Crawler Punkz Hustler SE

Suuremmat kuin 2.2" -luokan autot tänne.

0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 0

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Su 24.02.2008 21:27

Kiitokset kohteliaista kommenteista. Sitä alkaa kai tulla vanhaksi kun malttaa hiukan siistiä jälkiään. Toista se oli ennen.

Suunnitelmat muuttui sen verran, että ainakin aluksi lähden kokeilemaan 10:llä kennolla. 3/hubi eteen ja 2/hubi taakse. 12 volttia, luulisin potkun riittävän ja vääntöä pienellä (6-8T) pinionilla.
Viimeksi muokannut JaniV, Su 24.02.2008 21:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Ma 25.02.2008 09:26

[quote="SlidSlide"]
Ton hintaluokan sähköjen kanssa kannattaa jo oikeasti miettiä mitä tekee. Itseään ei kannata maksaa kipeäksi laiskuuden vuoksi.
[/quote]

Kyllä tässä välillä tuntuu että itsensä maksaa kipeäksi, mutta olkoon. Toisin kuin monella muulla foorumilaisella,tämä on minun ainoa henk.koht RC-auto joten menköön hiukan rahaa.

Poitsun vehkeistä puhumattakaan. :o

Osgard
Legendaarinen!
Viestit: 500
Liittynyt: To 26.04.2007 01:27
Paikkakunta: Kokemäki

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja Osgard » Ma 25.02.2008 10:55

Eipä se sähköjen hinta mulla sitä kato että laittaako ne kunnolla kiinni. Ei siihen niin kauaa mene ja rakentaminenhan on kivaakin. On kyllä hienon näkönen projekti joka suhteessa.

"Ei see oo harrastus jos siihen ei mee kaikki rahat" Itekkin maksanu ittensä välillä kipeeksi varsinkin liftin kanssa.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Ma 25.02.2008 12:34

Oikeassa olet, kyllä ainakin itselleni rakentaminen on koko homman suola.

SlidSlide
Legendaarinen!
Viestit: 1441
Liittynyt: Ke 25.04.2007 22:22
Viesti:

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja SlidSlide » Ma 25.02.2008 16:45

Toisille (kuten minulle) rakentaminen on mieluista, mutta itse ajaminen huomattavasti mieluisampaa.
Siksi usein skippailen "hienosäätämiset" sähköjen ja muiden pikkunippelien suhteen.

Aina on pakko päästä testaa vaikka noparit roikkuis ja akun liittimet oikosulkuvaarassa  ;D.
"Viiden pennin filosofi"

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3673
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Kurtakko, Lappi
Viesti:

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Ma 25.02.2008 16:58

[quote="SlidSlide"]
Toisille (kuten minulle) rakentaminen on mieluista, mutta itse ajaminen huomattavasti mieluisampaa.
Siksi usein skippailen "hienosäätämiset" sähköjen ja muiden pikkunippelien suhteen.

Aina on pakko päästä testaa vaikka noparit roikkuis ja akun liittimet oikosulkuvaarassa  ;D.
[/quote]

Sama vika.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Ma 25.02.2008 19:47

Taas hiukan edistystä. Tänään sain loput vaihdelaatikoiden osat ja eikun kasaan.

Etuakselisto kiinnitettynä:

Kuva
Viimeksi muokannut JaniV, Ma 25.02.2008 19:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » To 28.02.2008 00:08

Eteenpäin menee tämäkin superi.

Nyt on akselistot kasassa ja akkuja sovitellaan.

Kuva


Taka-akut, eteen kolvaillaan kennot huomenna jos aika riittää.

Kuva
Viimeksi muokannut JaniV, To 28.02.2008 00:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » To 28.02.2008 20:57

Vielä akkuliittimien kolvaus,katto- ja keulapaneelit kiinni,Mambojen asetukset kohdalleen ja bec:in säätö.

Sitten kiville.

