Axial RR10 Bomber ****

Isommilla 2,2" renkailla varustetut skaala-autot

1
100%
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Matti Niemelä
DIG-taattori
Viestit: 1559
Liittynyt: Su 19.08.2012 13:48
Paikkakunta: Espoo

Vs: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » Ma 12.12.2016 20:07

Nuo vetarit on joo aika löysät. Oon ite tainnu laittaa Meep2:een knucken sisälle jotain shimmiä silleen et mikään ei bindaa mut ei hölskykkään. Toisaalta paljon olen ajanut ilman mitään säätöjä. Ei tunnu menevän kummallakaan rikki.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 1 - 2014 #1 / 2015 #2 / 2016 #5 / 2017 #2
Scale Class 2 - 2014 #2 / 2015 #8 / 2016 #1 / 2017 #4
Scale Class 3 - 2014 #1 / 2015 #1 / 2016 #2 / 2017 --

Jore
Täysi jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: Ma 02.12.2013 09:33

Vs: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Jore » Ma 19.12.2016 09:23

Vkonloppuna piti ottaa rennosti, parin Grand Tour -jakson jälkeen ei kuitenkaan jaksanut sohvalla hengailla, vaan...

Kuva

...Iskin kiinni HeyOK:n KOH -valot (Axial Exoon kuuluvasta osa-sarjasta tuo kotelo) ja Titan 12T-koneen.

Sähköjen sijoittelun kanssa on haasteita, haluaisin kaikki laatikoihin (vähän lisäsuojaa), mutta sitten tulee vetoja joita ei saa piiloon. Ja noissa Savöxin suojatuissa servoissa on tuollainen naurettava about viiden millin pituinen kaapeli, joka ei yletä mihinkään. Joissain on nähnyt sellaista mustaa verkkoa jolla jengi "piilottaa" noita johtoja, mistäköhän sellaista löytyisi?

Spurri näytti jo hieman kuluneelta, mikä sinänsä on ehkä outoa, koska tällä on jo ajettu 10-15min. Ehkä pinion-ratas oli liian kaukana spurista.

En tiedä kannattaako siirtyä metallisiin rattaisiin ja tsekkailla mikä paikka posahtaa sitten, vai ostaa pari spur-ratasta hyllyyn odottelemaan?

cubeqtio
Täysi jäsen
Viestit: 162
Liittynyt: Ma 21.12.2015 11:19

Vs: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja cubeqtio » Ma 19.12.2016 11:11

Motonetistä saa sellasta nylonsukkaa. Suosittelen. Siis sähköjen piilottamiseen.

Jore
Täysi jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: Ma 02.12.2013 09:33

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Jore » La 09.09.2017 21:33

Jaahas, vähän eloa kalustoon. Ajoaikaa ei ole saanut, mutta jos vähän vapaa-aikaa käyttäisi Crawling suuntaan menemiseen. Taidan vaihtaa alkuperäiset Kingit alle, mutta entäs tuo eteneminen; nyt vakio 64/12 - pitäisi saada enemmän vääntöä hiljaiseen etenemiseen ja akun kestoakin olisi hyvä saada parannettua.

Mitäs tässä kannattaisi tehdä? Eri spur/pinion? Kakstoistanen Titani vaihtoon?

Avatar
Matti Niemelä
DIG-taattori
Viestit: 1559
Liittynyt: Su 19.08.2012 13:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä » Su 10.09.2017 08:47

Kokeilepa heittää 21T titan sisään. Selvitä ensin pyörimissuunta, sillä kun on merkitystä.
Finnish RC Crawling Series
Scale Class 1 - 2014 #1 / 2015 #2 / 2016 #5 / 2017 #2
Scale Class 2 - 2014 #2 / 2015 #8 / 2016 #1 / 2017 #4
Scale Class 3 - 2014 #1 / 2015 #1 / 2016 #2 / 2017 --

Jore
Täysi jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: Ma 02.12.2013 09:33

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Jore » To 16.11.2017 16:55

Titan 21T (550) laitettu paikoilleen.

Spurri vaan näytti vähäisesti heiluvan kun antoi syöttöä. Normaalia muoviosien kanssa vai ei? Aiemmin en ole missään tuollaista huomannut.

"King-iskareihin" seuravaksi Green slimeä ettei vuoda - Kukaan ei sitten kerro Fox-sponsorille, al'right :)

Sitten sitä voisi vaikka testata lyhyempiä takatukivarsia (=trailing arms?) ja tilata samalla uusi spurri ja muutama ruuvi jota C1 Defe näyttää hukkaavan aina silloin tällöin.

Mitens muuten vanhat Wraith-omistajat / Bomberistit; 3S 2200 -akku -> Kauanko tuollaisella pitäisi olla ajoaikaa meikäläisen spekseillä?

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1071
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Pisepise » To 16.11.2017 20:14

Kyllä sellanen 20-30min kaasupohjassa revittelyä kesti 2200mAh 3s lipo wraith ja 48p muovirattailla.

Jore
Täysi jäsen
Viestit: 189
Liittynyt: Ma 02.12.2013 09:33

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Jore » Su 19.11.2017 17:58

Ei toivoakaan tuollaiseen suoritukseen... Tänään noin 30min pelkkää crawlingiä 21T:llä, testimielessä en antanut syöttöä juurikaan, linjojen hakua - Tosin vertailukohtaa ei ole, mutta kohtuu ajoaika, vaikka parempikin voisi olla, tyytyväinen tuohon en ole. Ehkä akseleissa joku kirraa vastaan?

Kalliot oli tänään vain "hieman" liukkaita ja sateessahan sitä tuli ajeltua, tietysti, Suomen ihana klimaatti...
Liitteet
KOH.JPG
KOH.JPG (264.23 KiB) Katsottu 394 kertaa

Rölli
Legendaarinen!
Viestit: 551
Liittynyt: To 28.02.2013 15:26
Paikkakunta: Turun seutu

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Rölli » Su 19.11.2017 22:24

Mihin sulla on noparista säädetty lipo cut-offi? Meinaan vaan et onko se akku oikeasti tyhjä vai katkaseeko vaan kovin ylhäällä.
Tässä on varmaan aika isoja eroja porukan kesken et mihin se on asetettu/kuinka tyhjäksi akkujen annetaan mennä. Silläkin taustalla kannattaa suhtautua hiukan kriittisesti siihen kuinka kauan muiden akut kestävät. I

Pisepise
Legendaarinen!
Viestit: 1071
Liittynyt: Su 26.12.2010 21:26
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Axial RR10 Bomber ****

Viesti Kirjoittaja Pisepise » Ma 20.11.2017 08:35

Itse sanoisin että, siinä 32p hampaat ja 550 kokoinen moottori, minun esimerkissä on 540 kohtalainen holmesin moottori. Ja niin kuin Rölli sanoi että lipo cut off säätö.

Minulla tuo akun keston merkitys on vain tullut esiin TRX-4:ssa ja safaritapahtumissa.

Vastaa Viestiin