2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013

Tänne crawler luokkien säännöt ja keskustelut niistä.
Tomy
Legendaarinen!
Viestit: 4783
Liittynyt: Su 28.09.2008 18:56

Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013

Viesti Kirjoittaja Tomy » Ma 10.03.2014 11:22

Viimeksi muokannut Tomy, Ma 10.03.2014 12:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pasi
Moderator
Viestit: 1323
Liittynyt: Ma 01.02.2010 20:48
Paikkakunta: Lahti

Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013

Viesti Kirjoittaja Pasi » Ma 10.03.2014 11:36

Mikäs max 20p sääntö? Porttimaximi?
Nordic Crawler Design
R2-Design
LT-special parts
NCC ROADS
CRC

Tomy
Legendaarinen!
Viestit: 4783
Liittynyt: Su 28.09.2008 18:56

Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013

Viesti Kirjoittaja Tomy » Ma 10.03.2014 11:57

Taidan sekoilla vähän.   :-[

Eli muutosehdotuksen mukaan 20p porttimaksimi on muuttumassa -> 20p Bypass (=ohittaminen?).

Ilmeisesti tämä tarkoittaa sitä, että portin voi ohittaa 20p rangaistuksella, mutta tuolloin tuomitaan myös kaikki siihen mennessä hankitut virheet samaiselle portille. Aikaisemmin kunkin portin maksimipistemäärä on ollut 20p.

Tämä laittaa kilpailijat tarkkaan harkitsemaan hankalan portin yrittämistä lainkaan. Voi tulla edullisemmaksi ottaa suoraan 20p Bypass.
Viimeksi muokannut Tomy, Ma 10.03.2014 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hadesbear
Legendaarinen!
Viestit: 2273
Liittynyt: Su 29.11.2009 14:47
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Re: 2.2- ja 1.9 Crawling-luokkien säännöt vuodelle 2013

Viesti Kirjoittaja Hadesbear » Ma 10.03.2014 16:45

Tomy kirjoitti: Tämä laittaa kilpailijat tarkkaan harkitsemaan hankalan portin yrittämistä lainkaan. Voi tulla edullisemmaksi ottaa suoraan 20p Bypass.
Eikös porttivälin mollat tule olla siten, että portti on aina (viimesenä mahkuna) ratsastettavissa, vai pitääkö?
Eli ei voi tehdä sellaista porttiväliä, jossa olisi esim. mollat 3m korkeiden kivien päällä ja välisolasta pitäis ajaa,
eikä noita mollia voisia ajaa yli => eli mollat tulee sijoittaa siten, että ne voi ratsastaa, eikö?

Täten mollan yliajo on aina edullisempi kuin uusi Bypass, ellei sitten aika ole loppumassa, niin skippaa nopeasti Bypassilla ja jatkaa niin pitkään kun ehtii.
Saku Sarka, RFOT, FIN

Vastaa Viestiin