Old school -monsteri

Monsterit

1
100%

Ääniä yhteensä: 1

Tomi_A
Täysi jäsen

Re: Old school -monsteri

Viesti Kirjoittaja Tomi_A » La 10.03.2018 16:21

Dummymoottorissa on nyt putket ja kiinnitykset, konepelti leikattu sekä lavan katto liimattu ja sahattu irti.

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Moottorin detaljointi jatkuu, katolle pitäisi keksiä saranat, putkikehikko ja sisusta ohjaamoon... On tässä vielä työmaata.

Tomi_A
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomi_A » Ma 23.04.2018 19:58

Koristemoottori on saanut taas hieman lisää rompetta. Siihen tulee vielä lisää kampetta ja ajattelin jotain johtohässäkkääkin ympätä siihen. Pitää yrittää tutkia kuvia.
Katonkin olen saanut leikeltyä ja saranoitua.

Kuva
Kuva
Kuva

Sitten kaveri Kanadasta lähetti minulle sivupeiliparin, jotka ovat mallinnettu oikean Mad Dogin sivupeileistä. Mallintelen tälle tyypille näihin minun akseleihin perustuvia Bearfoot III -akseleita ja siitä sain sitten tommoisen yllätyslahjan.

Kuva

Tomi_A
Täysi jäsen

Viesti Kirjoittaja Tomi_A » Ke 16.05.2018 07:07

Ovien sisäpintaan lyöty vähän styreeniä koristeeksi. Vielä hieman pakkelia ja hiontaa tiedossa.

Kuva
Kuva

Seuraavaksi taas keulan kimppuun ja nyt se pitäisi laittaa aukeamaan. Olen myös miettinyt äänimodulin hankkimista.

Pauli
Legendaarinen!

Viesti Kirjoittaja Pauli » Ke 16.05.2018 16:11

Mukavasti alkaa olemaan yksityiskohtia!Kuva

Mulla on yks semmonen ESS-One sound system, josta kuuluu kyllä ihan suht kovalla volyymilla ääntä, ja saa itse laittaa siihen eri ääniä ja säätää vaihdevälejä yms, mutta ei se kyllä kovin hyvältä kuulosta muuta kuin tyhjäkäynnillä, joten en nyt ainakaan varsinaisesti suosittele tuommoista. Ehkä tuo jonkun mielestä on hyvä systeemi, mutta ite en kyllä kauheasti alkais ylistämään... Jossain crawlerissa vielä menee, kun hiljaa ajellaan, jolloin ei tarvi äänimodulin ottaa paljon "kierroksia", eikä sähkömoottorin ininäkään pääse silloin puskemaan päälle niin pahasti.

Vastaa Viestiin