Muutama fiilistelykuva, kun ei enää millään malttanut. ;D ;D ;D

Laitoin tuohon laatikon reunalle ja ei ainakaan tippunut:

Kuva

Hustler haistelemassa syntymätöntä kaimaansa:

Kuva
Viimeksi muokannut JaniV, To 28.02.2008 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » To 28.02.2008 20:59

Vielä pakollinen artukulointi kuva:

Kuva

Tämä oli hauska yllätys, auto kestää kyljellään pystyssä reilusti yli 90 asteen kulmalla:

Kuva

Tulis kelejä niin pääsis kiville...
Viimeksi muokannut JaniV, To 28.02.2008 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Riku_92
Juniori
Viestit: 99
Liittynyt: To 03.05.2007 20:50

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja Riku_92 » To 28.02.2008 22:02

jaiks! kennoja akselien alapuolella?,onkohan kovin fiksua?   :P
Viimeksi muokannut Riku_92, To 28.02.2008 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

SlidSlide
Legendaarinen!
Viestit: 1441
Liittynyt: Ke 25.04.2007 22:22
Viesti:

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja SlidSlide » To 28.02.2008 22:08

[quote="riku_92"]
jaiks! kennoja akselien alapuolella?,onkohan kovin fiksua?  :P
[/quote]

Niin pitkälle kun itse tiedän se on kaikista järkevin paikka akuille..
Pitää alhasen painopisteen ja jakaa painon sopivasti renkaiden lähettyville.


[quote="JaniV"]Tämä oli hauska yllätys, auto kestää kyljellään pystyssä reilusti yli 90 asteen kulmalla:[/quote]

Ei välttämättä käytännössä niin hauska yllätys. 90-luvun mittapuun mukaan 90asteen kulma oli must,
mutta nykyään se taitaa olla monissa kohdin enemmänkin haitaksi.
Äläkä kysy miksi, koska luin nää jutu vuosi sitten ;D. Voin silti hyvin ymmärtää miks 90 asteen artikulaatio ei oo plussaa.
"Viiden pennin filosofi"

Bluebeetle
Legendaarinen!
Viestit: 1165
Liittynyt: Ke 25.04.2007 22:05
Paikkakunta: Kouvostoliiton pääkaupunki

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja Bluebeetle » To 28.02.2008 22:11

Jani EI puhunu artikulaatiosta, kuten kuvasta käy ilmi....

SlidSlide
Legendaarinen!
Viestit: 1441
Liittynyt: Ke 25.04.2007 22:22
Viesti:

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja SlidSlide » To 28.02.2008 22:31

[quote="Bluebeetle"]
Jani EI puhunu artikulaatiosta, kuten kuvasta käy ilmi....
[/quote]

Sekotin kuvat, asiat ja termit keskenään. My bad :-[. Nyt kandeis mennä nukkumaan.

Hieno pirssi kuitenkin. JaniV, odotas kun kippaat sillä katolles. Nostaa aika mukavasti itsensä pystyyn :).
"Viiden pennin filosofi"

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Pe 29.02.2008 01:12

Jep, artikulaatio kulma "isojen poikien" nyky kokemuksella max 35-50 astetta.
Enempää ei kuulemma tarvitse. Suurempi kulma altistaa herkemmin torque twistiin.

Nyt kun on "välit" kunnossa tuonne RCP:lle niin irtoaa Hustler vinkkejäkin melko mukavasti.

Kysymyksiä mitä mieleen tulee kyseisestä laitteesta ja sen säätämisestä ym. saa esittää, otetaan selvää.
Viimeksi muokannut JaniV, Pe 29.02.2008 01:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

punkrodder
Nyyppä
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 12.10.2007 19:16
Paikkakunta: Helsinki

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja punkrodder » Pe 29.02.2008 12:36

Ettei vaan nyt menis koko homma ihan kiville!! :D
Crawler Punkz

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » Pe 29.02.2008 15:44

Menee kiville ja on kivinen tie ;D

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » La 01.03.2008 22:32

Tänään on sitten Husu korkattu!!! 8)

Vielä hiukan viilaamista punch asetuksissa, meinaan lähtee kun lehmä makuulta. Täytyy hiukan lähtötehoja rajoittaa.

Stikkuun verrattuna kyllä huomaa eron 6kennoa vs 10kennoa.

Nyt tarrottamaan koriin pikku detaljit.

JaniV

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja JaniV » La 01.03.2008 23:50

Liekkiä...

Kuva
Viimeksi muokannut JaniV, La 01.03.2008 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zarizi Tech
Moderator
Viestit: 3673
Liittynyt: To 26.04.2007 21:10
Paikkakunta: Kurtakko, Lappi
Viesti:

Vs: Crawler Punkz Hustler SE

Viesti Kirjoittaja Zarizi Tech » Su 02.03.2008 09:45

Leveyttä piisaa kyllä.   8)
Viimeksi muokannut Zarizi Tech, Su 02.03.2008 09:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samu Sarka, RFOT, FIN
President of ERCCA / Member of WRCRCO
DravTech ~ Ottsix ~ RC4WD ~ Offipaita ~ Krawler Konceptz

Vastaa Viestiin