskill » Su 14.01.2018 17:38

Uusvanha harrastaja Ylöjärveltä ilmoittautuu. RC-autoja on ollut aikasemminkin, mutta välissä ollu hieman hiljaiseloa. Jonki sortin skaalavärkkiä ois ny tarkotus turata kasaan.

deliriousRuis
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja deliriousRuis » Ti 27.03.2018 12:31

Tässä kans yks joka aloitti juuri. Paikkana nakkila ja auto ftx outback mistä tarttis alkaa rakentelemaan scale masiinaa 😁

Chosen4
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja Chosen4 » Su 08.04.2018 13:08

No niin, nyt tili tehty tännekkin, tervehdys siis! Tuli viimein ostettua ensimmäinen scale-tyylinen vehje eli Axial Yeti, autolla olisi tarkoitus tyydyttä nyt ainakin alkuun orastavat himot scale-autoja kohtaan sekä crawling henkisen ajamisen halut. Toki autolla tulee pommitettuakin koska osoittautui yllättävän mukavaksi myös nopeammassa ajossa. Auto on kittiauto jonka ostin EuroRC:ltä valmiiksi kasattuna, oli ollut myymälässä mallina joten joku teistäkin on voinut sitä lääppiä :D Auton ajokuntoon laitto oli mukavaa touhua kun pitkästä aikaa pääsi pensselillä maalaileen pisteosia. Itse vaikutan täällä Oulussa.

Truitti
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja Truitti » Ma 07.05.2018 17:30

Hei vaan täältä Lappeen-rannasta. Mönkimis neitsyys meni tuossa viikonloppuna, muuten aika pintapuolista ollut rc-harrastus. Ajoneuvoksi hommasin traxxas trx-4 tacktical yksikön.

hookoo
Nyyppä

Viesti Kirjoittaja hookoo » Su 09.09.2018 18:42

Pojan kanssa hommattiin tuollainen Bomberi, tällä ollaan kovasti sitten koluttu tuota lähi kalliota (varmaan kohta tiedossa isä poika iltakisoja). Seuraavaksi kiikarissa varmaankin joku scale 1 luokkaan sopiva vempain.
IMG_1791.JPG
IMG_1791.JPG (244.5 KiB) Katsottu 111 kertaa

Vastaa Viestiin