Tehdäämpä kelpo foamit/insertit ihan ite

Koheltaja
Vanhempi jäsen

Re: Tehdäämpä kelpo foamit/insertit ihan ite

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Tuolla tavalla saa näppärästi vältettyä flatspotit foameissa. Toisaalta, foamille jää aika pieni pntapaine ja muodonmuutos voi olla muutenkin hyvin vähäistä. Olen ehkä turhan skeptinen PE foamin osalta muissa käytöissä olevien kokemusten perusteella ja uskottava se on että toimii foamina näissä vehkeissä ilman littaantumista. Saatan tehdä muutaman reikämeistimen ja laittaa PE foamit testiin.
Jeepula
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Jeepula »

Vähän samaa olen itse pähkäillyt tuon yhden ainoan autoni kanssa eli "tunkkaamista" ylös säilytyksen ajaksi. En niinkään ole miettinyt foamien lyttääntymistä vaan tuntuu nuo lisenssi-Intercot liimautuvan vähän turhan hyvin tuohon koivuparkettiin ja jääpi jälki...
Koheltaja
Vanhempi jäsen

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Sama hvainto TRX4 renkaiden kanssa, pesun jälkeen on lattiassa kiinni kun purkka tukassa.
Pisepise
Legendaarinen!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pisepise »

Toni on tehnyt minulle muutamat tälläiset FOAMit, ja nyt olen päässyt käsiksi samanlaiseen materiaaliin mitä Tonilla on.
Lisäksi Tokmannista ja Puuilosta tällä hetkellä löytyy 100mm halkaisijalla olevia jooga/pilatesrullia mistä saa tehtyä itse helposti hyvät foamit.

Puuilo: https://www.puuilo.fi/pilatesrulla-50cm-10cm
Tokmanni: https://www.tokmanni.fi/pilatesrulla-10 ... 8114977149

Itse Toni on todennut että nämä rullat on samaa materiaalia mitä ne hänen aikaisemmat foamit.

Tein videon missä pelkästään on Pisen versio tehdä sopivat foamit.

Olisikohan tämä tärkeä Topic hyvä olla rengas osiossa? Olisi helpommin ja loogisemmin löydettävissä.
Vastaa Viestiin