Axial wraith vaihteisto

toddy
Nyyppä
Viestit: 16
Liittynyt: Ke 26.08.2015 18:19

Axial wraith vaihteisto

Viesti Kirjoittaja toddy » Ma 11.04.2016 20:10

Elikkä kun Mulla hajos wraithista idler ratas niin tilasin ebaystä uuden teräksisen ratas setin siihen missä tuli ne kaikki viis ratasta. Ja ongelma on se että välillä kun on paha paikka missä auton kuuluisi sutia niin moottori pyörii mutta kardaanit ei. Aikaisemmin oli kanssa sama vika ja Sillon oli 22 hampainen pinjoni ja kun avasin   vaihteiston niin ei näkynyt mitään kulumia ja moottori oli tiukasti kiinni että ei Oo päässyt liikkumaan niin missä se vika vois olla?

Smuli
Legendaarinen!
Viestit: 803
Liittynyt: Ti 17.09.2013 18:05
Paikkakunta: Espoo

Vs: Axial wraith vaihteisto

Viesti Kirjoittaja Smuli » Ma 11.04.2016 20:16

Moottorin akseli pyörii pinioni rattaassa? Onko slipperiä jos on niin onko säädetty?
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa

Ajotyyli on rohkea ja luova.

Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa

toddy
Nyyppä
Viestit: 16
Liittynyt: Ke 26.08.2015 18:19

Vs: Axial wraith vaihteisto

Viesti Kirjoittaja toddy » Ma 11.04.2016 20:38

Ei pyöri. Slipperi on 80 hampainen joka tuli sen setin mukana.

Smuli
Legendaarinen!
Viestit: 803
Liittynyt: Ti 17.09.2013 18:05
Paikkakunta: Espoo

Vs: Axial wraith vaihteisto

Viesti Kirjoittaja Smuli » Ma 11.04.2016 20:42

Kuva




Tuossa on slipperi, se sijaitsee sen isomman hammaspyörän takana ja se säädetään siitä mutterista joka on keskellä hammaspyörää. Sen tarkoitus on alkaa luistamaan kun renkaat jää jumiin ja vääntö kasvaa liikaa. kun se parikertaa on luistanut niin se luistaa herkästi ihan pelkällä kaasulla.


Mutteria kiristämällä sen saa tiukemmalle --> ei luista.
Ammattitaidolla sutta ja sekundaa

Ajotyyli on rohkea ja luova.

Sateessa, sumussa ja seittemän pullon simassa

Vastaa Viestiin